سایر خبرها

بخش دوازدهم/در حفظ و نگهداری لوازم خانگی خود کوشا باشید!

لوازم خانگی به منظور راحت کردن زندگی بشر اختراع شدند و ما در قبال این کمک بزرگ آنها فقط می توانیم از آنها نگهداری دقیقی انجام بدهیم تا هم بهترین استفاده رو ببریم و هم موجب افزایش طول عمر آنها شود.

admin | 6 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، در این مطلب همراه ال کا ایران باشید تا با هم به نکاتی بپردازیم که با رعایت کردن آن ها می توانید سال های سال از این محصولات بدون هرگونه خرابی استفاده کنید.

نگهداری از پنکه های دستی

هیچگاه قسمت پشت موتور رو با آب نشویید .

خودتان اقدام به سرویس یا تعمیر پنکه نکنید .

هنگام باز کردن سبدیا فنس جلو پنکه مواظب باشید قفل های انرا خراب نکنید چراکه مجبور میشین سبد رو عوض کنید.

پروانه رابا مایع ظرفشویی واب سرد بشویید.

اگر پروانه فلزی هست به آن فشار نیاورید جراکه ممکن است کج بشود.

نگهداری از دستگاه تصفیه آب خانگی

فیلترهای دستگاه تصفیه آب خانگی را هر چند وقت یکبار باید تعویض کنید.

اگر دستگاه تصفیه آب را در محیطی باز نصب نموده اید مراقب باشید که در زمستان آب در دستگاه تصفیه یخ نزند چون باعث شکسته شدن هوزینگ ها می گردد. اگر دمای فیلتر ممبران زیر 4 درجه برسد این فیلتر معیوب می گردد و باید تعویض شود. برای جلوگیری از این گونه خسارات به دستگاه تصفیه آب بهتر است دستگاه را عایق بندی کنید و در محفظه ای قرار دهید تا از خرابی آن جلوگیری بعمل آید.

 از آنجا که فیلتر های استفاده شده در دستگاه تصفیه آب مستقیما بر روی کیفیت آب خروجی تاثیر می گذارد تهییه فیلتر های با کیفیت و استاندارد برای دستگاه تصفیه آب بسیار مهم می باشد. در صورت استفاده از فیلتر های بی کیفیت علاوه بر آسیب رساندن به دستگاه تصفیه آب از کیفیت آب خروجی دستگاه نیز کاسته شده که گاها باعث ایجاد طعم و بوی نامطبوع آب می شود.

اگر قصد مسافرت دارید یا برای مدتی قصد استفاده از دستگاه تصفیه آب را ندارید حتما آب مخزن را خالی نموده و دستگاه را از برق جدا کنید تا از آسیب های احتمالی به پمپ جلوگیری به عمل آید.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما چیست؟