فناوری

بتا اندروید کیو روی تمامی گوشی های هوشمند پیکسل دردسترس قرار گرفت

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، پس از انتشار شایعات متعدد، در نهایت شرکت گوگل نسخه بتا اندروید کیو را ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، پس از انتشار شایعات متعدد، در نهایت شرکت گوگل نسخه بتا اندروید کیو را منتشر کرد. نسخه ای که روی تمامی گوشی های هوشمند پیکسل از نسخه اول تا سوم دردسترس قرار گرفته است.
این اولین نسخه بتا اندروید کیو گوگل است که پس از گذراندن چند مرحله، شاهد انتشار نسخه نهایی خواهیم بود. احتمالا در پاییز 2019 گوگل به انتشار نسخه نهایی اندروید کیو خواهد پرداخت. انتظار داریم شرکت گوگل مجموعه ای ویژگی جدید برای اندروید Q در نظر گیرد تا تجربه کاربری بهتری برای کاربران اندروید رقم زند. از آنجایی که این نسخه اندروید دردسترس توسعه دهندگان قرار گرفته، در پست وبلاگ توسعه دهندگان اندروید درباره ویژگی های جدید آن توضیحاتی داده شد.
کسانی که علاقمند به دریافت بتا اندروید کیو هستند باید در این لینک ثبت نام کنند.
طراحی ویژگی هایی برای توسعه دهندگان نه کاربران عمومی
به گزارش وب سایت XDA Developers، نسخه بتا اندروید کیو شامل تغییرات نهایی که در نهایت شاهد آن هستیم، نمی شود. انتظار داریم گوگل در کنفرانس Google IO 2019 ماه می جزئیات بیشتری دردسترس قرار دهد. در مقابل بتا اولیه از آنجایی که برای توسعه دهندگان منتشر شد، شامل ابزار و گزینه هایی متمرکز روی توسعه برنامه می شود. از جمله آنها باید به سازگاری این اندروید با اسمارتفون های قابل انعطاف اشاره کرد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟