فناوری

عرضه نسل جدید آیفون با مودم 5G

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، باتوجه به عرضه چندین گوشی هوشمند اندرویدی با برندهای مختلف که شامل ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، باتوجه به عرضه چندین گوشی هوشمند اندرویدی با برندهای مختلف که شامل پشتیبانی شبکه 5جی  می شوند، انتظار داریم اپل سال آینده اولین تلفن هوشمند با پشتیبانی از شبکه 5جی را معرفی و عرضه دارد.

تاکنون شایعات بسیاری درباره آیفون 5جی  اپل منتشر شده و برند کوپرتینویی درصدد است تا محصولی قابل توجه را عرضه دارد. به تازگی Ming-Chi Kuoیکی از تحلیلگران برجسته KGI، بیان داشته که سال آینده اپل سه مدل آیفون معرفی می کند که همگی از شبکه 5جی پشتیبانی می کنند.

پیش از این گفته می شد تنها یک مدل چنین قابلیتی دارد اما حال شاهد گزارش متفاوتی هستیم. پیش از این اپل کسب و کار مودم 5جی اینتل را به ارزش 1 میلیارد دلار خریداری کرد تا به راحتی بتواند این مودم را برای تلفن های هوشمند نسل بعدی خود توسعه دهد.

این روزها تلفن های هوشمند متعدد اندرویدی هستند که با پشتیبانی این شبکه عرضه می شوند. بنابراین عجیب نیست اپل هر چه سریعتر وارد این عرصه شده و محصولات نوینی را در عصر ارتباطات عرضه دارد.

در سال 2020 آیفون ها نمایشگری با پنل اولد و سایز صفحه نمایش 5.8، 6.1 و 6.7 اینچی دارند و پیش بینی می شد نسخه 6.1 اینچی از شبکه 5جی پشتیبانی نکند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟