معرفی قدرتمندترین ساندبار جهان
اخبار لوازم خانگی

قدرتمندترین ساندبار جهان معرفی شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت لموس (Lemus) از قدرتمندترین ساندبار جهان با عنوان هوم پیانو(Home Piano) ...

نفیسه رحیمی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت لموس (Lemus) از قدرتمندترین ساندبار جهان با عنوان هوم پیانو(Home Piano) رونمایی کرد. از این وسیله صوتی می توان به عنوان یک میز تلویزیون بهره برد و براساس کروم کست و ایر پلی 2 تولید شده است.

میز تلویزیون یا ساندبار؟

شرکت Lemus با هدف ادغام سیستم های صوتی با مبلمان و میزهای خانگی و عرضه آن ها به بازار تاسیس شد. هوم پیانو ویا پیانو خانگی نخستین ساندبار این شرکت دانمارکی تلقی شده وشامل مجموعه ای از اسپیکرها، آمپلی فایرها، کابل ها و پروتکل های صوتی بی سیم نظیر بلوتوث، ایرپلی2، اسپاتیفای کانکت و گوگل کروم کست می شود.

رونمایی از قدرتمندترین ساندبار جهان

کاربران به لطف این سیستم می توانند موزیک مورد نظر را به صورت وایرلس از گوشی همراه خود به اسپیکر ارسال کنند. کروم کست و ایرپلی از قابلیت پشتیبانی از سیستم مولتی روم  به وسیله ادغام  اسپیکرها از چندین برند برخوردار بوده و تنظیمات آن از طریق  اپلیکیشن های گوشی همراه هوشمند فراهم شده است.

سیستم صوتی مولتی روم این امکان را به افرادی می‌دهد تا بتوانند به‌راحتی آهنگ موردعلاقه خود را در اتاق‌های مختلف خانه گوش کنند و در واقع بااضافه کردن سیستم صوتی مولتی روم به خانه تنها با گفتن نام آهنگ دلخواه، آن آهنگ در تمام اتاق‌های خانه پخش می شود.

علاوه براین، اتصال به تلویزیون از طریق HDMI ARC امکان پذیر بوده و فضای داخلی برای پلیرهای های پخش کننده و کنسول های بازی نیز وجود دارد.

بیس عمیق با قدرتمندترین ساندبار جهان

هوم پیانو علیرغم طراحی کوچک و مینیمالیستی تجربه خاصی از موزیک و فیلم را با صدای واضح و بیس قوی و عمیق فراهم می کند.

این سیستم صوتی بر یک آمپلی فایر، برنده جایزه هوم کلاسیک لموس تکیه کرده که قدرت 300 واتی را امکان پذیر کرده است. لموس بخشی از موج جدید شرکت های تولید کننده اسپیکر دانمارکی است که به تلویزیون های مدرن و پروتکل های صوتی بی سیم متکی بوده و به دنبال تولید اسپیکرهای جدید و منحصربه فرد برای اتاق نشیمن هستند.

قدرتمند ترین ساندبار جهان

بنگ اند الفسون از نخستین ساندبار Beosound Stage خود رونمایی کرد و کانواس در تدارک معرفی نخستین آدیو استند برای تلویزیون های اولد (OLED) است. مزیت محصولات Lemus در مقایسه با سایر رقبا تاکید بر ادغام لوازم و مبلمان خانگی با ساندبار و سیستم های صوتی بوده که علاوه بر کارایی، به طراحی ظاهری و زیبایی نیز اهمیت داده است.

امکان سفارش قدرتمندترین ساندبار جهان، هوم پیانو این شرکت دانمارکی امروز (25 نوامبر سال 2019) با قیمت 1350 یورو  ایجاد شده و به نظر می رسد که از ماه دسامبر در اختیار مشتریان قرار بگیرد.

مشخصات ساندبار هوم پیانو به شرح ذیل است:

آمپلی فایر: 4 کاناله HiFi و 300وات RMS

ساب ووفر:  x High End long-excursion 8، 2 x High End full range units

فرکانس پاسخ گویی: 20-25.000 Hz +/ – 3Db

سایر مشخصات

Powerful Quard-Core DSP

اپتیکال/آنالوگ

HDMI (ARC)

وای فای

اسپاتیفای کانکت

گوگل کست Audio

گوگل کست مولتی روم

اپلی ایرپلی 2

بلوتوث Apt-x

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟