بهترین دستگاه های خانه هوشمند
اخبار لوازم خانگی

بهترین دستگاه‌های خانه هوشمند که توسط آمازون ساخته نشده‌اند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بهترین دستگاه‌های خانه هوشمند همیشه از آنِ شرکت های آمازون و گوگل بوده ...

زهرا سیاحی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بهترین دستگاه‌های خانه هوشمند همیشه از آنِ شرکت های آمازون و گوگل بوده است. این دو شرکت آمریکایی بر بازار خانه های هوشمند تسلط زیادی دارند. آمازون، این غول فناوری غیر از توسعه اسپیکرهای هوشمند اکو در توسعه شرکت های امنیت خانگی رینگ (Ring) و بلینک (Blink)دست داشته است. کمپانی نست (Nest) نیز از زیر مجموعه های گوگل به شمار می رود و تحت کنترل این کمپانی بزرگ قرار دارد.

بسیاری از دستگاه های متصل نست از عنوان گوگل در محصولات خود استفاده می کنند که می توان به محصولاتی مانند گوگل نست (Google Nest)، گوگل نست مینی (Google Nest Mini) و گوگل نست هاب (Google Nest Hub) اشاره کرد. در لیست بهترین دستگاه‌های خانه هوشمند چندین محصول وجود دارند که متعلق به شرکت های آمازون و گوگل نیستند ولی به عنوان بهترین دستگاه های خانه ی هوشمند افراد شناخته شده اند و مورد بررسی قرار گرفته اند.

امروزه با توجه به پیشرفت علم و فناوری اطلاعات به کاربران توصیه می شود به خانه هوشمند نگاهی متفاوت تر داشته باشند. وجود دستگاه های هوشمند در خانه باعث انجام سریع کارها و صرفه جویی در وقت و انرژی می شود.

در ادامه این بخش به معرفی بهترین دستگاه‌های خانه هوشمند پرداخته شده است که برخی از آن ها جزو برندهای آمازون و گوگل نیستند.

اپل دارای بهترین اسپیکر های هوشمند و بهترین نمایشگر های هوشمند است اما در آیفون نقص امنیتی داشت که به هکرها امکان می داد اطلاعات شخصی را از وب سایت ها جمع کنند.

اسپیکر هوشمند هوم پاد اپل

اسپیکر هوشمند اپل

اسپیکر هوشمند اپل با عنوان هوم پاد در اوایل سال 2018 در فروشگاه ها به فروش رسید. اسپیکر هوم پاد از طراح استوانه ای شکل بهره می برد و به دستیار صوتی سیری مجهز شده است تا به کمک سیری کاربران بتوانند درخواست های خود را به صورت صوتی به اسپیکر بدهند.

با گذشت دو سال از عرضه اسپیکر هوشمند هوم پاد، اپل قیمت این دستگاه خود را از 349 دلار به 299 دلار کاهش داده و ویژگی های جدیدی را نیز به دستگاه افزوده است.

لامپ های روشنایی هوشمند Wyze 

لامپ هوشمند

لامپ Wyze  یک انتخاب منحصر به فرد برای خانه هوشمند کاربران است. از قابلیت های این لامپ هوشمند می توان به چراغ سفید کم نور آن که با تغییر دما رنگ آن نیز تغییر می کند؛ اشاره کرد.

همچنین لامپ مذکور از اپلیکیشنی برای کنترل از راه دور بهره می برد. اگر می خواهید از یک دستور صوتی برای تنظیم لامپ هوشمند Wyze استفاده کنید می توانید با الکسا و گوگل اسیستنت همکاری کنید.

استفاده از این نرم افزار بسیار آسان است و تنظیمات آن در رابطه با روشنایی و رنگ بندی آن به خوبی کار می کند.

گفتنی است، لامپ ها از نظر فنی داخلی هستند بنابراین هنگام نصب حتما از دستورالعمل های Wyze  پیروی کنید. این لامپ تنها با قیمت 8 دلار در دسترس کاربران خانه هوشمند قرار می گیرد.

نمایشگر هوشمند آیپد اپل

آیپد اپل

آیپد اپل دارای یک اپلیکیشن هوم (Home) بوده و به این معنی است که کاربران می توانند دستگاه های هوشمند خانگی خود را در صفحه نمایشی بزرگتر کنترل کنند. همچنین مجهز به سیری بوده که کاربران می توانند با استفاده از یک فرمان صوتی برای روشن کردن چراغ مطالعه یا پخش کردن موسیقی بهره ببرند.

سیستم امنیت خانگی Simplisafe 

سیستم امنیتی خانگی

این سیستم یک سیستم امنیت خانگی حرفه ای، کامل و مقیاس پذیر است که می توانید به راحتی خودتان نصب کنید. کلیه این سیستم شامل هاب، صفحه کلید، سنسور درب و پنجره و سنسور حرکت می شود که با قیمت 229 دلار به فروش می رسد. گفتنی است این سیستم قابل حمل است و در صورت نقل مکان به راحتی می توانید آن ها را جدا کرده و به محل زندگی جدیدتان جا به جا کنید.

توسعه خانه هوشمند به بسیاری از امور خانه کمک می کند و افراد می توانند وقت بیشتری را در کنار خانواده و فرزندانشان سپری کنند. خانه های هوشمند با امکان کنترل از راه دور در امور خانه می توانند ایمنی و امنیت خانه را افزایش دهند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟