همکاری سامسونگ و استنفورد
اخبار لوازم خانگی

همکاری سامسونگ و استنفورد برای ساخت صفحه نمایش اولد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، همکاری سامسونگ و استنفورد برای ساخت صفحه نمایش اولد 10.000 پیکسل خبری بود که ...

زهرا سیاحی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، همکاری سامسونگ و استنفورد برای ساخت صفحه نمایش اولد 10.000 پیکسل خبری بود که اخیرا منتشر شده است. این صفحه نمایش های اولد برای دستگاه هایی که تجربه مشاهده از نزدیک مانند واقعیت مجازی را دارند، مناسب خواهد بود.

همکاری سامسونگ و استنفورد جهت تولید صفحه نمایش اولد 10.000 پیکسل

کمپانی سامسونگ الکترونیک و دانشگاه استنفورد اعلام کرده اند که همکاری آن ها منجر به تولید یک صفحه نمایش اولد (OLED) با وجود 10 هزار پیکسل در هر اینچ شده است و برای دستگاه هایی که تجربه مشاهده از نزدیک دارند، مناسب خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

سامسونگ به دنبال فروش تلویزیون مینی LED در سال آینده

این صفحه نمایش جدید 10.000 پیکسلی بسیار با کیفیت تر و بهتر از هدست های واقعیت مجازی عمل می کند. این همکاری شرکت سامسونگ و دانشگاه استنفورد یک پیشرفت مهم محسوب می شود.

همکاری سامسونگ و استنفورد

فناوری اولد (OLED) فرم کوتاهی از دیود ساطع کننده نور آلی یکی از پیشرفته ترین نمایشگرهای فن آوری موجود در حال حاضر است. در چندین دستگاه الکترونیکی مصرفی از جمله تلفن های هوشمند، تلویزیون و غیره استفاده می شود.

بیشتر بخوانید:

سامسونگ الکترونیک بهترین کارفرمای جهان شد

برای درک بهتر صفحه نمایش اولد 10 هزار پیکسلی که به تازگی توسعه یافته است باید گفت که این روزها در اکثر گوشی های هوشمند که دارای تراکم 400 تا 500 پیکسل هستند و این کمتر از یک درصد در صفحه نمایش اولد 10 هزار پیکسلی سامسونگ و استنفورد است.

همکاری سامسونگ و استنفورد

این فناوری جدید اولد از فیلم ها برای انتشار نور سفید بین لایه های بازتابنده استفاده می کند که یکی به رنگ نقره ای و دیگری از فلز بازتابنده با راه راه های به اندازه نانو ساخته شده است. این موضوع باعث می شود که رنگ های خاص از طریق پیکسل ها طنین انداز شوند و تراکم پیکسلی بسیاری بالاتری از اولدهای RGB در تلفن های هوشمند را فراهم می کند.

همکاری سامسونگ و استنفورد

محققان در تست های آزمایشگاهی ادعا می كنند كه با موفقیت پیكسل های مینیاتوری تولید كرده اند كه خلوص رنگ بالاتر و دو برابر افزایش كارایی لومینسانس را در مقایسه با اولدهای سفید رنگ فیلتر شده ارائه می دهند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟