عباس هاشمی
سایر خبرها

درخشش تولید در کشاکش تحریم

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، این روزها در شرایط سخت ناشی از شیوع جدی ویروس کرونا به سر می بریم و سلامتی جسمانی و ...

نفیسه رحیمی | 3 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، این روزها در شرایط سخت ناشی از شیوع جدی ویروس کرونا به سر می بریم و سلامتی جسمانی و بهداشت عمومی از مهمترین دغدغه های همه ماست.

بر کسی پوشیده نیست که در چنین شرایطی بیشترین لطمات متوجه سلامت هم میهنان و به تبع آن معیشت آنان شده است. ما متولیان صنعت و تولید این کشور هستیم و با تمامی توفان های اقتصادی و تحریم های ظالمانه خارجی و سخت تر از آن فشارهای داخلی، توانسته ایم سکان این کشتی توفان زده را حفظ نموده تا اندک نان سفره کارگران زحمتکشی که مستقیم و غیر مستقیم توسط همین صنعت تامین می گردد را، مستدام نگه داریم.

هم اکنون اقتصاد همه کشورها تحت تاثیر این شرایط ناگوار قرار دارد و اقتصاد ما نیز که دچار بیماری های مختلف زمینه ای است،  بیشتر از هر کجای دنیا آسیب پذیر شده است.

گرچه با موافقت ها و مخالفت هایی برای این برگزاری روبرو هستیم اما به نظر می رسد موارد ذیل برای درک بهتر شرایط موجود تا حدی قابل تامل باشد:

  1. کلیه واحدهای تولیدی به مثابه فرزندان انجمن هستند و سلامتی جسم و جان همه همکاران و غرفه داران در اولویت همه امور در انجمن است.
  2. جغرافیای نمایشگاه به لحاظ لوکیشن سالن ها و فضای باز و رعایت پروتکل های بهداشتی شامل تونل های ضدعفونی، استقرار تیم پزشکی و کنترل بهداشت فضای سالن ها، مدیریت و به دقت برنامه ریزی شده است.
  3. مدیریت بازدیدکنندگان که متمرکز بر بازدید متخصصین می باشد کاملا تحت کنترل بوده، لذا ازدحام ناشی از بازدید عموم منتفی است.
  4. آماده سازی غرفه ها حتی بر اساس مدل های جدید بر مبنای فاصله گذاری اجتماعی تدارک دیده شده است.
  5. اقتصاد در هیچ کجای دنیا تعطیل پذیر نبوده و نیست چرا که با معیشت مردم ارتباط مستقیم دارد و تنها با تغییر در سبک زندگی و رعایت اصول بهداشتی فعالیت های روزمره اقتصادی درجریان است.
  6. شایان ذکر است؛ مجوز برگزاری نمایشگاه پس از بررسی موارد و الزامات مربوطه و تجهیز محل برگزاری به پارامترهای مورد تائید ستاد ملی مبارزه با کرونا صادر شده و به طور قطع ستاد مزبور، نظارت عالیه بررعایت موارد الزامی روند تجهیز، آماده سازی و برگزاری نمایشگاه دارند.در همین حال از همه مشارکت کنندگان محترم تقاضا داریم چنین اندیشه کنند که همچون پزشکان و پرستارانی که در محیط پرخطر بیمارستان گرد بیماران می چرخند و سلامت را هدیه میدهند، صنعتگران نیز توانسته اند در این شرایط حساس چرخ صنعت را که چرخش میلیون ها چرخ معیشت و اشتغال کشور را درپی دارد، حفظ نگاه داشته و با پرهیز از تصمیمات شتابزده و احساسی، شرایط حضور سالم و مبتنی بر رعایت کلیه نکات بهداشتی را برای مجموعه واحدهای تولیدی خود فراهم ساخته اند. چرا که آسیب های ناشی از فقر اقتصادی کمتر از آسیب کرونا نیست.به امید رخت بربستن ویروس کرونا از همه جهان و سلامتی و شادی برای همه شما صنعتگران عزیز، فهیم و آگاه

    عباس هاشمی – دبیرکل انجمن صنایع لوازم خانگی ایران

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟