آیفون تصویری وایرلس Arlo
اخبار لوازم خانگی

آیفون تصویری وایرلس Arlo رونمایی شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، آیفون تصویری وایرلس Arlo یکی دیگر از آیفون های تصویری شرکت آرلو است که از ...

زهرا سیاحی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، آیفون تصویری وایرلس Arlo یکی دیگر از آیفون های تصویری شرکت آرلو است که از ویژگی های منحصر به فرد آن می توان به نصب آسان و طراحی بدون سیم آن اشاره کرد.

آیفون تصویری وایرلس Arlo معرفی شد

طبق گزارش های منتشر شده از این شرکت، آیفون تصویری جدید آرلو دارای زاویه دید 180 درجه ای با نسبت ابعاد مربع 1: 1 است. قابلیت یاد شده به کاربران این امکان را می دهد تا مشاهده افراد پشت درب یا آیفون تصویری از روی تلفن همراه راحت باشد.

کیفیت تصویر این آیفون تصویری بی سیم HD بوده و امکان تماس های ویدیوئی مستقیم از گوشی هوشمند، هشدارهای صوتی دو طرفه و پاسخ سریع به مهمانان را فراهم می کند.

بیشتر بخوانید:

آیفون تصویری هوشمند یا دزدگیر؟

کاربران با اتصال مستقیم به وای فای می توانند آیفون تصویری را با باتری قابل شارژ تغذیه کنند یا برای شارژ مداوم از سیم سخت افزاری استفاده کنند.

آیفون تصویری وایرلس

از دیگر قابلیت های منحصر به فرد این دستگاه بی سیم می توان به پشتیبانی از آمازون الکسا و گوگل اسیستنت اشاره کرد.

معاون و مدیر عامل کمپانی Arlo، برد لیتل در رابطه با رونمایی آیفون تصویری وایرلس آرلو گفت: در دنیای امروز، داشتن یک آیفون تصویری هوشمند بیش از هر زمان دیگری ارزشمند است. بر خلاف سایر آیفون های تصویری که می توانند در زمان پاسخگویی دیر عمل کنند، این آیفون تصویری هوشمند از آخرین پیشرفت های سخت افزاری و نرم افزاری برای نظارت سریع و جامع بهره می برند.

بیشتر بخوانید:

آیفون تصویری Arlo امنیت خانه‌ را تضمین می کند

کاربران می توانند اعلان های هوشمند و دسترسی ساده و ایمن را از طریق اپلیکیشن Arlo دریافت کنند و گفتنی است که این اپلیکیشن به کاربران این امکان را می دهد تا به سرعت و در کمترین زمان درب را بر روی مهمانانشان یا افراد پشت درب باز کنند.

آیفون تصویری آرلو

کاربران با خرید آیفون تصویری بی سیم آرلو، یک سرویس هوشمند جهت ضبط و ذخیره ویدیوهای اچ دی و مشاهده ویدیوهای ضبط شده  دریافت می کنند.

همچنین می توانند به تنظیمات اعلانات مراجعه کرده و آن ها را مطابق میل خود تنظیم کنند. یکی دیگر از قابلیت های این آیفون تصویری ردیابی وسایل نقلیه، حیوانات یا بسته ها است.

در نهایت گفتنی است که آیفون تصویری بی سیم هوشمند آرلو در اواسط ماه دسامبر و با قیمت 329 دلار روانه بازار خانه هوشمند می شوند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟