تصفیه هوا هوآوی
اخبار لوازم خانگی

تصفیه هوا هوآوی روانه بازار چین می شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، کمپانی هوآوی چندسال پیش در کنار برند آنر معرفی شد تا برندهای خانه هوشمند ...

زهرا سیاحی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، کمپانی هوآوی چندسال پیش در کنار برند آنر معرفی شد تا برندهای خانه هوشمند MIJIA و Meizu را به خود اختصاص دهد و از آن زمان تاکنون به طور چشمگیری محصولات جدیدی به بازار عرضه کرده است. جدیدترین محصول آن یعنی تصفیه هوا هوآوی با عنوان 1Pro روانه بازار لوازم خانگی چین می شود.

با تصفیه هوا هوآوی بیشتر آشنا شوید

همانطور که گفته شد کمپانی هوآوی چندسال پیش با توجه به محصولات خوبی که عرضه می کرده به عنوان بهترین برند در عرضه محصولات با کیفیت و هوشمند شناخته شده و جدیدترین محصولی که روانه بازار کرده تصفیه هوای آن است. این محصول هم اکنون با قیمت 2199 یوان ( 338 پوند) در بازار به فروش می رسد.

بیشتر بخوانید:

جاروبرقی بی سیم هوشمند هوآوری وارد بازار چین شد

دستگاه تصفیه هوا 1Pro دارای شکل مستطیلی با لبه های منحنی است. همچنین این دستگاه از یک صفحه نمایش 5 اینچی رنگی با کیفیت بالا IPS بهره می برد و کاربران با استفاده از اپلیکیشن زندگی هوشمند هواوی (Huawei Smart Life) می توانند کنترل دستگاه را به دست بگیرند.

این محصول دارای میزان حذف ویروس و میزان ضد باکتری UVC + اشعه ماورا بنفش تا 99.99 درصد است. این سیستم از سوئیچینگ مستقل خودکار پشتیبانی می کند. همچنین از قابلیت هایی مانند فیلتر درجه H13، جذب کربن فعال و UVC ماورا بنفش جهت از بین بردن باکتری ها پشتیبانی می کند.

بیشتر بخوانید:

بالش هوشمند هوآوی عرضه شد

دستگاه تصفیه هوا 1Pro هوآوی مجهز به تراشه چهار هسته ای است و از ذرات معلق 800 میلی آمپر ساعت CADR و 400 متر مکعب در ساعت فرمالدئید CADR پشتیبانی می کند. این امر دستگاه را به یک همراه مناسب برای از بین بردن ناخالصی ها، مواد آلرژی زا و مواد شیمیایی مانند فرمالدئید تبدیل می کند.

تصفیه هوا هوآوی

بیشتر بخوانید:

اسپیکر هوشمند جدید هوآوی به زودی رونمایی می شود

این کمپانی مدعی شده که دستگاه تصفیه هوا جدیدش در برابر ویروس ها موثر است. این محصول با میزان صدای 31 دسی بل طراحی شده که به کاربران این اطمینان را می دهد در هنگام استفاده خواب کاربران را مختل نخواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟