جاروبرقی رباتیک Viomi
اخبار لوازم خانگی

جاروبرقی رباتیک Viomi با قابلیت های جدید عرضه می شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، در فوریه سال جاری شرکت زنجیره ای زیست محیطی شیائومی Viomi جاروبرقی ربات Alpha 1C ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، در فوریه سال جاری شرکت زنجیره ای زیست محیطی شیائومی Viomi جاروبرقی ربات Alpha 1C را با یک محفظه منحنی شکل برای جمع آوری گرد و غبار و مایعات وارد بازار کرد. این شرکت هم اکنون یک مدل ارتقا یافته جاروبرقی رباتیک Viomi با نام جاروبرقی رباتیک Viomi Alpha 2 Pro روانه بازار کرده است. در حال حاضر این محصول به طور رسمی در فروشگاه رسمی Viomi’s Tmall به فروش می رسد و دارای قیمت 3499 یوان معادل 537  دلار است.

جاروبرقی رباتیک Viomi

جاروبرقی رباتیک Viomi  مدل Alpha 2 Pro از سیستم رادار لیزری  (LDS) بهره می برد که می تواند مساحت زیادی را اسکن کند و در آن مسیر حرکت نماید. جدا از تشخیص موانع در جلوی راه، رادار لیزر می تواند موانع موجود در کناره های جاروبرقی را نیز تشخیص دهد. به لطف این سیستم لیزی می تواند در آن واحد 180 درجه اطراف خود را اسکن کند و تا فاصله 8 متری را مشاهد نماید. لازم به ذکر است که سیستم رادار تحت تأثیر شرایط نوری محیط قرار نمی گیرد زیرا در تاریکی نیز می تواند به حرکت خود ادامه دهد. گفته می شود این خلا می تواند 150 نوع موانع مختلف را تشخیص دهد.

جاروبرقی رباتیک Viomi

جاروبرقی Viomi Alpha 2 Pro از سیستم جمع آوری گرد و غبار اتوماتیک AI-Dumping 3.0 استفاده می کند که این سیستم می تواند کل فرآیند تمیز کردن، جمع آوری گرد و غبار و دفع گرد و غبار را به صورت خودکار تشخیص دهد. کربن فعال استفاده شده در کیسه جمع آوری گرد و غبار تا 99.99٪ خاصیت ضد باکتری دارد و به طور موثر می تواند باعث عدم تکثیر باکتری ها شود. همچنین می تواند گرد و غبار، مواد حساسیت زا، باکتری ها و سایر مواد مضر را لایه به لایه فیلتر کند.

جاروبرقی رباتیک Viomi آلفا 2 پرو همچنین دارای طراحی جدیدی از مجرای هوابوده که متفاوت از سایر جاروبرقی های ربات است. در این طراحی جدید تقریباً 60٪ طول مجرای هوا را کوتاه می شود. این خلا همچنین دارای قدرت مکش قوی 30KPa است که می تواند در سریعترین زمان ممکن یعنی در مدت زمان 15 ثانیه به جمع آوری گرد و غبار بپردازد که به طور موثری سرعت و کارایی جمع آوری گرد و غبار را بهبود بخشد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟