خط تولید ماشین لباسشویی سام
اخبار لوازم خانگی

خط تولید ماشین لباسشویی سام افتتاح شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، پس از خروج شرکت های کره ای از بازار لوازم خانگی ایران، شرکت سام الکترونیک ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، پس از خروج شرکت های کره ای از بازار لوازم خانگی ایران، شرکت سام الکترونیک به عنوان شریک تجاری سامسونگ در ایران از برند ایرانی خود با نام لوازم خانگی سام الکترونیک رونمایی کرد. این شرکت در ابتدای کار از خط تلویزیون سام الکترونیک رونمایی کرد و صبح امروز خط تولید ماشین لباسشویی سام  که توسط شرکت تکوین الکترونیک به تولید خواهد رسید، با حضور معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین مدیرکل دفتر صنایع فلزی و لوازم خانگی این وزارتخانه افتتاح شد.

دیدن این ویدیو را از دست ندهید:

همه چیز در مورد افتتاح خط تولید ماشین لباسشویی سام + گزارش ویدیویی

اوایل خرداد ماه سال 1399 بود که شرکت سام الکترونیک از خط تولید تلویزون های خود با حضور مدرس خیابانی؛ سرپرست وقت وزارت صنعت، معدن و تجارت، محسنی بندپی؛ استاندار تهران و همچنین مهدی صادقی نیارکی؛ معاون صنایع وزارت صمت رونمایی کرد.

کارخانه سام الکترونیک

تلویزیون های این شرکت با برند سام الکترونیک وارد بازار لوازم خانگی ایران شد و حال با افتتاح خط تولید ماشین لباسشویی سام توسط شرکت تکوین الکترونیک، این محصول نیز وارد بازار ایران خواهد شد.

بنا بر اعلام مدیران ارشد شرکت تکوین الکترونیک، ماشین لباسشویی سام پس از دو سال کار تحقیقاتی و با مشارکت شرکت های دانش بنیان و پیمانکاران داخلی به مرحله تولید رسیده و ماشین لباسشویی های این شرکت با برند سام در بازار کشور به فروش خواهد رسید.

خط تولید ماشین لباسشویی سام

به گفته مدیران ارشد شرکت تکوین الکترونیک، ماشین لباسشویی برند سام فعلا در ۵ مدل و با عمق داخلی سازی ۷۰ درصد وارد بازار لوازم خانگی کشور خواهد شد.

ظرفیت این خط تولید در حال حاضر حدود ۲۵۰ عدد در روز خواهد بود و به زودی این محصول با ظاهر جدیدتر نیز تولید و عرضه می شود.

بر اساس این گزارش به زودی خط تولید جاروبرقی برند سام نیز افتتاح و این محصول نیز در بازار لوازم خانگی کشور به فروش خواهد رسید.

خبر درحال تکمیل است/

نظر شما چیست؟