لغو نمایشگاه ایفا 2021
اخبار لوازم خانگی

لغو نمایشگاه ایفا 2021 به دلیل ویروس کرونا

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نمایشگاه ایفا برلین یک رویداد بزرگ فناوری است که هر سال در کشور آلمان با ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نمایشگاه ایفا برلین یک رویداد بزرگ فناوری است که هر سال در کشور آلمان با هزاران بازدید کننده برگزار می شود. در سال گذشته این نمایشگاه به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت آنلاین برگزار شد اما امسال برخی از رسانه ها از لغو نمایشگاه ایفا 2021 به دلیل به پایان نرسیدن قرنطینه سراسری در برخی نقاط و واکسینه نشدن تمامی مردم خبر داده اند.

دیدن این ویدیو را از دست ندهید:

لوازم خانگی های برتر ایفا 2020 را از نزدیک ببینید+ویدیو

البته این اطلاعات در تاریخ 19 مه توسط حساب رسمی توئیتر IFA Berlin  به اشتراک گذاشته شده است. برگزارکنندگان از بروز نوع جدید ویروس کرونا و عدم اطمینان در مورد سرعت پخش برنامه های واکسیناسیون در سراسر جهان خبر داده اند که این دلایل باعث شده که نه تنها کمپانی هایی که قصد شرکت در این نمایشگاه را داشتند، بلکه رسانه ها و بازدیدکنندگان در خصوص حفظ سلامتی هر دو گروه ابراز نگرانی کنند.

لغو نمایشگاه ایفا 2021

برگزارکنندگان درباره یکی دیگر از دلایل لغو نمایشگاه ایفا 2021 گفتند که بخشی از محوطه نمایشگاه به یک مرکز واکسیناسیون و یک بیمارستان اورژانس تبدیل شده و هر دو برای مدت زمان طولانی در این مکان مستقر هستند.

بیشتر بخوانید:

گجت های مبارزه با کرونا در ایفا 2020 کدامند؟

لغو نمایشگاه ایفا 2021

مارتین اكنیگ؛ مدیرعامل messe برلین، محل برگزاری نمایشگاه ایفا گفت: اجرای برنامه های واكسیناسیون و از سرگیری سفرهای بین المللی با سرعتی كه مسئولین تصور می کردند اتفاق نیفتاده است. بنابراین برگزار کنندگان نمایشگاه مجبور شدند تصمیم دشواری را برای لغو این رویداد بگیرند.

وی گفت : با این حال برنامه ها و همچنین همکاری لازم با شرکای تجاری و رسانه ها برای آماده شدن برای IFA 2022 که به عنوان یک رویداد در محوطه نمایشگاه برلین برگزار می شود، در حال انجام است. این برنامه قرار است از 2 سپتامبر تا 6 سپتامبر برگزار شود.

نمایشگاه ایفا یکی از مهمترین رویداد های حوزه فناوری است که برای علاقه مندان به صنعت لوازم خانگی بسیار حائز اهمیت است. لغو این نمایشگاه قطعا برای مخاطبان آن خوشایند نخواهد بود اما قطعا حفظ سلامتی برای مشارکت کنندگان و همچنین بازدیدکنندگان از این نمایشگاه مهم حوزه فناوری در اولویت اول قرار دارد.

سال گذشته «ال کا ایران» پوشش کاملی از این نمایشگاه داشته و تمامی اخبار این حوزه را منتشر کرده بود. اگر علاقه مند به دیدن ویدیو های ایفا 2020 هستید می توانید به صفحه اخبار نمایشگاه ایفا 2020 بروید و از وقایع این رویداد بزرگ فناوری در سال گذشته با خبر شوید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟