فناوری

سامسونگ لپ‌تاپ‌های جدید گلکسی Book3 را معرفی کرد

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت سامسونگ الکترونیکس امروز از سری لپ‌تاپ‌های پرچمدار خود با نام گلکسی Book3 ...

نفیسه رحیمی | 1 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت سامسونگ الکترونیکس امروز از سری لپ‌تاپ‌های پرچمدار خود با نام گلکسی Book3 رونمایی کرد. این سری لپ‌تاپ‌ها دارای سه مدل تحت عنوان گلکسی Book3 Ultra لپ‌تاپی با قدرت پردازش و عملکردی فوق‌العاده بالا، Book3 Pro 360 لپ‌تاپی با فرم 360 درجه و قابل تبدیل به تبلتی کارآمد به‌ همراه S Pen و همچنین Book3 Pro محصولی باریک‌، سبک با قابلیت حمل بالا و تاشو در حوزه خود است. این مجموعه برای افرادی طراحی شده است که از طریق اتصال یکپارچه چند دستگاه و یا سخت‌افزار به دنبال افزایش بهره‌وری و خلاقیت در هر زمینه‌ای هستند.

تی‌ام رو، مدیرعامل سامسونگ موبایل می‌گوید :« امروزه ما شاهد افزایش تعداد افرادی هستیم که از چندین دستگاه برای بهبود عملکرد و بازدهی خود استفاده می‌کنند و این فرایند کاری نوین به لطف اکوسیستم گسترده گلکسی امکان‌پذیر شده است. سری جدید گلکسی Book3 یک نوآوری کامل در اکوسیستم یکپارچه ما است. این سری دستگاه‌ها برای علاقه‌مندانی ساخته شده است که به دنبال عملکرد و پردازشی بالا هستند و می‌خواهند از طریق اتصال یکپارچه دستگاه‌ها بهره‌وری و خلاقیت خود را در اکوسیستم گلکسی افزایش دهند.»

ارائه بی‌نظیرترین تجربه اتصال در سری گلکسی تاکنون

سری گلکسی Book3 تجربه‌ متصل متفاوتی را ارائه می‌دهد که به خوبی برای کاربران قابل درک و مشاهده است. از جمله این تجربه‌ها بهره‌مندی از سرویس Windows/Microsoft Phone Link است که امکان اتصال یکپارچه گوشی‌های تلفن همراه به کامپیوتر را فراهم می‌کند. یکی از این قابلیت‌های نوین، وبسایت‌های اخیر یا اصطلاحا Recent Websites نام دارد که توسط برنامه Windows/Microsoft Phone Link ارائه می‌شود و امکان دسترسی به برنامه‌ها و صفحات وب را بین گوشی و کامپیوتر فراهم می‌کند. برای مثال شما می‌توانید قیمت یک پرواز را در گوشی هوشمند خود جستوجو کنید و سپس آن را با کامپیوتر شخصی خود رزرو کنید. با فعال کردن Instant Hotspot می‌توانید به صورت سریع و بی‌سیم فقط با یک کلیک از چنین تجربه‌ای بهره‌مند شوید.

علاوه بر آن کاربران می‌توانند به‌طور یکپارچه بین چندین صفحه در دستگاه‌های مختلف بدون هیچ اختلالی جابه‌جا شوند. قابلیت Samsung Multi Control به شما امکان می‌دهد کامپیوتر شخصی، تبلت گلکسی Tab و اکنون گوشی هوشمند گلکسی خود را با کیبورد و پد لمسی یا اصطلاحا Trackpad، در گلکسی Book3 خود کنترل کنید. اکنون می‌توانید داده‌های دلخواه خود را بین دستگاه‌های گلکسی جابه‌جا کنید یا از گلکسی تب خود به عنوان نمایشگر دوم استفاده کنید و فضای در دسترس خود را به‌طور موثری افزایش دهید. بدین ترتیب فرایند تولید محتوا به‌طور فزاینده‌ای در چندین دستگاه اتفاق می‌افتد و با سری گلکسی Book3 تولید اثر خلاقانه برای شما آسان‌تر می‌شود. برای مثال کاربران می‌توانند با استفاده از قابلیت Expert RAW در گوشی هوشمند گلکسی خود عکس‌هایی با کیفیت فوق‌العاده تهیه کنند و در لحظه آنها را به کمک برنامه Adobe Lightroom لپ‌تاپ گلکسی Book3 خود ویرایش کنند.

ورود به سری جدید Galaxy Book3 نیز سریع، آسان و بی‌درنگ اتفاق می‌افتد. به لطف ویژگی Single Sign On فقط کافیست یکبار در Galaxy Book3 وارد حساب سامسونگ خود شوید تا سرویس‌های دیگر گلکسی که در سایر دستگاه‌ها استفاده می‌کنید، همگام‌سازی شوند و نیاز به ورود مجدد نباشد. همچنین با استفاده از اطلاعات حساب Samsung Pass در تلفن همراه، می‌توانید توسط گلکسی Book3 وارد وب‌سایت‌های موردعلاقه خود شوید. افزون برآن، انتقال تمام داده‌ها و تنظیمات از کامپیوترهای قدیمی با سرویس انتقال هوشمند گلکسی بوک (Galaxy Book Smart Switch) ساده شده است و این در حالی است که سرویس Galaxy Book Experience نیز راهنمای آسانی برای کمک به کاربران جدید در شروع کار ارائه می‌دهد.

ارائه قدرت در نمایش و اجرا

سری گلکسی Book3 به کمک پردازنده مرکزی (CPU)، پردازنده گرافیکی (GPU) و نمایشگری ارتقا یافته، عملکردی فوق‌العاده قدرتمند را ارائه می‌دهد. گلکسی Book3 Ultra دارای آخرین پردازنده نسل سیزدهم Intel® Core™ i9 است که آن را به سریع‌ترین گلکسی Book حال حاضر تبدیل می‌کند و همچنین پردازنده گرافیکی NVIDIA® RTX Geforce™ 4070، کیفیتی استودیویی و درجه یک را برای افزایش بازدهی پروژه‌های شما ارائه می‌دهد و همچنین تجربه‌ای فوق‌العاده از بازی کردن را برای شما فراهم می‌کند. صفحه نمایش Dynamic AMOLED 2X که برای اولین بار در گوشی‌های هوشمند پرچمدار سامسونگ استفاده شد، در سری گلکسی Book3 Ultra و Pro نیز به‌کار گرفته شده است. کیفیت تصویر 3k با وضوح 2880 x 1800 به شکلی دقیق و فوق‌العاده جزئیات را نمایش می‌دهد و همچنین نرخ تازه‌سازی تصویر قابل تغییر تا 120 هرتزی در نمایش روان و لطیف تصاویر نیز به خوبی عمل می‌کند و تجربه‌ای چشم‌نواز از تماشا را به ارمغان می‌آورد. این نمایشگر همچنین دارای تاییدیه‌های VESA ClearMR و DisplayHDR TRUE BLACK 500 است و گواهی SGS Eye Care Display را نیز برای کاهش تضمینی نور آبی دریافت کرده است. تمامی این پیشرفت‌ها به کاربران این امکان را می‌دهد تا چندین فعالیت قابل توجه را همزمان انجام دهند، محتوایی غنی را بدون از دست دادن کیفیت تماشا کنند و بازی‌های سنگین را به راحتی اجرا کنند. سری Galaxy Book3 همچنین در اندازه‌های 14 و 16 اینچی با نسبت تصویر 16:10 فراهم شده است و کاربران می‌توانند بسته به نیاز خود اندازه نمایشگر را انتخاب کنند.

کیفیت سیستم صدا در سری گلکسی Book3 با چهار بلندگوی جدید ارتقا یافته است که نت‌های واضح، بلند با صدایی غنی‌تر از گذشته ارائه می‌دهد. همچنین میکروفون‌های دوگانه با کیفیت استودیویی، صدای شما را به وضوح ضبط می‌کند و به لطف قابلیت Noise Cancelling که بر بستر هوش مصنوعی است، نویز پس‌زمینه نیز به‌طور قابل توجهی کاهش پیدا می‌کند. در همین جهت تماس‌های ویدئویی که بخش مهمی از ارتباطات روزمره شده است، بهتر و موثرتر از قبل صورت می‌گیرد و شما می‌توانید در هر زمانی که می‌خواهید با اطمینان توسط لپ‌تاپ خود تماس حاصل کنید و با استفاده از حالت Studio تصویر خود را به بهترین شکل نمایش دهید. در این حالت تصاویر شما با تصحیح نور، قاب‌بندی خودکار، تصحیح تماس چشمی و پس‌زمینه صاف به مخاطبان‌تان نمایش داده می‌شود.

طراحی و دسترسی

سری جدید گلکسی Book3 برای انتقال ظاهری ممتاز و ارائه حسی خوشایند به کاربران، از از یک قاب کامل آلومینیومی بهره می‌برد. این سری از لپ‌تاپ‌ها ضمن حفظ وزنی سبک، بدنه‌ای براق و مسطح، تجربه کاربری پیشرفته‌تری را به کاربران خود ارائه می‌کنند. شرکت سامسونگ همچنین در زمینه طراحی سری گلکسیBook3  به سازگاری با محیط زیست متعهد مانده است و در حفظ سیاره برای نسل‌های بعدی تلاش بیشتری می‌کند. در همین جهت لازم به ذکر است که بخش‌هایی از سری گلکسی Book3 با پلاستیک‌های بازیافتی از تورهای ماهی‌گیری دورافتاده در اقیانوس‌ها ساخته شده است و در عین حال تمام پلاستیک‌های داخل جعبه دستگاه نیز حذف شده است.

گلکسی Book3 Ultra در اندازه 16 اینچی و رنگ نوک مدادی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت؛  Book3 Pro در اندازه‌های 14 و 16 اینچی و دو رنگ نوک مدادی و بژ، Book3 Pro 360 در اندازه 16 اینچی با قابلیت5G  و رنگ‌های نوک مدادی و بژ در دسترس قرار خواهد گرفت.

سری جدید گلکسی Book3 از 17 فوریه 2023، با مدل های گلکسی Book 3 Pro و Pro360 در بازارهای منتخب برای خرید در دسترس خواهد بود؛ مشتریان می‌توانند از امروز پیش سفارش دهند. برای اطلاعات بیشتر در مورد سری گلکسی Book3، لطفاً از: samsungmobilepress.com یا samsung.com/global/galaxy دیدن فرمایید.

 

جدول مشخصات گلکسی Book3 Ultra :

مشخصات گلکسی Book3 Ultra
 گلکسی Book3 Ultra 16
ابعاد355.4 x 250.4 x 16.5 mm

*صحت اعداد بسته به اندازه‌گیری‌های مورد استفاده ممکن است متفاوت باشد. ارتفاع با توجه به فرآیند تولید ممکن است متفاوت باشد.

وزن1.79 کیلوگرم

*وزن اعلام شده با توجه به فرآیند تولید ممکن است متفاوت باشد.

سیستم عاملWindows 11

*در دسترس بودن آن به منطقه و اپراتور بستگی دارد. تجربه با توجه به دستگاه ممکن است متفاوت باشد.

 

 

صفحه نمایش

16 اینچ Dynamic AMOLED 2X  (16:10 ratio)

روشنایی 400 نیت، نرخ تازه‌سازی تصویر قابل تغییر تا 120 هرتز(48 تا 120 هرتز)، پوشش حجم رنگ 120 درصد (DCI-P3)

وضوح تصویر 3K (2880×1800)

 

*400nit (Typ), 500nit (HDR) -VESA HDR 500 authentication, HDR Contents only

CPU

(Platform)

13th Gen Intel® Core™ i7 / Core™ i9 (Intel EVO™)

*مشخصات CPU به مدل، منطقه و کشور بستگی دارد.

گرافیکNVIDIA® GeForce RTX™ 4050 Laptop GPU /

NVIDIA® GeForce RTX™ 4070 Laptop GPU

*مشخصات آن به مدل، کشور و منطقه بستگی دارد.

اتصالات

(WLAN)

Wi-Fi 6E (Gig+), 802.11 ax 2×2

Bluetooth v5.1

*سرعت واقعی ممکن است با توجه به بازار، اپراتور مخابراتی و محیط کاربر متفاوت باشد. در دسترس بودن Wi-Fi 6E با توجه به نسخه سیستم عامل، کشور، موقعیت مکانی، شرایط شبکه و سایر عوامل متفاوت خواهد بود. به روتر شبکه Wi-Fi 6E نیاز دارد که به صورت جداگانه فروخته می‌شود.

رنگنوک مدادی

*در دسترس بودن رنگ ممکن است با توجه به کشور و توزیع‌کنندگان متفاوت باشد.

حافظه رم16GB / 32GB (LPDDR5)

*دسترسی با توجه به دستگاه ممکن است متفاوت باشد.

حافظه ذخیره‌سازی512GB / 1TB SSD (PCIe) + expansion slot

*دسترسی با توجه به دستگاه ممکن است متفاوت باشد.

دوربین و میکروفونFHD 1080p / Studio-quality Dual Mic
صدا (اسپیکر)AKG Quad Speaker (Woofer Max 5W x 2, Tweeter 2W x 2),

Smart Amp, Dolby Atmos®

کیبورد3 ردیف عددی، Island Type with Backlit

*چیدمان صفحه کلید ممکن است با توجه به بازار متفاوت باشد.

باتری76 میلی‌آمپر بر ساعت (اسمی)

*ظرفیت اسمی تحت شرایط آزمایشگاهی شخص ثالث آزمایش شده است. ظرفیت اسمی، مقدار متوسط تخمین زده شده با در نظر گرفتن انحراف در ظرفیت باتری در بین نمونه های باتری تست شده تحت استاندارد IEC 61960 است. ظرفیت اندازه‌گیری شده 4757mAh/73.8Wh است.

آداپتور (شارژر)آداپتور 100 وات USB Type-C

*شارژر می‌تواند دستگاه‌های گلکسی را که از درگاه USB Type-C استفاده می‌کنند، شارژ کند. مشخصات شارژر بر اساس مدل و منطقه متفاوت است.

احراز هویت

(امنیت)

Secured-core PC, Fingerprint on Power Key

*قابلیت Secured-core PC به پیکربندی خاصی توسط کاربر نیاز دارد تا به طور کامل بالاترین سطح محافظت در برابر حملات را فعال کند. برای استفاده از Windows Hello به سخت افزار تخصصی، شامل اسکنر اثر انگشت، حسگر IR فعال یا سایر حسگرهای بیومتریک و دستگاه های توانمند نیاز دارید.

درگاه‌هاThunderbolt™ 4 (2), USB Type-A (1),

HDMI 2.0, microSD, Headphone/Mic

*سرعت واقعی USB به محیط کاربر بستگی دارد.

راهکارهاGalaxy Eco (Phone-Tab-PC-Wearable): Samsung Multi Control, Second Screen, Expert RAW (Auto Share), Quick Share & Private Share, Phone Link, Samsung Pass

 

جدول مشخصات گلکسی Book3 Pro :

مشخصات گلکسی Book3 Pro
 گلکسی Book3 Pro 14گلکسی Book3 Pro 16
 

ابعاد

312.3 x 223.8 x 11.3mm355.4 x 250.4 x 12.5mm
*صحت اعداد بسته به اندازه‌گیری‌های مورد استفاده ممکن است متفاوت باشد. ارتفاع با توجه به فرآیند تولید ممکن است متفاوت باشد.
وزن1.17 کیلوگرم1.56 کیلوگرم
*وزن اعلام شده با توجه به فرآیند تولید ممکن است متفاوت باشد.
سیستم عاملWindows 11

*در دسترس بودن آن به منطقه و اپراتور بستگی دارد. تجربه با توجه به دستگاه ممکن است متفاوت باشد.

 

 

صفحه نمایش

14 اینچ Dynamic AMOLED 2X  (16:10 ratio)

400 نیت، 120 هرتز، پوشش حجم رنگ 120 درصد (DCI-P3)

وضوح تصویر 3K (2880×1800)

16 اینچ Dynamic AMOLED 2X  (16:10 ratio)

400 نیت، 120 هرتز، پوشش حجم رنگ 120 درصد (DCI-P3)

وضوح تصویر 3K (2880×1800)

*400nit (Typ), 500nit (HDR) -VESA HDR 500 authentication, HDR Contents only
CPU

(Platform)

13th Gen Intel® Core™ Processors

*مشخصات CPU به مدل، منطقه و کشور بستگی دارد.

پردازندهCore™ i5 / Core™ i7 (Intel® EVO™)

*مشخصات GPU به مدل، منطقه و کشور بستگی دارد.

گرافیکIntel® Iris® Xe Graphics

* دسترسی با توجه به دستگاه ممکن است متفاوت باشد.

اتصالات

(WLAN)

Wi-Fi 6E (Gig+), 802.11 ax 2×2, Bluetooth v5.1

*سرعت واقعی ممکن است با توجه به بازار، اپراتور مخابراتی و محیط کاربر متفاوت باشد. در دسترس بودن Wi-Fi 6E با توجه به نسخه سیستم عامل، کشور، موقعیت مکانی، شرایط شبکه و سایر عوامل متفاوت خواهد بود. به روتر شبکه Wi-Fi 6E نیاز دارد که به صورت جداگانه فروخته می‌شود.

رنگنوک مدادی، بژ

*در دسترس بودن رنگ ممکن است با توجه به کشور و توزیع‌کنندگان متفاوت باشد.

حافظه رم8GB / 16GB / 32GB (LPDDR5)

*دسترسی با توجه به دستگاه ممکن است متفاوت باشد.

حافظه ذخیره‌سازی256GB / 512GB / 1TB SSD (PCIe)

*دسترسی با توجه به دستگاه ممکن است متفاوت باشد.

دوربین و میکروفونFHD 1080p / Studio-quality Dual Mic
صدا (اسپیکر)AKG Quad Speaker (Woofer Max 5W x 2, Tweeter 2W x 2),

Smart Amp, Dolby Atmos®

 

کیبوردIsland Type with Backlit  3-row Numeric, Island Type with Backlit
*چینش صفحه کلید با توجه به بازار ممکن است متفاوت باشد.
 

 

باتری

63 میلی‌آمپر بر ساعت (اسمی)

 

76 میلی‌آمپر بر ساعت (اسمی)

 

* ظرفیت اسمی تحت شرایط آزمایشگاهی شخص ثالث آزمایش شده است. اندازه اسمی، مقدار متوسط تخمین زده شده با در نظر گرفتن انحراف در ظرفیت باتری در بین نمونه های باتری تست شده تحت استاندارد IEC 61960 است. عمر واقعی باتری ممکن است با توجه به محیط شبکه، الگوهای استفاده و سایر عوامل متفاوت باشد.
آداپتور (شارژر)65W Automatic (USB Type-C Adapter)

 

*شارژر می‌تواند دستگاه‌های گلکسی را که از درگاه USB Type-C استفاده می‌کنند، شارژ کند. مشخصات شارژر بر اساس مدل و منطقه متفاوت است.

احراز هویت

(امنیت)

Secured-core PC, Fingerprint on Power Key

*قابلیت Secured-core PC به پیکربندی خاصی توسط کاربر نیاز دارد تا به طور کامل بالاترین سطح محافظت در برابر حملات را فعال کند. برای استفاده از Windows Hello به سخت افزار تخصصی، شامل اسکنر اثر انگشت، حسگر IR فعال یا سایر حسگرهای بیومتریک و دستگاه های توانمند نیاز دارید.

درگاه‌هاThunderbolt™ 4 (2), USB Type-A (1),

HDMI 1.4, microSD, Headphone/Mic

*سرعت واقعی USB به محیط کاربر بستگی دارد.

راهکارهاGalaxy Eco (Phone-Tab-PC-Wearable): Samsung Multi Control*, Second Screen, Expert RAW (Auto Share), Quick Share & Private Share, Phone Link, Samsung Pass

 

جدول مشخصات گلکسی Book3 Pro 360  :

مشخصات گلکسی Book3 Pro 360
 گلکسی Book3 Pro 360 16
 

ابعاد

355.4 x 252.2 x 12.8 mm

*صحت اعداد بسته به اندازه‌گیری‌های مورد استفاده ممکن است متفاوت باشد. ارتفاع با توجه به فرآیند تولید ممکن است متفاوت باشد.

وزن1.66 کیلوگرم / 1.71 کیلوگرم (مدل 5G)

*وزن اعلام شده با توجه به فرآیند تولید ممکن است متفاوت باشد.

سیستم عاملWindows 11

*در دسترس بودن آن به منطقه و اپراتور بستگی دارد. تجربه با توجه به دستگاه ممکن است متفاوت باشد.

 

 

صفحه نمایش

16 اینچ Dynamic AMOLED 2X  (16:10 ratio)

صفحه لمسی، قابلیت S Pen (قلم در داخل جعبه)

400 نیت، 120 هرتز، پوشش حجم رنگ 120 درصد (DCI-P3)

وضوح تصویر 3K (2880×1800)

*400nit (Typ), 500nit (HDR) -VESA HDR 500 authentication, HDR Contents only

CPU

(Platform)

Intel® 13th Gen Core™ i5 / Core™ i7 (Intel EVO™)

*مشخصات CPU به مدل، منطقه و کشور بستگی دارد.

گرافیکIntel® Iris® Xe Graphics

* دسترسی با توجه به دستگاه ممکن است متفاوت باشد.

اتصالات

(WLAN)

5G Sub6 (Optional), Wi-Fi 6E, 802.11 ax 2×2, Bluetooth v5.1

*در دسترس بودن 5G بسته به بازار و مدل متفاوت است. سرعت5G متفاوت است و به شبکه و اتصال بهینه نیاز دارد (عواملی مانند فرکانس، پهنای باند، تراکم). برای در دسترس بودن به اپراتور شبکه مراجعه کنید. در دسترس بودن Wi-Fi 6E با توجه به نسخه سیستم عامل، کشور، موقعیت مکانی، شرایط شبکه و سایر عوامل متفاوت خواهد بود. به روتر شبکه Wi-Fi 6E نیاز دارد که به صورت جداگانه فروخته می‌شود.

رنگنوک مدادی، بژ

*در دسترس بودن رنگ ممکن است با توجه به کشور و توزیع‌کنندگان متفاوت باشد.

حافظه رم8GB / 16GB / 32GB (LPDDR5)

*دسترسی با توجه به دستگاه ممکن است متفاوت باشد.

حافظه ذخیره‌سازی256GB / 512GB / 1TB SSD (PCIe)

*دسترسی با توجه به دستگاه ممکن است متفاوت باشد.

دوربین و میکروفونFHD 1080p / Studio-quality Dual Mic
صدا (اسپیکر)AKG Quad Speaker (Woofer Max 5W x 2, Tweeter 2W x 2),

Smart Amp, Dolby Atmos®

کیبورد3-row Numeric, Island Type with Backlit

*چینش صفحه کلید با توجه به بازار ممکن است متفاوت باشد.

S Pen

(Stylus)

In-box (8.2 x 7.7 x 144.84mm, 7.9g)

*بلوتوث برای S Pen در دسترس نیست.

 

 

باتری

76 میلی‌آمپر بر ساعت (اسمی)
*ظرفیت اسمی تحت شرایط آزمایشگاهی شخص ثالث آزمایش شده است. اندازه اسمی، مقدار متوسط تخمین زده شده با در نظر گرفتن انحراف در ظرفیت باتری در بین نمونه های باتری تست شده تحت استاندارد IEC 61960 است. عمر واقعی باتری ممکن است با توجه به محیط شبکه، الگوهای استفاده و سایر عوامل متفاوت باشد.
آداپتور (شارژر)65W Automatic (USB Type-C Adapter)

 

*شارژر می‌تواند دستگاه‌های گلکسی را که از درگاه USB Type-C استفاده می‌کنند، شارژ کند. مشخصات شارژر بر اساس مدل و منطقه متفاوت است.

احراز هویت

(امنیت)

Secured-core PC, Fingerprint on Power Key

*قابلیت Secured-core PC به پیکربندی خاصی توسط کاربر نیاز دارد تا به طور کامل بالاترین سطح محافظت در برابر حملات را فعال کند. برای استفاده از Windows Hello به سخت افزار تخصصی، شامل اسکنر اثر انگشت، حسگر IR فعال یا سایر حسگرهای بیومتریک و دستگاه های توانمند نیاز دارید.

درگاه‌هاThunderbolt™ 4 (2), USB Type-A (1),

HDMI 1.4, microSD, Headphone/Mic, nano SIM slot (Optional)

*سرعت واقعی USB به محیط کاربر بستگی دارد.

راهکارهاGalaxy Eco (Phone-Tab-PC-Wearable): Samsung Multi Control, Second Screen , Expert RAW (Auto Share), Quick Share & Private Share, Phone Link , Samsung Pass

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟