ال کا تاپ

بهترین پد لرزه گیر ماشین لباسشویی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  استفاده از پد لرزه گیر ماشین لباسشویی یکی از بهترین روش های جلوگیری از ...

یاسمن داودیان | 11 ماه قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  استفاده از پد لرزه گیر ماشین لباسشویی یکی از بهترین روش های جلوگیری از لرزش این دستگاه است. لاستیک ضربه گیر ماشین لباسشویی انواع متفاوتی دارد و لازم است جهت خرید آن ویژگی های متعددی را بررسی کنید. با ما همراه باشید تا با بهترین پد لرزه گیر ماشین لباسشویی در بازار آشنا شوید.

بیشتر بدانید:

پد ضد لرزش ماشین لباسشویی چه کاربردی دارد؟

در مطلب بهترین پد لرزه گیر ماشین لباسشویی میخوانیم:

  • لاستیک ضربه گیر لباسشویی
  • نصب لرزه گیر ماشین لباسشویی
  • انواع پد لرزه گیر ماشین لباسشویی
  • لرزه گیر ماشین لباسشویی از کجا بخریم

 ماشین لباسشویی به دلایلی مثل استفاده نادرست از ظرفیت دستگاه، تنظیم اشتباه و تراز نبودن ماشین لباسشویی، همچنین عدم تنظیم پایه های آن و مشکلات فنی متعدد دچار لرزش می شود که رفع این مشکل تنها با استفاده از پد لرزه گیر صورت می گیرد.

لاستیک ضربه گیر ماشین لباسشویی چیست؟

بهترین پد لرزه گیر ماشین لباسشویی

همان طور که از نامش پیداست این وسیله جهت جلوگیری ازلرزش و صداهای مزاحم ماشین لباسشویی ساخته شده است. لاستیک ضربه گیر ماشین لباسشویی در دو نوع خانگی و صنعتی تولید و عرضه می شود.

در لاستیک ضربه گیر ماشین لباسشویی فیلتری را در قسمت بالایی آن مشاهده می شود که جهت گردش هوا به کار رفته است. پد لرزه گیر با ضربه محکمی که با سطح زمین ایجاد می کند ار لرزش دستگاه جلوگیری می کند.

به طور کلی یکی از روش هایی که برای کاهش صدا به کار می رود، قرار دادن مانعی بین ضربات لرزه و سطح سخت است. اما این نکته را به یاد داشته باشید که مانعی که قرار می دهیم، علاوه بر از بین بردن لرزه ها، باید آن هارا جذب و خنثی کند.

بهترین پد لرزه گیر ماشین لباسشویی

با توجه به دلایلی که عنوان کردیم، پد لرزه گیر ماشین لباسشویی باید از پلاستیک فشرده تشکیل شود تا این ویژگی ها را در خود جای دهد.

پدهای لرزه گیر در دو نوع پایه ثابت و پیچ دار موجود هستند که هر کدام ویژگی های به خصوص خود را دارند و لازم است با بررسی آن ها بهترین پد لرزه گیر ماشین لباسشویی را  انتخاب کنید.

  • پد ضد لرزش پایه ثابت: این پدها انعطاف پذیری ندارند و پایه های لباسشویی مستقیما بر روی آن ها وصل می شوند، جهت نصب آن ها باید پدها را با پایه لباسشویی هماهنگ کرده تا لرزش ها به طور کامل حذف شوند.
  • پد ضد لرزش پیچ دار: این پدها دارای پیچ هایی هستند که با استفاده از آن ها می توان ارتفاع واشر را کم یا زیاد کرد. برای نصب آن باید پایه های لباسشویی را کاملا باز کرده سپس مراحل نصب را انجام دهید.

 نصب لرزه گیر ماشین لباسشویی

بهترین پد لرزه گیر ماشین لباسشویی

در مطلب بهترین پد لرزه گیر ماشین لباسشویی به توضیح نصب لرزه گیر ماشین لباسشویی هم می پردازیم، طریقه انجام آن طبق مراحل زیر است:

  1. در اولین مرحله، ماشین لباسشویی را بلند کرده و محل قرار گیری لاستیک ها را بر روی زمین مشخص کنید.
  2. از آنجایی که لاستیک ها با استفاده از چسب به زمین متصل می شود پیش از نصب آن ها سطح زمین را کاملا تمیز کنید.
  3. لاستیک ها را به زمین چسبانده و چند دقیقه محکم نگه دارید تا خوب چسبیده شوند.
  4. لباسشویی را در فرو رفتگی پد ضد لرزش قرار دهید.

انواع پد لرزه گیر ماشین لباسشویی

بهترین پد لرزه گیر ماشین لباسشویی

انواع پدهای ضد لرزش ماشین لباسشویی شامل پلاستیک فشرده، فوم فشرده و پلاستیک سوربوتان می شود. با مطالعه این بخش می توانید بهترین پد لرزه گیر ماشین لباسشویی را انتخاب کنید.

پلاستیک فشرده

همان طور که از نامش پیدا است از پلاستیک سخت ساخته شده و در جلوگیری از تولید صدا بسیار موفق عمل می کند. مولکول های آن بسیار انعطاف پذیر بوده و این مسئله باعث شده گزینه خوبی برای کاهش صدا و لرزش ایجاد شده توسط ماشین لباسشویی باشد.

فوم فشرده

فوم فشرده پلاستیکی است که هنگام عبور گاز از لاستیک ساخته شده و شکل ظاهری آن نرم و اسفنجی می باشد، فوم فشرده هوا را کاملا به جریان می اندازد و عملکرد موثری در برابر ضربه و کاهش ضربه دارد. اما این نکته را به خاطر داشته باشید که نسبت به مدل های دیگر عمر کوتاه تری داشته و زودتر از بین می رود.

پلاستیک سوربوتان

سوبورتان یکی از بهترین و موثر ترین پلاستیک ها در جلوگیری از ضربه و صدا به شمار می رود و توانایی جذب انرژی بالاتری نسبت سایر پلاستیک های به کار رفته در پد ضد لرزش ماشین لباسشویی دارد. همچنین به آن اجازه بهبود لرزش را می دهد. سوربوتان یکی از گرانترین پلاستیک های شناخته شده در بازار است و یکی از بهترین پد ضد لرزش لباسشویی می باشد.

لرزه گیر ماشین لباسشویی از کجا بخریم

با توجه به توضیحاتی که ارائه کردیم، شاید این سوال ذهن شما را به چالش بکشد که لرزه گیر ماشین لباسشویی از کجا بخریم ؟ لازم به ذکر است که پد ضد لرزش محصولی کمیاب نیست و در انواع فروشگاه های اینترنتی و بازار دیده می شود و با کمی جستجو می توانید آن را تهیه کنید.

لرزه گیر ماشین لباسشویی مدل mj 1402

 

ابعاد2*4*10 سانتی متر
جنسلاستیک
وزن250 گرم
سایر مشخصات·       این محصول علاوه بر نگهداری و حفاظت از ماشین لباسشویی و جلوگیری از سر و صدا از آسیب دیدن کف خانه جلوگیری می کند.

·       قدرت چسبندگی آن به کف سرامیک و سایر سطوح بسیار بالا است.

·       در هنگام ابگیری کمک بالایی به حفظ پایداری ماشین لباسشویی می کند.

·       این لرزه گیر از یکی از بهترین پلاستیک ها به نام Rubber ساخته شده است.

 

لرزه گیر لباسشویی مدل دنده درشت

 

ابعاد7*7*7 سانتی متر
جنسپلاستیک پی وی سی
وزن170 گرم
سایر مشخصات·       دارای پیچ ام هشت

·       مناسب برای انواع ماشین لباسشویی

·       این پایه مختص ماشین لباسشویی نیست.

·       برای سایر وسایل مثل پایه کابینت، کولر گازی، اسپلیت، میز و وسایل دیگر استفاده می شود.

·       در سه نوع تولید می شوند؛ پی وی سی دنده درشت، پی وی سی دنده ریز و پایه پلاستیکی انعطاف پذیر

 

نتیجه گیری

لرزش و سر و صدای بالای ماشین لباسشویی علاوه بر سلب آرامش، آسیب بالایی به دستگاه وارد کرده و شما را وادار به پرداخت هزینه گزاف جهت تعمیر آن می کند. بنابراین بهترین راهکار استفاده از لرزه گیر و جلوگیری از خراب شدن دستگاه است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟