معرفی لوازم خانگی

یخچال فریزر دو قلو روسو پلاس کلور چه امکاناتی دارد؟

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  مطمئنا بسیاری از خانواده های ایرانی به دنبال خرید یخچال فریزری با امکانات ...

نهال وحیدی | 10 ماه قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  مطمئنا بسیاری از خانواده های ایرانی به دنبال خرید یخچال فریزری با امکانات پیشرفته و مدرن هستند. به همین دلیل کلور  تمام تلاش خود را به کار گرفته  تا با استفاده تکنولوژی موتور قدرتمند اینورتر و طراحی دقیق، محصولی متناسب با نیاز و سلیقه مشتری ایرانی تولید کند. یخچال فریزر دو قلو روسو پلاس کلور یکی از تولیدات این برند ایرانی است که از طراحی هوشمندانه برخوردار بوده و در این بخش قصد داریم اطلاعاتی بیشتری از مشخصات این مدل ارائه دهیم.

ویژگی های یخچال فریزر دو قلو روسو پلاس Rosso Plus

یخچال فریزر دو قلو روسو پلاس کلور چه امکاناتی دارد؟

یخچال فریزر دو قلو روسو پلاس کلور ویژگی های زیادی دارد که از مهمترین آن ها می توان به وجود کمپرسور اینورتر، فضایی جادار، وجود فناوری هایی مانند گردش هوای چندگانه یا  Multi air flow، استفاده از گاز R600 و سازگاری با محیط زیست نام برد.

کاهش صدا و مصرف انرژی

در یخچال فریزر روسو پلاس از کمپرسور کم مصرف نسل جدید اینورتر بهره برده اند که راندمان یخچال فریزر را چند برابر می کند. کمپرسور اینورتر در این محصول با دور موتور متغیر علاوه بر ایجاد سرما در زمان مناسب، صدای به شدت کمی دارد و فضا خانه را آرام و بی صدا نگه می دارد. از دیگر مزایای کمپرسور های اینورتر می توان به طول عمر بالاتر نیز اشاره کرد.وجود موتور فن BLDC کره ای نیز قدرت عملکرد روسو پلاس را افزایش می دهد. این موتور فن مصرف کمتر و طول عمر بیشتری نیز دارد.

دوست دار محیط زیست

این مدل در لیست نسخه های اکو فرندلی قرار می گیرد و از  گاز R600 استفاده می کند. این گاز در موتور کم مصرف اینورتر نه تنها هیچ آسیبی به محیط زیست نمی زند بلکه مصرف انرژی در یخچال فریزر را به شدت کاهش می دهد .

طراحی هوشمند و منحصر به فرد

خرید یخچال فریزر جا دار یکی از دغدغه های اصلی مشتریان در هنگام خرید است. یخچال فریزر دو قلو روسو پلاس فضای کافی برای ذخیره سازی انواع مواد غذایی را دارد و یخچال با گنجایش 375 لیتر و فریزر با گنجایش 320 لیتر، این محصول را به یک یخچال فریزر جادار تبدیل می کند . در بدنه (درب و کابین) این یخچال فریزر از ورق خودرنگ کره ای نیز استفاده شده است .

کلور در طراحی این محصول حرفه ای از 5 طبقه در یخچال استفاده کرده است و دارای طبقه تاشو برای نگهداری ظروف با ارتفاع زیاد است . طبقات دارای فاصله بسیاری خوبی هستند . همچنین یخچال مجهز به دو کشو جادار است که فضای بسیار خوبی را برای میوه و دیگر مواد غذایی ایجاد می کند . در داخل یخچال یک فضای شیک برای قرار دادن بطری ها تعبیه شده است . از طرفی در قسمت فریزر این محصول 5 کشو بزرگ در نظر گرفته است.

آبسرد کن و یخساز اتومات 

آبسردکن و یخساز اتومات یکی از ویژگی هایی است که در فصل تابستان کاربرد زیادی دارد. این یخچال فریزر با اتصال به آب شهری و سیستم تصفیه آب خانگی،  آبی گوارا و سرد  را در هر زمانی فراهم می سازد . ظرفیت مخزن این آب سرد کن 700 سی سی و مجهز به یخساز اتومات می باشد تا در هر لحظه ای از نوشیدنی سرد لذت ببرید.

 هوم بار با طراحی آرام باز شونده

بر روی درب یخچال یک محفظه مینیمال تعبیه شده است که دسترسی به داخل یخچال را راحت تر می کند. این هوم بار علاوه بر دسترسی آسان از باز شدن زیاد درب یخچال و هدر رفت انرژی جلوگیری می کند. درب هوم بار در روسو پلاس دارای طراحی آرام باز شونده است.

فناوری های به کار رفته در روسوپلاس

تولید کنندگان لوازم خانگی با به کار بردن فناوری های مدرن در یخچال فریزر های خود به دنبال طراوت و تازگی مواد غذایی هستند. این مدل کلور مجهز به سیستم هوشمند گردش هوای چندگانه یا  Multi air flow است که با چرخش هوا در فضای داخل یخچال، طراوت و تازگی را به نهایت خود می رساند و باعث می شود مواد غذایی سالم و تازه تر از همیشه باشند .

ترکیب بوی نامطبوع مواد غذایی یخچال فریزر مطمئنا برای بسیاری از افراد خوشایند نیست. وجود فیلتر کربن فعال در این محصول باعث می شود بوی مواد غذایی به یکدیگر انتقال داده نشود و بوی نامطبوع  و باکتری های مضر را حذف کند. همچنین نوار گسکت آنتی باکتریال یک ویژگی متمایز در محصولات کلور است.

در قسمت پایین یخچال فریزر کلور محفظه ای تعبیه شده است که با کنترل رطوبت مواد غذایی از جمله سبزیجات می تواند باعث حفظ تازگی و رطوبت مواد شود.

از دیگر خصوصیات مهم در هر یخچال و فریزری وجود سیستم نوفراست یا همان سیستم بدون برفک است که روسو پلاس نیز از این قابلیت بهره برده و دیگر نیاز نیست تا زمان خود را برای بین بردن برفک های یخچال فریزر تلف کنید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟