معرفی لوازم خانگی

کاربردهای مرورگر اینترنت در تلویزیون بلانتون

دسترسی به شبکه های اجتماعی و وب گردی تنها بخشی از کاربردهای مرورگر اینترنت در تلویزیون بلانتون و مدل های هوشمند این شرکت است.

نفیسه رحیمی | 11 ماه قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تجهیز تلویزیون های بلانتون به سیستم عامل اندروید و اتصال آن ها به اینترنت منجر شده تا قابلیت های متعددی در اختیار کاربران قرار بگیرد. تماشای آنلاین برنامه ها، بازی های آنلاین، دسترسی به شبکه های اجتماعی و وب گردی تنها بخشی از کاربردهای مرورگر اینترنت در تلویزیون بلانتون و مدل های هوشمند این شرکت است.

بیشتر بدانید:

چگونه لپ تاپ را به تلویزیون وصل کنیم ؟

 

چند کاربرد تلویزیون های هوشمند بلانتون

سبک تماشای تلویزیون تغییر کرده و دیگر نیازی نیست تا حتما در یک ساعت و زمان خاص برنامه‌ای مشخصی را تماشا کند. به لطف قابلیت هوشمند شدن تلویزیون و کاربردهای مرورگر اینترنت در تلویزیون بلانتون یا مدل های دیگر به راحتی می توانید به انواع پلتفرم آنلاین برای تماشای فیلم و سریال دسترسی داشته باشید و در هر زمانی، برنامه مورد علاقه خود را تماشا کنید.

تماشای فیلم و سریال به صورت آنلاین

تماشای فیلم و سریال به صورت آنلاین  از کاربردهای مرورگر اینترنت در تلویزیون بلانتون و مدل های هوشمند این شرکت ایرانی است. شما می توانید به صورت آنلاین به تماشای فیلم مشغول شوید، برای همین منظور کافی است که تلویزیون را از طریق درگاه کابل و یا وای فای به اینترنت وصل کنید تا بتوانید به سایت های تماشای فیلم دسترسی داشته باشید.

دسترسی به بازی های آنلاین

دسترسی راحت به بازی های آنلاین از دیگر قابلیت های تلویزیون هوشمند بلانتون است. امکان دانلود بازی ها از طریق اینترنت وجود دارد و شما می توانید بازی مورد نظر خود را دانلود کرده و برای ساعت ها خود را سرگرم کنید و از این قابلیت لذت ببرید.

وب گردی و دسترسی به محتواهای متنوع

تلویزیون های هوشمند بلانتون از قابلیت مرورگر وب برخوردار بوده و به راحتی می توانید به هر سایتی که می خواهید، دسترسی داشته باشید. در واقع کاربران با اتصال مدل های بلانتون به اینترنت می توانند در وب سایت های مختلف گشت و گذار کنند. نمایش اطلاعات بر روی یک صفحه نمایشگر بزرگ مانند تلویزیون می تواند خواندن مطالب و تماشای محتواهای ویدیویی را لذت بخش تر کند.

دانلود انواع اپلیکیشن

تلویزیون‌های بلانتون حتی امکان دانلود و نصب اپلیکیشن‌های مختلف را نیز فراهم کرده‌اند و به عبارت دیگر همه‌ چیز در هوشمندانه‌ترین حالت خودش پیش می رود.مدل های بلانتون از سیستم عامل اندروید بهره می برند و ناگفته نماند می توانید تمام اپلیکیشن‌های مربوط به سیستم عاملی که تلویزیون از آن پشتیبانی می‌کند را نصب و فعال کنید.

امکان تماس تصویری

یکی از خدمات تلویزیون های هوشمند بلانتون، برقراری تماس تصویری است که خانواده ها در کنار یکدیگر می توانند از طریق تلویزیون با دوستان خود در هر نقطه ی دنیا ارتباط بگیرند. امکان تماس تصویری از طریق گوشی های هوشمند نیز امکان پذیر است اما به دلیل کوچکتر بودن صفحه نمایش، افراد کم تری می توانند ارتباط برقرار کنند. در صورتی که تعداد بیشتری تمایل به برقراری تماس تصویری دارند، بهترین گزینه تلویزیون است.

بررسی شبکه های اجتماعی

همان طور که می دانید، ما در طول روز بارها به شبکه های اجتماعی خود سر می زنیم اما تصور کنید کنترل و بررسی آن ها در صفحه نمایشی با ابعاد تلویزیون باشد، مطمئنا لذت بخش تر خواهد بود. به راحتی می توانید برنامه مورد نظر را دانلود کرده و به راحتی وارد اکانت خود شوید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟