فناوری

کوچکترین و ارزان ترین ساندبار سنهایزر در ایفا 2023 رونمایی می شود

سنهایزر قرار است از ساندبار Ambeo مینی در نمایشگاه IFA 2023 رونمایی می کند.

نفیسه رحیمی | 8 ماه قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  سنهایزر به دلیل تولید ساندبارهای پیشرفته و مجهز شناخته می شود اما این بار قرار است از کوچکترین و مقرون به صرفه ترین ساندبار خود ( ساندبار Ambeo مینی) در نمایشگاه IFA 2023 رونمایی کند.

نسخه اصلی ساندبار AMBEO از عنوان AMBEO MAX برخوردار بوده و قیمتی حدود دو هزار دلار دارد اما ساندبار Ambeo مینی سنهایزر برای استفاده در خانه های کوچک ایده آل بوده و در ابعاد 28 اینچ طول و 2.6 اینچ عرض و وزن 3.7 پوند در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

جالب است بدانید که اکثر سایت ها از این ساندبار با عنوان یکی از بهترین گجت های ایفا یاد کرده اند و به نظر می رسد توجه بسیاری از بازدیدکنندگان را به خود جلب کند.این ساندبار در کنار امکانات به روزی که دارد تنها با قیمت 800 دلار به فروش می رسد.

این نسخه در واقع سومین سری از ساندبارهای AMBEO است که به ترتیب و براساس اندازه و قیمت به مکس، پلاس و مینی تقسیم می شوند. توان خروجی مدل مینی 250 وات بوده و از  فرم های صدای سه بعدی مانند(دالبی تموس، DTS:Xو 360 Reality Audio و MPEG-H)، بلوتوث، کروم کست، ایرپلی 2، اسپاتی فای کانکت و تیدال کانکت پشتیبانی می کند.از طرفی امکان اتصال به دستیارهای صوتی الکسا و سیری وجود دارد. باید اضافه کرد که سیستم صوتی سه بعدی Sennheiser از چهار میکروفون Mini برای کالیبره کردن نوار صوتی در هر فضایی استفاده می کند.

ساندبار سنهایزر بدون کنترل عرضه می شود و برای کنترل و تنظیمات آن باید از Sennheiser Smart Control استفاده کنید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟