معرفی لوازم خانگی

چرا سنسور نشتی آب در ماشین ظرفشویی پاکشوما مهم است؟

دلایل زیادی برای نشتی آب از ظرفشویی مطرح شده و برای جلوگیری از آن نیز روش های زیادی وجود دارد اما مطمئن ترین روش، خرید ظرفشویی با قابلیت سنسور نشتی آب است

نفیسه رحیمی | 4 ماه قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نشتی یا آبریزی ظرفشویی یکی از دغدغه های رایج افرادی است که با ماشین ظرفشویی زیاد سر و کار دارند و مطمئنا بروز این مشکل می تواند چالش های دیگری نظیر آسیب دیدگی سایر وسایل خانه را به همراه داشته باشد. به همین دلیل بسیاری از تولید کننده های ماشین ظرفشویی های مدرن از سنسور نشتی آب استفاده می کنند تا از بروز چنین مواردی جلوگیری کنند. شرکت پاکشوما در لیست برندهایی قرار می گیرد که در مدل های خود از این قابلیت بهره برده است.

دلایل زیادی برای نشتی آب از ظرفشویی مطرح شده و برای جلوگیری از آن نیز روش های زیادی وجود دارد اما مطمئن ترین روش، خرید ظرفشویی با قابلیت سنسور نشتی آب است. در واقع این سنسور می تواند از بروز هرگونه نشتی و سرریز شدن آب از دستگاه جلوگیری نموده و در صورت بروز هرگونه نشتی به کاربر هشدار دهد.

تکنولوژی سنسور نشتی آب چگونه عمل می کند؟

سنسور نشتی آب در برابر آب و رطوبت مقاوم بوده و معمولا در نزدیکی محل خروج آب قرار می گیرد. زمانی که به هر دلیلی، فشارآب بیش از حد معمول بیشتر می شود، این سنسور وارد عمل شده و با کمک الکترود خود تشخیص می دهد که میزان جریان آب افزایش پبدا کرده و بعد از ارسال پیام اخطار به مدار ماشین ظرفشویی، دستگاه به طور خودکار خاموش می شود.

جالب است بدانید که در هنگام فعال شدن سنسور، فرآیند شستشو متوقف شده اما پمپ تخلیه همچنان کار می کند و حتی در مواقعی که ماشین ظرفشویی خاموش و دارای نشتی آب است، این سنسور به کار خود ادامه می دهد و با روشن کردن دستگاه، پمپ تخلیه کار خود را به نحو احسن انجام می دهد. در نهایت باید گفت که این سنسور با عملکرد به موقع خود می تواند از بروز آسیب به خود دستگاه و مشکلات ناشی از سرریز شدن آب جلوگیری کند.

معرفی ماشین ظرفشویی های پاکشوما

شرکت پاکشوما یکی از تولیدکنندگان لوازم خانگی با سابقه در بازار کشور است که در حال حاضر محصولاتی مانند یخچال فریزر، جاروبرقی، لباسشویی، سیستم تهویه مطبوع و ظرفشویی تولید و روانه بازار می کند اما باید گفت که در بخش محصولات شستشو و نظافت حرف های زیادی برای گفتن دارد. این برند ایرانی کار خود را با تولید لباسشویی آغاز کرده و اکثر مشتریان ایرانی، این برند را با لباسشویی های متنوع و با کیفیت می شناسند اما جالب است بدانید که پاکشوما اولین خط تولید ظرفشویی را در کشور راه اندازی کرده و به احترام ژوزفین کاکرن (مخترع اولین ظرفشویی در جهان) اولین مدل از ظرفشویی های خود را با عنوان سری ژوزفین روانه بازار کرد.

در حال حاضر سه مدل ظرفشویی با عنوان های سری P، V و ژوزفین در سبد محصولات این شرکت قرار می گیرد که هر سه نوع با ظرفیت 15 نفره عرضه می شوند و دارای 8 برنامه اصلی هستند. همان طور که می دانید مصرف انرژی در ظرفشویی از اهمیت بالایی برخوردار است اما جای نگرانی نیست و تمامی مدل های پاکشوما به لطف برچسب انرژی A++ در لیست مدل های کم مصرف بازار قرار می گیرند.

امکان قرار دادن 180 پارچه ظرف در این سه سری وجود دارد و از دیگر ویژگی های مشترک آن ها می توان به میزان صدای 49 دسی بل و نمایشگر ال ای دی اشاره کرد البته سری ژوزفین و V با پنل لمسی عرضه می شوند و مدل P با پنل دکمه ای در اختیار مشتریان قرار می گیرد. از امکانات ظرفشویی های پاکشوما می توان به سنسور نشتی آب، شستشو تاخیری، عیب یاب هوشمند، سنسور تشخیص کثیفی ظروف، برنامه شستشو با قرص چند منظوره، نمایشگر اتمام نمک، شستشو دوگانه، اضافه کردن ظروف حین کار، هشدار اتمام جلادهنده، تنظیم سختی آب، خشک کن، قفل کودک و شستشو با نصف ظرفیت اشاره کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر از قیمت و مشخصات ظرفشویی های پاکشوما می توانید به بخش محصولات سایت پاکشوما https://pakshoma.com/products/5682 مراجعه کنید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟