فناوری

اسپیکر سری گلکسی لومکس رونمایی شد

اسپیکر سری گلکسی لومکس به تازگی معرفی شده که به لطف 6 ووفر 10 اینچی می توانید از صدای با وضوح و جزییات بیشتر لذت ببرید.

یاسمن داودیان | 3 ماه قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران« ال کا ایران»، اسپیکر سری گلکسی لومکس به تازگی معرفی شده که به لطف 6 ووفر 10 اینچی می توانید از صدای با وضوح و جزییات بیشتر لذت ببرید. در واقع می‌تواند نیاز به سیستم حرفه‌ای و تولید صدای Bass بسیار بالا و قوی را برآورده سازد.

این مدل قادر به پخش فایل‌های MP5 است و از طرفی مدل گلکسی لومکس مجهز به بلوتوث بوده که امکان اتصال به انواع دستگاه‌های بلوتوث‌دار از جمله موبایل و تبلت یا پخش‌کننده‌های موسیقی دیگر را بدون اتصال کابل فراهم می‌کند.

ریموت کنترل Remote control یکی دیگر از قابلیت های کاربردی این محصول لومکس است و شما می‌توانید به راحتی و از راه دور، پخش موسیقی خود را کنترل و تغییر دهید. براساس اعلام لومکس، اسپیکر سری گلکسی با توان خروجی 220 وات عرضه می شود و  همان طور که می دانید، مهمترین مولفه هر اسپیکر، توان خروجی است که این مدل در این بخش سربلند بیرون آمده است.

باید اضافه کرد که این مدل تازه وارد لومکس دارای پورت‌های Coaxial و Optical است و کاربران به راحتی می‌توانند آهنگ مورد علاقه خود که در گوشی یا تبلت دارند را به آن منتقل کنند. البته امکان کنترل این اسپیکر با کمک اپلیکیشن گوشی هوشمند وجود دارد و لومکس تمامی جوانب را سنجیده و اتصال به این مدل را با تمامی روش ها امکان پذیر کرده است. لایت بال یا نور سقفی در کنار نور شعله ای می تواند نورپردازی فضای مهمونی شما را خاص کند.

لومکس یکی از تولیدکنندگان لوازم خانگی و صوتی و تصویری است که محصولات متنوعی را روانه بازار می کند و در بخش اسپیکر و عرضه لوازم صوتی حرف های زیادی برای گفتن دارد. تمامی تولیدات این برند با گارانتی بانیان سرویس روانه بازار می شوند و از این بابت جای نگرانی وجود ندارد.

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟