معرفی لوازم خانگی

فناوری شستشو با بخار در لباسشویی BMW 9TI کلور 

در ماشین لباسشویی های دارای فناوری شستشو با بخار از جمله BMW 9TI، بخار به همراه مواد شوینده و آب وارد محفظه می‌شود و در فرایند شستشو کمک می‌کند.

نفیسه رحیمی | 3 ماه قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تولیدکننده ایرانی کلور در اقدامی جالب از لباسشویی جدید خود با الهام از طراحی ب ام و در نمایشگاه لوازم خانگی تهران رونمایی کرد که مورد توجه بسیاری از بازدیدکنندگان قرار گرفت. این مدل ضمن برخورداری از طراحی مدرن و کاملا منحصر به فرد، دارای تکنولوژی های زیادی مانند فناوری شستشو با بخار، موتور دایرکت درایو، ضدعفونی با اشعه فرابنفش، اضافه کردن لباس حین کار و … است. فناوری شستشو با بخار در لباسشویی BMW 9TI کلور یکی از امکاناتی است که طرفداران زیادی دارد و در ادامه به عملکرد آن در شستشوی لباس ها می پردازیم.

فناوری شستشو با بخار در لباسشویی چیست؟

فناوری شستشو با بخار در لباسشویی BMW 9TI کلور 

در ماشین لباسشویی های دارای فناوری شستشو با بخار از جمله BMW 9TI، بخار به همراه مواد شوینده و آب وارد محفظه می‌شود و در فرایند شستشو کمک می‌کند. بخار به همراه آب لباس‌ها را خیس می‌کنند و کمک می‌کند تا دمای داخل محفظه بالا برود. این فرآیند حل شدن سریع مواد شوینده را به همراه دارد.

همان طور که می دانید حرارت بخار بیشتر از آب داغ بوده و در نتیجه می تواند در عملکرد تمیزی لباس تاثیرگذار باشد. در واقع میزان نفوذپذیری بخار به الیاف البسه در مقایسه با آب داغ بیشتر بوده و لکه ها سریع تر از بین می روند.

مزایای شستشو با بخار در لباسشویی سری ب ام و

  • شستشوی بهتر لباس ها: به علت بالا بودن حرارت بخار، لباس های تمیزتری خواهید داشت.
  • از بین بردن سریع لکه ها: نفوذپذیری بخار در مقایسه با آب داغ بیشتر بوده و لکه ها در مواجه با آن سریع تر از بین می روند.
  • ضدعفونی کردن لباس ها: حرارت بالای بخار باعث می شوند تا باکتری ها از روی لباس پاک می شوند و برای کودکان یا افرادی که در معرض آلودگی هستند، ایده آل است.
  • از بین بردن چروک لباس ها: چروک های لباس در تماس با بخار از بین می روند و در نتیجه لباس بعد از خشک شدن نیاز چندانی به اتوکشی ندارند.
  • از بین بردن بوی بد لباس: بخار باعث از بین رفتن باکتری های روی لباس می شود و در نتیجه بعد از شستشو، با بوی بد لباس ها مواجه نخواهید شد.
  • مصرف کمتر آب: بخار باعث سریع حل شدن مواد شوینده و مصرف کم آب می شود.

مشخصات لباسشویی BMW 9TI کلور

ماشین لباسشویی 9 کیلویی سری BMW یا BMW 9TI کلور یکی از مدل های منحصر به فرد بازار لوازم خانگی تلقی می شود که از موتور دایرکت درایو بهره برده و این موتور در ماشین‌ لباسشویی سری BMW موجب کاهش مصرف انرژی شده، لرزش و صدا می شود.

 لباسشویی 9 کیلویی سری BMW
نوع ماشین لباسشوییدرب از جلو
جهت باز شدن درببه سمت چپ
بدنه خود رنگدارد
ظرفیت دیگ9 کیلوگرم
نوع مخزندرب از جلو
رده مصرف انرژیA+++
فناوری شستشو با بخاردارد
سرعت چرخش موتور1400 دور بر دقیقه
نوع موتوردایرکت درایو
برنامه شستشو درامدارد
قابلیت اضافه کردن لباس حین کاردارد
تعداد برنامه ها14 برنامه
برنامه و ویژگی های خاصضدعفونی با اشعه فرابنفش و قابلیت ذخیره برنامه دلخواه
گارانتیدارد

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟