فناوری

جدیدترین مانیتور گیمینگ ۴۳ اینچی سری پردیتور با نام CG437K P رونمایی کرد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  کمپانی ایسر از جدیدترین مانیتور گیمینگ خود که 43 اینچ است و CG437K P نام دارد ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  کمپانی ایسر از جدیدترین مانیتور گیمینگ خود که 43 اینچ است و CG437K P نام دارد رونمایی کرده است. این نمایشگر یکی دیگر از محصولات خارق‌العاده کمپانی ایسر است چراکه در ادامه این مطلب با خواندن ویژگی‌ها و مشخصاتی این نمایشگر دارد متوجه می‌شوید که با تمام نمایشگرهایی که تاکنون دیده‌اید فرق دارد به‌گونه‌ای که با یک نمایشگر معمولی روبه‌رو نیستید بلکه با یک نمایشگر کاملا حرفه‌ای که از نرخ رفرش بی‌نظیر 144 هرتز برخوردار است و همچنین 4K UHD است روبه‌رو هستید. چنین تلویزیونی با چنین مشخصاتی قادر است که حداکثر رزولوشن 3840 در 2160 پیکسل را ارائه دهد.

کمپانی ایسر در طراحی و ساخت این نمایشگر به سلایق و انواع کاربرانش توجه کرده و اهمیت داده است چراکه از تکنولوژی AdaptiveSync در این نمایشگر استفاده کرده است تا حتی گیمرهایی که با استفاده از پلتفرم پی‌سی به اجرای بازی‌های متعدد می‌پردازند بتوانند از این نمایشگر به عنوان نمایشگری به همراه کیس خود استفاده کنند.

از طرفی انواع پورت‌ها و تعداد آن‌ها در این نمایشگر بسیار حائز اهمیت است چراکه از 3 پورت HDMI همراه با یک پورت USB و یک پورت نمایش یا Display port در این نمایشگر استفاده شده است بنابراین می‌توانید این نمایشگر را به‌طور هم‌زمان به سه نمایشگر دیگر متصل کنید و از پورت USB آن نیز برای اتصال فلش به آن استفاده کنید.

یکی از ویژگی‌ها و مشخصه‌هایی که برای تمامی گیمرهای در هر نوع پلتفرمی حائز اهمیت است قابلیت پشتیبانی صفحه نمایش از فناوری HDR است. خبر خوب این است که این نمایشگر نیز از قابلیت HDR پشتیبانی می‌کند پس لازم نیست از این نظر هیچ‌گونه نگرانی داشته باشید. البته باید اشاره کنیم که خیلی از مانیتورهایی که از قابلیت HDR استفاده می‌کند از روشنایی بیشتر از 400 نیت برخوردار نیستند اما تلویزیون جدید و بی‌نظیر کمپانی ایسر با وجود اینکه از قابلیت HDR پشتیبانی می‌کند از روشنایی باورنکردنی 1000 نیت برخوردار است.

این مانیتور در ماه سپتامبر سال جاری با قیمت 1299 دلار در آمریکا، اروپا، خاورمیانه و همچنین آفریقا عرضه خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟