فناوری

رندر اکسپریا 20 منتشر شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تنها چند روز از نمایش رندر گوشی هوشمند اکسپریا 2 می‌گذرد اما به تازگی رندری ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تنها چند روز از نمایش رندر گوشی هوشمند اکسپریا 2 می‌گذرد اما به تازگی رندری از گوشی‌ هوشمند اکسپریا 20 منتشر شده که همه کاربران را شگفت‌زده کرده است.

در این اواخر شاهد معرفی گوشی‌های اکسپریا 1 و میان‌رده‌های سری 10 اکسپریا بودیم، علاوه‌بر این در چند روز گذشته رندرهایی از گوشی اکسپریا 2 نیز منتشر شدند اما با وجود تمامی این‌ها به تازگی رندرها و تصاویری از گوشی هوشمند اکسپریا 20 نیز منتشر شده که همه کاربران را متعجب کرده است.

البته تنها انتشار رندرها و تصاویر گوشی اکسپریا 20 نیست که موجب شگفتی ما شده است چراکه خبر رونمایی زود هنگام از این دیوایس در سال جاری نیز بیشتر ما را متعجب کرده زیرا هنوز خیلی زود است که اکسپریا 20 بخواهد جانشین گوشی‌های اکسپریا 1 و میان‌رده‌های سری 10 اکسپریا باشد که تازه معرفی شده‌اند. البته خبر رونمایی از گوشی اکسپریا 20 در سال جاری تنها در حد احتمال است، ریشه این احتمال نیز از تصاویر و رندرهایی است که از این گوشی هوشمند منتشر شده‌اند.

بر اساس رندرها و تصاویری که از گوشی هوشمند اکسپریا 20 منتشر شده به نظر می‌رسد که این دیوایس از ابعاد بزرگی برخوردار باشد. همانطور که می‌دانید گوشی‌های اکسپریا 10 و اکسپریا 10 پلاس نیز از نمایشگر‌های بزرگ و کشیده‌ای برخوردار هستند تا کاربران بتوانند در این دیوایس‌ها کارهایی مانند اجرای دو اپیلیکشن زیر هم را انجام دهند اما متاسفانه اپیلیکیشن‌های زیادی چنین قابلیتی ندارند. از آن‌جایی که نمایشگر گوشی اکسپریا 20 نیز بزرگ و کشیده است به نظر می‌رسد مانند گوشی‌های اکسپریا 10 و اکسپریا 10 پلاس از چنین قابلیتی برخوردار باشد که چندان جالب نیست چراکه اپلیکیشن‌های زیادی از این قابلیت پشتیبانی نمی‌کنند.

یکی دیگر از مشکلاتی که اکسپریا 20 دارد حاشیه بسیار زیاد آن در بالای نمایشگر است که موجب می‌شود بدنه این دیوایس بیش از آن چیزی که نشان می‌دهد، کشیده به نظر بیاید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟