فناوری

ظرفیت باتری و حافظه رم نسل جدید آیفون های اپل اعلام شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت اپل در جریان رویداد 10 سپتامبر نسل جدید گوشی های هوشمند آیفون خود را به ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت اپل در جریان رویداد 10 سپتامبر نسل جدید گوشی های هوشمند آیفون خود را به عنوان سری آیفون 11 معرفی کرد. اسمارتفون هایی که باید به مدل آیفون 11، آیفون 11 پرو، آیفون 11 پرو مکس اشاره داشت.

هر یک از این گوشی های هوشمند دارای مشخصات کلیدی خیره کننده بوده و محصولاتی برجسته محسوب می شوند. اگرچه تاکنون اطلاعات کامل هر سه مدل آشکار شد، اما برند کوپرتینویی هیچ اشاره ای به حافظه رم و باتری این سه مدل نداشته است.

البته همیشه اطلاعات حافظه رم و باتری آیفون ها نامشخص باقی مانده و سپس آشکار می شود. حال به تازگی این اطلاعات فاش شده و اپل سعی کرده برای آیفون 11 پرو و پرو مکس افزایش ظرفیتی در نظر گیرد. برای آیفون 11 نیز پیشرفت محسوس و قابل توجه بوده است.

گفته شده گوشی هوشمند آیفون 11 به باتری 3110 میلی آمپری و حافظه رم 4 گیگابایتی مجهز می باشد. در آن سو آیفون 11 پرو دارای باتری 3190 میلی آمپری و حافظه رم 6 گیگابایتی است. گذشته از آن آیفون 11 پرو مکس نیز به باتری 3500 میلی آمپری و حافظه رم 6 گیگابایتی مجهز گشته است.

این اطلاعات نشان داده که آیفون 11 پرو مکس نسبت به آیفون ایکس اس مکس 400 میلی آمپر ظرفیت باتری و 2 گیگابایت حافظه رم بالاتری بدست آورده است. در دیگر سو آیفون 11 پرو نزدیک به 450 میلی آمپر ظرفیت باتری و 2 گیگابایت حافظه رم و در نهایت آیفون 11 در بحث باتری تغییری نداشته اما 1 گیگابایت به حافظه رم آن افزوده شده است.

انتهای  پیام/

نظر شما چیست؟