فناوری

آیفون 11 در چین پیش فروش می‌شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت اپل پیش فروش آیفون 11 را در سراسر جهان از جمله چین آغاز کرد. در این بین ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت اپل پیش فروش آیفون 11 را در سراسر جهان از جمله چین آغاز کرد. در این بین طی گزارشی با گذشت تنها چند ساعت میزان پیش فروش آیفون 11 این شرکت از 1 میلیون گذشته است.

این استقبال نشان می دهد اپل در معرفی آیفون 11 موفق عمل کرده و ویژگی های جذابی نیز برای آن در نظر گرفته تا موردتوجه علاقمندان و طرفداران قرار گیرد. البته در جریان رویداد 10 سپتامبر شرکت کوپرتینویی سه گانه آیفون 11 را معرفی کرد و به نظر می رسد این حجم پیش فروش تنها به مدل اقتصادی آیفون 11 اختصاص دارد.

باتوجه به حجم بالا پیش فروش انتظار می رود در بازارهای دیگر نیز استقبال بزرگی از این محصول صورت گیرد. آیفون 11 از 13 سپتامبر برای پیش خرید دردسترس قرار گرفته و از 20 سپتامبر همزمان با دیگر مدل ها راهی بازار می شود.

از مشخصات کلیدی این گوشی هوشمند باید به دوربین عقب دوگانه 12 مگاپیکسلی، صفحه نمایش LCD با وضوح HD+ رتینا، حافظه رم 4 گیگابایتی، پردازنده A13 بایونیک، باتری 3110 میلی آمپری، حافظه داخلی 64 گیگابایتی، سیستم عامل iOS 13 و غیره اشاره کرد.

انتظار می رود میزان پیش فروش سری آیفون 11 پرو نیز در نوع خود قابل توجه باشد و با استقبال خوبی مواجه شود. اظهار نظر درباره حجم فروش سه گانه آیفون 11 زود است و باید منتظر ماند.

انتهای  پیام/

نظر شما چیست؟