سایر خبرها

بهترین راه پرداخت هزینه در خريدهاي اينترنتي چیست؟

رئيس پليس فتا فرماندهي انتظامي استان مركزي بهترین راه پرداخت در خريدهاي اينترنتي را هنگام تحويل کالا درب منزل دانست.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران» به نقل از پایگاه خبری پلیس، ” سرگرد مصطفی نوروزی” رئيس پليس فتا فرماندهي انتظامي استان مرکزي گفت: فردی که در فضای مجازی اقدام به فروش کالاهای بی‌کیفیت به شهروندي اراكي كرده بود، در تحقيقات پليس شناسایی و دستگیر شد در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از او در يك خريد اينترنتي موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد شاکی مدتی قبل در یکی از سایت های اینترنتی با فردی که اقدام به فروش لوازم خانگی می کرد آشنا شده و با پرداخت 3 میلیون و 100 هزار تومان به حساب فروشنده در خواست خرید یک ماشین ظرفشویی را می دهد.

این مقام انتظامی بیان کرد: در ادامه تحقیقات پلیس معلوم شد کالایی را که خریدار پس از سفارش جنس تحویل گرفته کالای مورد سفارش نبوده و بی کیفیت بوده است.

سرگرد” نوروزی” با اشاره به شناسایی متهم در تحقیقات کارشناسان پلیس فتا خاطرنشان کرد: متهم پس از دستگیری اذعان کرد که با برقراری ارتباط با اين فرد در فضای مجازی جهت فروش کالا، تصویر محصول با کیفیتی را برای خریداران ارسال کرده و کالایی که تحویل داده است کالایی بی کیفیت بوده است.

وي با اشاره به ادامه تحقيقات و ارجاع پرونده متهم به مرجع قضايي اظهار کرد: سایت هایی که مبادرت به فروش کالا به صورت اینترنتی می‌کنند می بایست دارای نماد اعتماد الکترونیک بوده و نام آنها در سایت ساماندهی ثبت شده باشد.

نظر شما چیست؟