جالب و خواندنی

بخش دوم/ 7 طراحی نوین دوش حمام در بیرون از خانه

در بخش اول، تصاویر 7 ایده خلاقانه را برای شما عزیزان فراهم کردیم، با ال کا ایران همراه باشید تا شما را با 7 طرح جذاب دیگر آشنا کنیم.

admin | 7 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  در بخش اول، تصاویر 7 ایده خلاقانه را برای شما عزیزان فراهم کردیم، با ال کا ایران همراه باشید تا شما را با 7 طرح جذاب دیگر آشنا کنیم.

1. خانه ای که در تصویر مشاهده می کنید، خانه مانکوسو جوکستا پوزز، مدل معروف است.

آنابل سلدورف با استفاده از یک وان حمام ساده و الوارهای باریک چوبی در بالکن این خانه، زیبایی خاصی را به این فضا بخشیده است.

 

2. این خانه در کوه یوتا قرار دارد و متعلق به راف لارن است.رنگ آبی این حمام قابل توجه است.

 

3. طراح انگلیسی، جنی آرمیتب روش مناسبی برای زیباتر کردن دوش حمام خانه خود انتخاب کرده است.

ترکیب رنگ بنفش دیواره ها با رنگ سبز درختان، هارمونی چشم گیری را ایجاد کرده است.

 

4. طراحان  این خانه با استفاده از نرده های مشبک و پوشیده شده از بامبو، فضای مدرنی را ایجاد کرده اند.علاوه بر این، این حمام  مجهز به یک دوش با فشار بالای آب است.

 

5. آرشیتکت، روبرن زاین این دوش را اطراف یک درخت منگو ساخته است. ساختار چوبی و دوش ساده یک فضای خوش آیندی را ایجاد کرده است.

 

6. دوش گرفتن در این فضای پوشیده از گیاهان و درختان برای هر فردی لذت بخش است.

جفری وینس من و اندرو فیشر این دوش را در خانه ای در کالیفرنیا طراحی کرده اند.حمام این خانه یک در به حیاط دارد که مجهز به یک دوش قوسی شکل است و امکان تجربه در زیر یک آبشار را برای شما به ارمغان می آورد.

 

7. این خانه در جنوب فرانسه قرار دارد و مالک این خانه برای ساخت این فضا از خانه ی خانوادگی خود در قرن 18 بهره برده است. این فرد از قطعات خانه خانوادگی برای ساخت دیوارهای این دوش استفاده کرده است، علاوه بر این سینک این حمام متعلق به دهه 1940است.

 

بخش اول / 7 طراحی نوین دوش حمام در بیرون از خانه

نظر شما چیست؟