جالب و خواندنی

طراحی دستبندی با قابلیت تنظیم دمای بدن!

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، یک شرکت خلاق به تازگی  دستبندی طراحی کرده که می تواند در عرض چند دقیقه دمای ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، یک شرکت خلاق به تازگی  دستبندی طراحی کرده که می تواند در عرض چند دقیقه دمای بدن را تنظیم کند.

این دستبند جالب برای استفاده در مکان هایی که امکان دسترسی به وسایل سرمایشی و گرمایشی وجود ندارد، بسیار مناسب است.

طراحی منحصر به فرد و نوآوری مولفه ی اصلی دستبند Embe Wave است که برای کاربران این امکان را فراهم کرده که در هر مکانی به صورت شخصی دمای بدن خود را کنترل و تنظیم کنند.

شایان ذکر است که این دستبند برای استفاده پوست های حساس به گرما و یا سرما توصیه می شود زیرا از قابلیت تشخیص و تنظیم درجه حرارت مورد نیاز بدن برخوردار است.

ویژگی های جذاب این دستبند تنها به این جا ختم نمی شود و از دیگر قابلیت های جالب توجه این دستبند می توان به کاهش و یا افزایش 5 درجه ای دمای بدن در عرض چند دقیقه اشاره کرد.

طراحان این دستبند هوشمند از نهایت خلاقیت خود در ساخت آن استفاده کرده اند و در واقع این وسیله تاثیر مستقیم بر نقاط کنترل کننده حرارت و دمای بدن در مغز دارد.

استفاده از دستبند Embe Waveبسیار آسان بوده و کاربران می توانند در هنگام احساس گرما و یا سرما تنها  با لمس قسمت تعبیه شده کنترل دمای بدن خود را به دست بگیرند.

کنترل و تنظیم دمای بدن همواره از دغدغه های بشر بوده که با استفاده از این دستبند می توان به راحتی با آن مواجه شد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟