فناوری

پیکسل‌واچ در آستانه ورود به بازارهای جهانی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، وضعیت اخبار و شایعاتی که در زمینه معرفی‌شدن پیکسل‌واچ وجود دارد نسبت به ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، وضعیت اخبار و شایعاتی که در زمینه معرفی‌شدن پیکسل‌واچ وجود دارد نسبت به سال گذشته خیلی بهتر است. چراکه در سال گذشته هیچ احتمالی وجود نداشت که بتوانیم براساس آن بگوییم آیا باید منتظر عرضه پیکسل‌واچ باشیم یا خیر؟

اما الان باتوجه به تمامی اخباری که در این زمینه منتشر شده است با اطمینان می‌توانیم بگوییم که در سال جاری منتظر معرفی پیکسل‌واچ به‌صورت رسمی باشید.

به‌نظر می‌رسد که هدف اصلی کمپانی گوگل برای طراحی و ساخت پیکسل‌واچ کمک به افراد مبتلا به بیماری قلبی است چراکه این ساعت به‌گونه‌ای طراحی شده که بر روی افراد مبتلا به بیماری‌های قلبی متمرکز است.

تاکنون کاربران علاقه‌مند به محصولات پوشیدنی هوشمند در زمینه نوع طراحی ساعت هوشمند گوگل سردرگم بوده‌اند و سوالات زیادی درباره آن در ذهنشان وجود داشته است. اما اکنون که گوگل پتنت این اختراع خود را در سازمان ثبت اختراعات به ثبت رسانده است بخش بزرگی از سردرگمی‌های کاربران و علاقه‌مندان به این ساعت را برطرف کرده است. چراکه براساس پتنت ثبت شده می‌توان تاحدودی نوع طراحی این محصول هوشمند پوشیدنی را درک کرد.

براساس پتنتی که کمپانی گوگل از ساعت پیکسل‌واچ خود به ثبت رسانده است، این ساعت هوشمند دارای یک قلاب بر روی بند خود است که تعویض بند را با سرعت بیشتری برای کاربران میسر می‌سازد. از این‌رو از همین حالا مشخص است که ساعت گوگل فوق‌العاده کاربرپسند و زیباست. به‌نظر می‌رسد که گوگل ساعت هوشمند خود را تا اکتبر یعنی مهر سال جاری، به‌طور رسمی معرفی کند.

کمپانی گوگل برای اینکه بتواند با طراحی و تولید ساعت هوشمند خود با کمپانی اپل رقابت کند باید حرف تازه‌ای برای گفتن داشته باشد. طراحی قلاب بر روی بند ساعت هوشمند گوگل که کاربر با استفاده از آن می‌تواند بند ساعت خود را با سرعت بالایی تعویض کند به این معنا است که ساعت هوشمند گوگل در مقابل ساعت هوشمند اپل حرفی برای گفتن دارد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟