فناوری

نسل بعدی گوشی هوشمند تاشو سامسونگ متفاوت است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شركت سامسونگ در معرفي و عرضه گوشي تاشوي سامسونگ ناموفق بوده است. مشخص شد كه ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شركت سامسونگ در معرفي و عرضه گوشي تاشوي سامسونگ ناموفق بوده است. مشخص شد كه گوشي تاشوي سامسونگ كه براي آزمايش در اختيار برخي افراد قرار گرفته بود، با مشكلاتي همراه بوده و به همين دليل، شركت سامسونگ زمان عرضه اين گوشي را به زمان ديگري موكول كرد. شركت تصميم گرفته كه نمونه هاي آزمايشي اين محصول را جمع آوري كرده و نمونه بهتري را عرضه و توليد كند.

البته عرضه گوشي هاي تاشو مختص شركت سامسونگ نيست و ساير شركت ها در اين زمينه نيز دست به اقداماتي زده اند. حتي گوشي تاشوي بيروني ايده جديدي است كه اين شركت مطرح كرده و پيتني هم در اين زمينه به ثبت رسانده است. اين امتياز براي اولين بار در كره جنوبي و در سال 2015 و در آمريكا در اواخر سال گذشته به ثبت رسيده است. گوشي تاشوي اين شركت رو به داخل تا شده و در اين حالت يك صفحه نمايش ديگري در اختيار كاربر قرار مي گيرد.

مشخص بود كه شركت سامسونگ از خيلي وقت پيش نسبت به عرضه گوشي تاشو برنامه هايي داشته است. يك مدل از گوشي ها به صورت عمودي و مدل ديگر به صورت رو به بيرون باز مي شود. برنامه شركت سامسونگ توليد گوشي هاي هوشمند رو به بيرون است و در اين زمينه نيز اقداماتي هم انجام داده است.

براساس آخرين اخبار و گزارشات مشخص شده كه يك لولا باعث مي شود كه صفحه نمايشگر رو به بيرون تا شده و صفحه نمايشگر ديگر در اختيار كاربر قرار گيرد. پوشش كشويي ريل مانند باعث مي شود صفحه نمايش از وسط تا شده و رو به بيرون تا مي شود. بخش تاشوي دستگاه تا زماني كه قفل نشده آن را ثابت نگه مي دارد. ممكن است شركت سامسونگ با مكانيسم هاي ديگري از اين تكنولوژي استفاده كند.

شركت سامسونگ قبل از اين گوشي هوشمندي را ارائه كرده بود كه در حالت تاشو، به صورت تبلت شكل مي گرفت. بنابراين مشخص مي شود كه شركت سامسونگ، گوشي هاي تاشو را به صورت انبوه توليد خواهد كرد. حتي ممكن است كه دو مدل گوشي تاشوي رو به بيرون و رو به داخل را عرضه كند. نظر شما درباره گوشي هاي هوشمند تاشوي سامسونگ چيست؟

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟