فناوری

پیش نمایشی از کنفرانس توسعه دهندگان اپل در سال 2019

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بهار فصل کنفرانس توسعه دهندگان و رونمایی از محصولات تازه وارد شرکت های ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بهار فصل کنفرانس توسعه دهندگان و رونمایی از محصولات تازه وارد شرکت های فناوری در سال جدید است. تیم کوک و اپل نیز قرار است که در روز دوشنبه 13 خرداد محصولات جدید خود را به نمایش بگذارند اما چه انتظاری می توان از کنفرانس توسعه دهندگان اپل در سال 2019 داشت؟

iOS 13

پیش بینی می شود که برخی از محصولات اپل مانند SE از دریافت iOS 13 منع شوند. ای او اس 13 با کلی تغییر در راه است که از جمله می توان به امکان انتخاب حالت تیره، فناوری صفحه نمایشگر با صرفه جویی در مصرف باتری و بهره بردن از ویژگی های 5G اشاره کرد.

 لازم به ذکر است که باید انتظار به روز رسانی اپلیکیشن‌های  Maps و Home را نیز داشت.

macOS 10.15

اپل برای سال جاری شعار “کد بنویسید، دیگران را شگفت زده کنید” را انتخاب کرده و هدف اصلی آن عرضه اپلیکیشن‌های آیپد بدون بازنویسی در کد برای پلتفرم مک است.

اپل به دنبال نزدیک کردن مرز کامپیوترهای مک به پلتفرم iOS  است و این گام بزرگی در این راستا محسوب می شود.

مک پرو جدید

طراحی ظریف و استوانه ای از ویژگی های اصلی نسل قبلی مک پرو است اما فقدان عملکرد بالا برای ویرایش حرفه ای فیلم و برنامه نویسی مانع از موفقیت قابل توجه آن شد.

اپل از معرفی یک مک پرو جدید با طراحی مدولار خبر داده است اما اطلاعاتی در خصوص قابلیت های ارتقا یافته آن منتشر نشده و باید تا فردا منتظر ماند.

احتمال رونمایی از هوم پاد اپل در کنفرانس توسعه دهندگان

اسپیکر های هوشمند اپل در کنفرانس توسعه دهندگان سال 2017 معرفی شد که پس از آن، از به روزسانی هایی جزیی مانند اضافه شدن زبان های جدید بهره برده و اما این شرکت تاکنون خبری از تغییرات و یا ارتقا آن خبر نداده است.

براساس شایعات منتشر شده، نسل جدید اسپیکرهای هوشمند اپل از قابلیت تشخیص صداهای مختلف برخوردار هستند.

WatchOS 6

اپل واچ فاصله خود را از سایر رقبا زیاد کرده و همچنان در صدراین لیست قرار دارد. هدف اصلی اپل استقلال ساعت های خود از آیفون است و به همین منظور از این پس کاربران می توانند بدون نیاز به گوشی های آیفون، اپلیکیشن های مورد نظر خود را دانلود کنند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟