فناوری

گوشی هواوی با سیستم‌عامل هارمونی OS در سال جاری تولید نمی‌شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت هواوی در 9 آگوست سال جاری از سیستم عامل بحث برانگیز خود با عنوان ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت هواوی در 9 آگوست سال جاری از سیستم عامل بحث برانگیز خود با عنوان هارمونی OS رونمایی کرد اما قرار نیست که گوشی هوشمند مجهز به سیستم عامل هارمونی او اس در سال جاری تولید شود.

وینسنت یانگ، مدیر ارشد هواوی طی مصاحبه خود با رسانه ها اعلام کرد که در حال حاضر برنامه ای برای تولید گوشی هایی با این سیستم عامل وجود ندارد.

یانگ گفت: این شرکت چینی هم اکنون یک اکوسیستم را دنبال کرده و نسخه های پرچمدار خود را با سیستم عامل اندروید روانه بازار می کند.

وی افزود، سیستم عامل هارمونی OS یک پلن بی است و در صورت حمایت مقامات آمریکایی از ممنوعیت های ایجاد شده، راه اندازی می شود.

این غول فناوری چین یک تلویزیون هوشمند براساس این سیستم عامل معرفی کرده که تحت برند آنر Honor به بازار عرضه می شود و پیش بینی می شود که ساعت هوشمند مجهز به این سیستم عامل نیز رونمایی شود.

مدیر ارشد هواوی به شایعات پیرامون عرضه گوشی های مجهز به هارمونی OS پایان داد و با تمدید مجدد گواهی هواوی از سوی مقامات آمریکایی تا 90 روز، عرضه این گوشی ها در دستور کار قرار ندارد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟