فناوری

آیفون های 2019 در 10 سپتامبر رونمایی می شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت اپل به تازگی تاریخ برگزاری رویداد رونمایی آیفون های 2019 را مشخص کرد. به ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت اپل به تازگی تاریخ برگزاری رویداد رونمایی آیفون های 2019 را مشخص کرد. به تازگی اپل دعوتنامه ای را منتشر کرد که خبر از رویدادی در 10 سپتامبر می دهد و جالب اینجاست که رویداد در کوپرتینو کالیفرنیا و مقر اصلی اپل برگزار می شود.

مشخص نیست قرار است با چه محصولاتی در این رویداد رو به رو شویم. اما می دانیم که اپل می خواهد نسل جدید آیفون و اپل واچ را رونمایی کند. سال جاری سه یا چهار مدل آیفون رونمایی خواهد شد که باید به آیفون XI، XI Max و XI Pro اشاره کرد که در این بین مدل XR 2 هم وجود دارد.

تمامی مدل ها از پردازنده قدرتمند A13 بهره می برند و نمایشگر OLED دارد که برخلاف XR 2 با پنل LCD است. جزئیات دقیقی درباره چهار یا سه مدل آیفون نسل جدید در دست نیست تا به آن اشاره کرد و از این رو باید منتظر ماند تا 10 سپتامبر اپل با برگزاری رویداد خود حقیقت را آشکار سازد.

در اخباری مرتبط نسل جدید اپل واچ هم معرفی می شود و باید آن را در مقایسه با مدل پیشین نسبتا تغییر یافته دانست و البته چند ویژگی جدید نیز به کار گرفته می شود. در هر صورت شایعات بسیار است و تنها تایید شد 10 سپتامبر اپل رویداد همیشگی معرفی آیفون را برگزار می کند.

بعید به نظر می رسد آیپد پرو نسل جدید و مک بوک پرو 2019 رونمایی شود. پیش بینی می شود اپل برنامه ای برای رونمایی آی مک جدید در پاییز امسال داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟