فناوری

شارژر وایرلس ایستاده هم رسید

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، گاهی استفاده از شارژرهای سیمی دردسرهای خود را دارند که شارژرهای وایرلس ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، گاهی استفاده از شارژرهای سیمی دردسرهای خود را دارند که شارژرهای وایرلس ندارند. شارژر وایرلس موفی به صورت اختصاصی برای آیفون عرضه شده و تنها کافی است گوشی خود را روی این پد قرار دهید تا بلافاصله شارژ باتری شروع شود.

طراحی سبک و ساده ی این محصول در عین زیبایی و راحتی حمل و نقل یک شارژر وایرلس درجه یک و بی نقص را در اختیار کاربر قرار می دهد.

این محصول به راحتی می تواند نقش استند را داشته باشد و در محل کار یا حین آشپزی می توان از این شارژر وایرلس استفاده کرد. همچنین می تواند تمام اعلان های گوشی را به کاربران خود نشان دهد.

Qi یک استاندارد جهانی است که اکثر گوشی های هوشمند جدید به آن مجهز هستند. این قابلیت امکان شارژ شدن به صورت وایرلس و با استفاده از انتقال القایی را فراهم می کند.

این شارژر وایرلس نیز از تکنولوژی Qi بهره مند است که باتری آیفون را ایمن و سریع با حداکثر توان 7.5 وات شارژ خواهد کرد. البته باید اشاره کرد که شارژ سریع این محصول در iOS 11 به بعد قابل استفاده خواهد بود.

قابل ذکر است، شارژر وایرلس ذکر شده توانایی شارژ کردن اپل واچ را ندارد و با قیمت مقرون به صرفه 69.95 دلار در دسترس کاربران گوشی های آیفون قرار می گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟