فناوری

چیپ 5جی اپل در محصولات سال 2022این شرکت قرار می گیرد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، براساس گزارش های منتشر شده، اپل قصد دارد از سال 2022 به استفاده از چیپ مودم ...

نفیسه رحیمی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، براساس گزارش های منتشر شده، اپل قصد دارد از سال 2022 به استفاده از چیپ مودم 5جی اختصاصی خود بپردازد. این مودم در آیپد و آیفون های سال 2022 به کار گرفته خواهد شد که بدان معناست تا سال 2022 خبری از این چیپ نیست.

مدتهاست شایعاتی درباره چیپ 5جی اختصاصی اپل منتشر می شود و براساس گزارش جدید این مودم در سال 2022 تولید و به کار گرفته می شود. برخی تحلیلگران معتقدند که اپل هنوز مجوزهای لازم را برای این چیپ کسب نکرده، همین امر موجب شده تا تاخیری در توسعه آن به وجود بیاید.

پیشتر این شرکت تست هایی روی مودم 5جی خود انجام داده اما قرار نیست تا سال 2022 شاهد آن باشیم. البته تحلیلگران سال 2023 را یک تاریخ جدی تر برای عرضه آیپد و آیفون با چیپ 5جی اختصاصی اپل می دادند.

این طور پیداست چند سالی تا عرضه چنین محصولی توسط اپل فاصله داریم. در حال حاضر نیز اپل می خواهد سال آینده اولین گوشی هوشمند 5جی خود را عرضه کند و در این بین با کوالکام یا اینتل همکاری خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟