آیفون
فناوری

گوشی مقرون به صرفه آیفون SE2 عرضه می‌شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت اپل در ماه گذشته از گوشی های خود با عنوان آیفون 11، پرو 11 و پرو11 مکس ...

زهرا سیاحی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت اپل در ماه گذشته از گوشی های خود با عنوان آیفون 11، پرو 11 و پرو11 مکس رونمایی کرد که علیرغم امکانات قابل توجه از قیمت نسبتا بالایی برخوردار بوده و از 699 تا 1,099 دلار متغیر است.

براساس گزارش های منتشر شده و گفته های مینگ چی کو، شرکت اپل قصد دارد تا از یک گوشی مقرون به صرفه با عنوان SE2 در اوایل سال 2020 رونمایی کند.

پیش بینی می شود که آیفون SE2 با قیمت 399 دلار روانه بازار شود که قیمت آن در مقایسه با نسخه اورجینال آن تغییری نکرده است. آیفون SE برای نخستین بار در سال 2016 و ارزش 399 دلار معرفی شد که در واقع براساس آیفون 5S طراحی شده و قابلیت های آن ارتقا یافته است.

انتظار می رود که آیفون SE2 ظاهری شبیه به آیفون 8 داشته باشد اما شاهد ارتقا امکانات آن باشیم. آیفون 8 در سال 2017 به بازار عرضه شد و هم اکنون با قیمت 499 دلار به فروش می رسد

مینگ چی کو، یکی از تحلیلگران اپل است که پیش بینی های آن درست از آب در آمده و طی سال های اخیر اعلام کرده بود که اپل به دنبال ساخت یک گوشی با صفحه نمایشگر 6.1 اینچی و پنل ال سی دی  (آیفون XR)  و دو گوشی با پنل های الد (آیفون XS و XSمکس( است.

این تحلیلگر بازار تصور می کند که آیفون SEازپردازشگر A13 بهره خواهد برد که در واقع این پردازشگر در نسخه های آیفون 11، آیفون 11 پرو و پرو مکس استفاده شده است.

این سومین تلاش اپل برای عرضه آیفونی با امکانات ابتدایی است. این شرکت آمریکایی پیش از این در سال 2013، مدل آیفون 5C و یا آیفون 5 با پوشش جدید را روانه بازار کرد که نمونه ارزان تر گوشی پرچمدار آیفون 5S بود و برای دومین بار، آیفون SE را معرفی کرد.

برچسب قیمت گوشی برای بسیاری از کشورهای جهان نظیر هند و چین اهمیت زیادی زیادی دارد و عرضه چنین آیفون های ارزان قیمتی پاسخی به نیاز مشتریان است.

شرکت اپل هم اکنون به دنبال روشی است که صاحبان گوشی های آیفون 6 از آپدیت  iOS 13 بهره ببرند. گوشی های 6S و نسخه های بالاتر از این سیستم عامل جدید پشتیبانی می کنند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟