بهترین برندهای قهوه ساز 2020
اخبار لوازم خانگی

بهترین برندهای قهوه ساز 2020 را بشناسید

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بهترین برندهای قهوه ساز 2020 شامل برندهای Bonavita، Ninja، Oxo و Moccamaster می شود. برای ...

زهرا سیاحی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بهترین برندهای قهوه ساز 2020 شامل برندهای Bonavita، Ninja، Oxo و Moccamaster می شود. برای تهیه قهوه به صورت قطره ای، طرفداران این نوشیدنی گرم باید بدانند که کدام سازندگان قهوه ساز قطره ای می توانند بهترین دستگاه را ارائه دهند. دستگاه های قهوه ساز بسیاری در بازار لوازم خانگی وجود دارند؛ اما نکته مهمی که باید به آن توجه شود عملکرد آن ها است که کدام دستگاه بهترین قهوه را دم می کند.

بیشتر قهوه سازهای قطره ای برای تهیه قهوه یا خیلی آهسته دم می کنند یا آب را به اندازه کافی گرم نمی کنند که برای طرفداران نوشیدنی قهوه بسیار عذاب آور است. در ادامه این بخش از ال کا تاپ به معرفی بهترین برندهای قهوه ساز 2020 پرداخته شده است.

دستگاه قهوه ساز Bonavita Connoisseur

Bonavita Connoisseur

این برند قهوه ساز از بهترین تولید کنندگان دستگاه قهوه ساز قطره ای اتوماتیک است که طرفداران قهوه می توانند با کمترین هزینه آن را خریداری کنند. با توجه به ظرفیت بالایی که دارد می تواند در کافه ها مورد استفاده قرار گیرد. این محصول کارآیی آسانی دارد و از یک صفحه نمایش لمسی جهت کنترل دم کردن قهوه بهره می برد. این قهوه ساز قطره ای دارای یک توان مصرفی 1500 واتی است که دمای دم کردن را از 198 تا 205 درجه فارنهایت حفظ می کند.

همچنین این قهوه ساز مدل Bonavita BV 1900TS دارای یک مخزن 1.3 لیتری است و به سرعت برای کاربران خود قهوه تهیه می کند از تمام هشدارها بهره می برد. تمیز کردن آن بسیار آسان بوده و می توان اقلام قابل شست و شوی این دستگاه را در ماشین ظرفشویی نیز شست.

همانطور که طرفداران قهوه می دانند؛ نوشیدن یک فنجان قهوه هر روز صبح بسیار مهم است، شرکت Bonavita نیز به تولید بهترین فنجان و ماگ می پردازد که کیفیت نوشیدن قهوه را چند برابر می کند.

دستگاه قهوه ساز Bunn Velocity Brew BT

کسانی که به دنبال بیشترین مقدار قهوه در کمترین زمان هستند، می توانند دستگاه قهوه ساز Bunn Velocity Brew BT را تهیه کنند. این دستگاه از یک قوری استیل ضد زنگ بهره می برد که بیشترین حجم قهوه را در خود نگهداری می کند که در گرم نگهداشتن قهوه بسیار موثر است. این دستگاه قهوه ساز قطره ای در مدت زمان 3 دقیقه و 33 ثانیه بهترین نوع قهوه را در اختیار کاربران خود می گذارد.

دستگاه قهوه ساز کیچن اید Siphon Brewer

KitchenAid Siphon Brewer

این دستگاه قهوه ساز برند معروف کیچن اید قهوه ای که درست می کند کاملا اغوا کننده است و با توجه به شیشه ای بودن این دستگاه به راحتی می توانید روش دم کردن آن را ببینید که بسیار جذاب است و از طراحی منحصر به فردی نیز بهره می برد.

دستگاه قهوه ساز Ninja

Ninja

این دستگاه قهوه ساز به عنوان یکی از دستگاه های کاربردی در آشپزخانه شناخته شده که دارای انعطاف پذیری غیر قابل انکاری است. این محصول کاربردی Ninja از سیستم سرد و گرم بهره می برد؛ یعنی با توجه به نیاز کاربران می تواند نوشیدنی قهوه به صورت سرد و گرم تهیه کند.

همچنین دستگاه یاد شده قابلیت نگهداری چای یا قهوه داغ را تا 2 ساعت دارد، این قهوه ساز قابل برنامه ریزی است و به کاربران خود این امکان را می دهد تا قهوه یخ زده یا قهوه داغ را در سایزهای مختلف تهیه کنند.

دستگاه قهوه ساز Oxo Cold Brew

oxo
نوشیدن قهوه سرد فواید بسیاری دارد که شامل موارد ذیل می شود:

از بروز دیابت نوع 2 محافظت می کند.

برای قلب بسیار مفید است.

خطر سکته مغزی را کاهش می دهد.

از پیشرفت سرطان جلوگیری می کند.

قهوه ساز Oxo Cold Brew در تهیه قهوه سرد به کاربران کمک می کند و قهوه سرد با کیفیتی را ارائه می دهد.

دستگاه قهوه ساز Ratio Eight

Ratio Eight

این دستگاه قهوه ساز به شکل منحصر به فرد و زیبایی طراحی شده و همچنین قهوه قطره ای با کیفیتی را در اختیار کاربران قرار می دهد.

دستگاه قهوه ساز Techivorm Moccamaster KBT 741

شرکت هلندی Techivorm سال هاست که از تولید کنندگان دستگاه قهوه قطره ای به شمار می رود و این کمپانی دستگاه قهوه ساز قطره ای فوق العاده خوبی را ارائه می دهد. امکانات موجود در این دستگاه ها اکثر نیازهای دوست داران قهوه را برآورده می کند.

معرفی دستگاه قهوه ساز قطره ای

قهوه ساز قطره ای که به آن نیز فیلتری می گویند دارای یک محفظه آب، فضای قرارگیری فیلتر و قهوه آسیاب شده درون آن و یک قوری مخصوص سرو است. در بعضی از مدل های این نوع قهوه ساز، فیلتر پلاستیکی بر روی دستگاه تعبیه شده اما در برخی دیگر باید از فیلترهای کاغذی مخصوص استفاده کرد. در قسمت پشت یا بالای برخی از مدل های قهوه ساز قطره ای، دستگاه آسیاب قرار دارد که دانه قهوه را اول آسیاب می کند و سپس به محفظه فیلتر دار انتقال می دهد تا عصاره گیری انجام شود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟