ال کا تاپ

بهترین کولر گازی های اسپلیت 2020 را بشناسید

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نخستین روزهای تابستان در حال سپری شدن است و روز به روز هوا گرم تر می شود که ...

نفیسه رحیمی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نخستین روزهای تابستان در حال سپری شدن است و روز به روز هوا گرم تر می شود که در نتیجه نیاز به وسایل خنک کننده نظیر کولر و پنکه بیشتر احساس می شود. به همین منظور در این بخش قصد داریم تا به معرفی بهترین کولر گازی های اسپلیت 2020 بپردازیم.

کولرگازی یکی از وسایل خنک کننده محبوب تلقی می شود که استفاده از آن طی سال های اخیر رایج تر شده است و آشنایی با بهترین کولر گازی های اسپلیت 2020 در هنگام خرید خالی از لطف نیست. همان طور که می دانید اکثر کشورهای جهان درگیر شیوع ویروس کرونا هستند و در واقع گردش هوا در کولر گازی می تواند به فیلتراسیون و همچنین ضد عفونی کردن هوایی که ما تنفس می کنیم کمک کند.علاوه براین، این نوع کولر قادر است تا کاهش خطر ابتلا به حملات آسم و آلرژی را کاهش دهد اگرچه نمی توان معایب این محصول نظیر مصرف بالای برق و قیمت گران را نادیده گرفت. در این مطلب تلاش شده تا اطلاعات کاملی از مشخصات و قیمت بهترین های بازار در اختیار افرادی که تمایل به خرید کولرگازی دارند، گذاشته شود.

بهترین کولر گازی های اسپلیت 2020 در بازار جهانی

1.مینی اسپلیت 21.5 SEER

بهترین کولر گازی های اسپلیت 2020

BTU 9000

  • BTU مخفف BRITISH THERMAL UNITE بوده و در واقع واحد انرژی است که برای اندازه گیری انرژی گرمایی کاربرد دارد. عواملی مانند   مساحت و حجم فضای مورد نظر، وضعیت عایق کاری در و پنجره، دیوار ساختمان و دمای مطلوب برای محاسبه بار سرمایشی BTU باید مورد توجه قرار بگیرد.

مینی اسپلیت 21.5 SEER از طراحی بدون داکت بهره برده و این شرکت هر آنچه که کاربر نیاز دارد، را دراختیار مشتریان قرار داده است. آرام و بی صدا بودن این مینی اسپلیت یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه تلقی می شود.

مینی اسپلیت 21.5 SEER از طراحی کامپکت برخوردار بوده و برای فضاهای کوچک مناسب تر است. از طرفی دیگر نصب آن در مقایسه با مدل های بزرگ تر آسان تر است. تنظیمات و حالت های مختلف این دستگاه در کنار کنترل از راه دور منجر شده تا در لیست بهترین کولر گازی های اسپلیت 2020 قرار بگیرد و امکان سفارشی کردن آن برای هر شخص وجود داشته باشد.

مشخصات

  •  پکیج شامل دو یونیت بیرونی و داخلی می شود
  • دارای گواهی انرژی استار
  • مجهز به نمایشگر ال ای دی

نکات قوت: طراحی کامپکت و عدم اشغال فضای زیاد، تنظیم دما  آسان به لطف ریموت کنترل، قابلیت گرم و سرد کردن محیط

نکات منفی: نیاز به نصاب حرفه ای، برای فضاهای بزرگ توصیه نمی شود.

2.اسپلیت دوگانه Senville SENA-18MO-209

بهترین کولر گازی های اسپلیت 2020 و SENVILLE

BTU 18000

اسپلیت دوگانه Senville SENA-18MO-209 به منظور کارایی بهتر در خنک کردن فضا از فناوری اینورتر DC استفاده می کند. توصیه می شود که این دستگاه را در فضاهای کوچک نصب کنید.

اسپلیت دوگانه Senville SENA-18MO-209 دارای کیت نصب آسان بوده و افراد عادی نیز می توانند به راحتی دستگاه خود را راه اندازی کنند.این اسپلیت مجهز به دو یونیت داخلی گرم و خنک کننده بوده که برای استفاده در دو اتاق کاربرد دارد و می توان آن را در فضاهای کوچک مانند اتاق خواب و یا گاراژها قرار داد.

مشخصات

مجهز به دو ریموت کنترل برای تنظیمات آسان

دارای دو یونیت داخلی برای استفاده در دو اتاق

مناسب برای اتاق و سایر اتاق های خانه

نکات مثبت: دارای دو کنترل از راه دور برای هر واحد و دو فضای مجزا، نصب آسان تر در مقایسه با نسخه های دیگر

نکات منفی: اندازه کوچک و امکان خرابی تجهیزات الکترونیکی مانند کابل

3.مولتی اسپلیت پمپ حرارتی پایونیر  WYS020GMHI22M2

بهترین کولر گازی های اسپلیت 2020 و پایونیر

مولتی اسپلیت پمپ حرارتی پایونیر  WYS020GMHI22M2 دارای پمپ بوده و مجهز به دو یونیت داخلی و یونیت خارجی برای گرم کردن و خنک کردن دو اتاق مجزا است و انتخاب خوبی برای مالکان خانه های کوچک و آپارتمان تلقی می شود.

به لطف دو ریموت کنترل مولتی اسپلیت پمپ حرارتی پایونیر WYS020GMHI22M2 تنظیمات دما برای دو اتاق مجزا فراهم شده و بهره بردن از فناوری اینورتر با کارایی بالا و طراحی بدون داکت مولتی اسپلیت دوگانه بخشی از ویژگی های قابل توجه این محصول پایونیر به شمار می رود.

مشخصات

برای استفاده در تمامی فصول

نسبت بهره وری انرژی فصلی (SEER) بالا و دارای محدوده 21.3 تا 22.5

مجهز به فیلترهای هوای دائمی و قابل جدا شدن برای تمیز کردن

  • نسبت بهره وری انرژی فصلی (SEER) معمولاً به عنوان معیاری برای بهره وری یک واحد تهویه مطبوع در نظر گرفته می شود. از نگاه تئوری، هرچه رتبه SEER بالاتر باشد، واحد کارایی بیشتری دارد. این اهمیت حیاتی دارد که شما قبل از خرید کارآیی یک واحد را در نظر بگیرید زیرا این عاملی است که روی هزینه پرداختی شما اثر می گذارد.

نکات مثبت: مجهز به دو سیستم دوگانه برای استفاده در اتاق های مجزا، امکان تنظیم دما از هر قسمت خانه با استفاده از ریموت، سازگاری با یک ماژول برنامه پذیر با توانایی کنترل از راه دور سیستم

نکات منفی: تنها قابل استفاده در فضاهای تجاری کوچک و یا فضاهای مسکونی، سنگین بودن یونیت و نیاز به یک متخصص برای نصب

4.مینی اسپلیت اینورتر بدون داکت Klimaire KSIA 17 SEER

بهترین کولر گازی های اسپلیت 2020 و کلیمایر

BTU 9000

مینی اسپلیت اینورتر بدون داکت Klimaire KSIA 17 SEER برای راحت تر کردن فرایند راه اندازی مجهز به یک کیت 19 فوتی نصب است. این سیستم مجهز به یک یونیت داخلی و خارجی برای خنک و گرم کردن فضاهای کوچک است.

سیستم خنک و گرم کننده مینی اسپلیت اینورتر بدون داکت Klimaire KSIA 17 SEER مجهز به عملکردی برای بهترین حالت و رسیدن به دمای ایده آل است. علاوه براین، با کمک ریموت تنظیمات به راحتی انجام می شود.

این سیستم کلیمایر شامل یک کیت برای نصب آسان می شود و به لطف عملکرد از بین بردن ذرات ریز و گرد و غبار، در ارتقا سلامت هوای محیط گام برداشته است.

مشخصات

مجهز به شارژ اولیه یونیت خارجی

عملکرد خود تمیز شونده و ضدقارچ به منظور ایجاد هوایی سالم تر

مجهز به فیلتر چندگانه برای از بین بردن گرد و خاک و آلودگی

نکات مثبت: کیت نصب 19فوتی، مجهز به یک کابل برق از پیش وصل شده برای نصب راحت تر، عملکرد خودتمیز شونده به منظور ایجاد هوایی سالم تر در محیط

نکات منفی: تنها مجهز به یک یونیت گرم/خنک کننده داخلی، سیستم برای لحاظ کردن گارانتی تنها باید توسط نمایندگی ها شرکت نصب شود.

5.مینی اسپلیت پمپ حرارتی دیواری DELLA 230V- 15 SEER

بهترین کولر گازی های اسپلیت 2020 و دلا

18,000 BTU

مینی اسپلیت پمپ حرارتی DELLA 230V- 15 SEER به گونه ای طراحی شده است که بر روی دیوار نصب شود. این سیستم دارای یک کیت نصب، یونیت داخلی کامپت و یک یونیت خارجی است.

مینی اسپلیت پمپ حرارتی DELLA 230V- 15 SEER در مقایسه با نسخه های موجود در بازار کوچک و سبک تر بوده است و برای استفاده در فضاهای کوچک نظیر خانه های کوچک و اداره مناسب است.

مشخصات

مجهز به کیت نصب

دارای ریموت کنترل به منظور و کارایی آسان تر

دارای سیستم خنک و گرم کننده

نکات مثبت: یک سیستم کوچک عالی مناسب برای فضاهای کوچک، ریموت کنترل برای انجام راح تر تنظیمات دما، دارای تایمر و حالت خواب.

نکات منفی: تنها مناسب برای فضاهای متوسط تا کوچک، احتمالا نیاز به نصاب دارد.

6.مینی اسپلیت بدون داکت Innova

بهترین کولر گازی های اسپلیت 2020 و اینوا

12,000 BTU 

مینی اسپلیت بدون داکت Innova از دو قابلیت خنک و گرم کردن محیط در فضاهای کوچک برخوردار بوده و به علاوه، مجهز به رطوبت گیر است که به منظور جلوگیری از رطوبت در محیط طراحی شده است.این سیستم مقرون به صرفه بوده و باتوجه به اندازه آن از قدرت کافی برخوردار است.

مینی اسپلیت بدون داکت Innova بسیار کم صدا بوده و مجهز به حالت بی صدا است که صدای آن کمتر از 19 دسی بل بوده و آزاری برای کاربران ندارد.

مشخصات

یونیت خارجی از پیش شارژ شده

دارای مبرد دوستدار محیط زیست

دارای لوله مسی برای نصب

نکات مثبت: کوچک ولی قدرتمند، یک سال گارانتی محدود برای قطعات و 5 سال گارانتی برای کمپرسور، یونیت داخلی تنها دارای 31.5 اینچ طول و 11 اینچ ارتفاع است.

نکات منفی: برای اتاق های بزرگ مناسب نیست، نیاز به متخصص برای نصب است.

7.اسپلیت پمپ حرارتی بدون داکت 17.5 SEER MrCool DIY

بهترین کولر گازی های اسپلیت 2020 و مسترکول

اسپلیت پمپ حرارتی بدون داکت 17.5 SEER MrCool DIY دارای طراحی جمع و جور بوده و از قابلیت نصب بر روی دیوار برخوردار است. این سیستم مجهز به یونیت داخلی و خارجی بوده و طراحی بدون داکت به معنای این است که هر شخص آشنا به برق می تواند آن را نصب کرده و نیازی به متخصص نیست.

اسپلیت پمپ حرارتی بدون داکت 17.5 SEER MrCool DIY از قابلیت تشخیص نشتی برخوردار بوده و در صورت بروز هر گونه نشتی می تواند به کاربران کمک کند. طراحان این سیستم برای کاهش هزینه قبض کاربر نیز راه حلی اندیشیده اند و در حالت اسندبای به صورت خودکار حالت کم مصرف فعال می شود.

مشخصات

مجهز به حال خواب برای کاهش انرژی

گارانتی 7 ساله کمپرسور و همچنین گارانتی 5 ساله قطعات

نکات مثبت: دارای طراحی کوچک یونیت داخلی و خارجی، دارای اپلیکیشن برای کنترل از راه دور، حالت کم مصرف

نکات منفی: قیمت گران تر در مقایسه با نسخه های مشابه و نیاز به نصاب حرفه ای

 8.مینی اسپلیت پمپ حرارتی Senville SENA-09HF

9000 BTU

بهترین کولر گازی های اسپلیت 2020 و سنویلا

مینی اسپلیت پمپ حرارتی Senville SENA-09HF برای گرم و خنک کردن محیط ایده آل بوده و با توجه به اندازه جمع و جور، از قدرت قابل توجهی برخوردار است.این دستگاه به منظور عملکرد بالا و کارایی بهتر در خنک و گرم کردن محیط از فناوری اینورتر DV بهره می برد.

مینی اسپلیت پمپ حرارتی Senville SENA-09HF دارای گواهی انرژی استار بوده و نگرانی بابت هزینه فیش برق وجود ندارد . این محصول به همراه یونبت داخلی و خارجی و نیز کیت نصب ارائه می شود.

مشخصات

مجهز به ریموت کنترل برای دسترسی آسان به تنظیمات

کاملا آرام و بی صدا

دارای گواهی AHRI

نکات مثبت: دارای لوله مسی 16 فوتی برای نصب، طراحی جمع و جور و فابل استفاده در اتاق خواب و سایر فضاها

نکات منفی: مناسب برای فضاهایی تا 500 فوت مربع و قیمت گران تر در مقایسه با نسخه های مشابه

9.مینی اسپلیت Senville  و پمپ حرارتی SENL-09CD

9000 BTU

بهترین کولرگازی های اسپلیت 2020 و سنویل

مینی اسپلیت Senville  و یونیت گرمایش از طراحی بدون داکت بهره برده و در نتیجه نصب آن سریع و راحت تر است.یونیت کوچک تر برای استفاده در اتاق های کوچک مناسب بوده و دیگر نیاز به یونیت بزرگ HVAC  نیست.

مینی اسپلیت Senville مجهز به یک کمپرسور اینورتر است که توسط شرکت توشیبا ساخته شده و به دوام بالا شهرت دارد. به لطف کیت مورد استفاده در این محصول می‌توانید حتی در سرد و گرم ترین مکان‌ها هم از آن استفاده کنید و به همین دلیل نام آن در لیست بهترین کولر گازی های اسپلیت 2020 آورده شده است.

مشخصات

گارانتی 5 ساله کمپرسور

مجهز به کیت نصب

کم صدا و آرام

نکات مثبت: قابلیت استفاده در دماهای خیلی پایین و بالا، نصب آسان و راحت، ریموت کنترل

نکات منفی: برای استفاده از اعتبار گارانتی باید توسط متخصصین نصب شود، برخی از قطعات مورد نیاز برای نصب باید خریداری شود.

10.مینی اسپلیت پمپ حرارتی پایونیر

بهترین کولرگازی های اسپلیت 2020 و پایونیر

مینی اسپلیت پمپ حرارتی پایونیر از کیت داخلی و خارجی و ریموت کنترل برای تنظیم راحت تر دما برخوردار است و کیت نصب از دیگر ویژگی های آن تلقی می شود.

طراحی بدون داکت و فناوری اینورتر را نیز به دیگر ویژگی های قابل توجه آن اضافه کنید و قدرتمند بودن و طراحی کامپکت مینی اسپلیت پمپ حرارتی پایونیر دلیل اصلی قرارگیری آن در لیست بهترین کولر گازی های اسپلیت 2020 است.

مشخصات

نسبت بهره وری انرژی فصلی:17

مجهز به کابل و سیم برای نصب

دارای گواهی AHRI

نکات مثبت: مجهز به خنک کننده از پیش شارژ شده، فیلترهای هوای دائمی با قابلیت جدا شدن برای تمیز کردن، دارای آپشن کنترل با وایرلس است.

نکات منفی: مناسب برای فضاهای تا 350 فوت مربع، نیاز به پرداخت هزینه اضافی برای نصب

برند برتر کولر گازی در ایران یا کولر گازی چه مارکی خوبه ؟

بهترین کولر گازی های اسپلیت 2020

در بالا به معرفی بهترین کولر گازی های اسپلیت 2020 بازار جهانی پرداخته شد و در واقع، اکثر نسخه های ذکر شده در بازار لوازم خانگی ایران موجود نیست و به همین منظور در ادامه قصد داریم تا به سوالات رایجی نظیر برند برتر کولر گازی در ایران و یا کولر گازی چه مارکی خوبه پاسخ دهیم.

در همین رابطه بیشتر بخوانید:

کولر گازی اجنرال 18000 اینورتر مدل AOGR18RTA

بسیاری از برندهای خارجی نظیر اجنرال و ال جی نیز در این زمینه فعالیت می کنند که محصولات آن ها از کیفیت خوبی برخوردار هستند و البته به نسبت نسخه های ایرانی قیمت بالاتری دارند. اگرچه طی سال های اخیر به دلیل خروج شرکت های خارجی و افزایش نرخ ارز تمایل به خرید جنس های ایرانی بیش تر شده است و در لیست بهترین کولر گازی مارک ایرانی نام هایی نظیر امرسان و جی پلاس به چشم می خورد. برای دریافتن پاسخ سوالاتی مانند برند برتر کولر گازی در ایران و یا کولر گازی چه مارکی خوبه لیستی از پرفروش ترین های بازار گرداوری شده که در آن به معرفی بهترین کولر گازی مارک ایرانی نیز پرداخته شده است.

کولر گازی ال جی مدل Next Fighting2 NF249SQ1 24000

بهترین کولر گازی های اسپلیت 2020 و ال جی

مشخصات

اینورتر: دارد

تعداد پنل: یک عدد

تعداد کمپرسور: یک عدد

ظرفیت سرمایش:3500-22000-24500 BTU/hr

ظرفیت گرمایش:3500-22000-24500 BTU/hr

سیستم عیب‌ یابی هوشمند، دارای ریموت کنترل، تمیز کنندگی خودکار

قیمت کولر گازی ال جی: 16.700.000 تومان

کولر گازی اجنرال مدل ASGA12UNWA

بهترین کولر گازی های اسپلیت 2020 و اجنرال

مشخصات

اینورتر: ندارد

تعداد پنل: یک عدد

تعداد کمپرسور: یک عدد

ظرفیت سرمایش:10997 BTU/hr

ظرفیت گرمایش: 11099 BTU/hr

پیش فیلتر: دارد

قیمت کولر گازی اجنرال : 10.190.000 تومان

کولر گازی جی پلاس مدل GAC-TM18JN1/GAC-TM18JU1

بهترین کولر گازی های اسپلیت 2020 و جی پلاس

مشخصات

اینورتر: دارد

تعداد پنل: یک عدد

تعداد کمپرسور: یک عدد

ظرفیت سرمایش:18000 BTU/hr

ظرفیت گرمایش: 18000 BTU/hr

صدای کم (Super Quiet) و حالت صرفه جویی انرژی

قیمت کولر گازی جی پلاس: 11.140.000 تومان

کولر گازی 24000 امرسان مدل AC24W07

بهترین کولر گازی های اسپلیت 2020

دارای عملکرد گرمایش و سرمایش

مصرف انرژی A

دارای کمپرسور اینورتر

دارای لوله مسی اتصال

کم صدا

قیمت کولر گازی امرسان: نامشخص

بهترین کولر برای خوزستان یا بهترین کولر گازی برای شمال ایران ؟

بسیاری از افراد ساکن شمال و خوزستان سوالاتی مانند بهترین کولر برای خوزستان یا بهترین کولر گازی برای شمال ایران را مطرح می کنند و در این بخش تلاش شده تا به صورت خلاصه به سوالات مخاطبین پاسخ داده شود.

مهمترین نکته در انتخاب بهترین کولر برای خوزستان و مناطق گرمسیری نظیر استان های هرمزگان، بوشهر و بعضی شهرهای سیستان و بلوچستان توجه به نوع کمپرسور است که با توجه به بررسی های انجام شده، برای مناطق گرمسیر و بالای 50 درجه سانتی گراد کمپرسورهای پیستونی و اسکرول و در رده بندی T3 بهترین گزینه است.

بهترین کولر گازی های 2020 و شمال ایران

شمال ایران برخلاف خوزستان و هوای گرمسیری دارای هوایی معتدل و مرطوب است و به همین دلیل توصیه می شود که کولرهای کلاس T1 خریداری شود و نسخه هایی که دارای کمپرسور روتاری است، بهترین کولر گازی برای شمال ایران تلقی می شود.

علاوه بر مواردی که ذکر شد، فاکتورهای زیادی مانند ظرفیت سرمایش، متراژ فضا و خانه و همچنین برچسب انرژی باید مورد توجه قرار بگیرد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟