هایر در نمایشگاه ایفا 2020
خانه هوشمند

قدرت نمایی گروه لوازم خانگی هایر در نمایشگاه ایفا 2020

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، دومین روز از رویداد ایفا 2020 در حالی سپری می شود که بسیاری از شرکت های چینی ...

نفیسه رحیمی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، دومین روز از رویداد ایفا 2020 در حالی سپری می شود که بسیاری از شرکت های چینی نظیر تی سی ال و هایر به دنبال قدرت نمایی و نمایش پیشرفت خود در دنیای لوازم خانگی و تکنولوژی هستند. محصولات جدید گروه لوازم خانگی هایر در نمایشگاه ایفا 2020 به نمایش گذاشته شدند و به نظر می رسد که این گروه بزرگ چینی تمام تلاش خود را برای تصاحب بازار لوازم خانگی به کار گرفته است.

برای مشاهده جدیدترین خبر های نمایشگاه ایفا ۲۰۲۰ روی گزینه زیر کلیک کنید.

نمایشگاه ایفا ۲۰۲۰

 کنفرانس خبری هایر در نمایشگاه ایفا 2020 چطور پیش رفت؟

کنفراس خبری هایر در نمایشگاه ایفا 2020 برگزار شد و بخش عمده ی آن به برنامه های آینده و موفقیت های این شرکت اختصاص یافت. گروه بزرگ هایر طی سال های گذشته اقداماتی زیادی برای افزایش سهم خود در بازار لوازم خانگی انجام داده که از جمله می توان به خریدن سهام برندهای کندی و هوور اشاره کرد. جدیدترین محصولات هوور، کندی و هایر در این رویداد به نمایش گذاشته شدند که طیف وسیعی از محصولات خانگی نظیر اجاق فر دار، اجاق های القایی صفحه ای، هود و یخچال فریزر را شامل می شود.

مدیر نمایندگی هایر اروپا در جریان این رویداد عنوان کرد: گروه بزرگ هایر در سال های اخیر رشد قابل توجهی را تجربه کرده و سعی آن بر این است که بتواند تا سال 2023 در بخش خانه هوشمند، حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد و در لیست سه  برند برتر این حوزه قرار بگیرد.

وی افزود: هایر به لطف استراتژی توسعه اکوسیستم IoT و افزایش سهم خود در بازار با خریدن چند برند موفق ظاهر شده و جایگاه خود را ارتقا داده است.

یخچال فریزر جدید هایر در ایفا 2020

سخنگوی این تولیدکننده چینی عنوان کرد که برند کندی به ماموریت خود برای ساده تر کردن زندگی بشر ادامه می دهد و برای تحقق این هدف، مجموعه جدیدی از ماشین لباسشویی های خود را معرفی کرد که در لیست محصولات هوشمند نیز قرار می گیرند. این محصولات تازه وارد یادآور سبک زندگی ایتالیایی بوده و با عنوان NOVA شناخته می شوند.

بیشتر بخوانید:

تی سی ال در ایفا 2020 با دستی پر می آید

هوور مسیر دیگری را طی می کند و تمرکز آن بر روی سلامتی و سبک زندگی سالم است و عزم خود را برای ارائه محصولات خلاقانه به منظور حفظ محیط و خانه جزم کرده است. اما آن طور که از کنفرانس خبری هایر در نمایشگاه ایفا 2020 مشخص است، تاکید مدیران بیشتر بر روی معرفی برنامه های این شرکت است.برند پریمیوم هایر با تمرکز بر هوش مصنوعی قرار است محصولاتی با کیفیت و همچنین طراحی پیچیده برای آشپزخانه را ارائه دهد.

هایر در نمایشگاه ایفا 2020

مدیر هایر در این رویداد به تنها پلتفرم دیجیتال این شرکت یعنی hOn اشاره کرد که در واقع کنترل تمامی محصولات این برند چینی به کمک آن امکان پذیر است. پلتفرم hOn تجربه جدیدی برای کاربران به ارمغان می آورد و لذت یک زندگی هوشمند را دو چندان کرده است.

مشخصات یخچال فریزر جدید هایر در ایفا 2020

یخچال فریزر جدید هایر در ایفا 2020

یکی دیگر از اخبار مهم هایر در نمایشگاه IFA 2020 مربوط به رونمایی از یخچال فریزر Cube Series Slim HTF-520IP7 می شود که در ادامه لیستی از مشخصات یخچال فریزر جدید هایر در ایفا 2020 گرداوری شده است.

  • مجهز به 4 درب و طراحی جمع و جور به منظور مدیریت بهتر فضا
  • دارای یخ ساز با تحمل 8 کیلوگرم یخ و همچنین آب سرد کن
  • با ظرفیت 489 لیتر
  • مجهز به فناوری اختصاصی T-ABT® و یا آنتی باکتریال که قادر به از بین بردن 99.9% باکتری است. به لطف این فناوری، مواد غذایی تازه می ماند و دیگر نگران بوی بد یخچال نخواهید بود.
  • دارای جدیدترین تکنولوژی های هایر مانند Humidity Zone
  • امکان انتخاب سه دما برای ایجاد شرایط بهتر ذخیره سازی
  • دارای برچسب انرژی A++
  • موجود در رنگ پلاتین INOX

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟