نمایشگاه CES 2021 چه انتظاراتی
اخبار لوازم خانگی

از نمایشگاه CES 2021 چه انتظاراتی داشته باشیم؟

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، زمان زیادی تا آغاز نمایشگاه CES 2021 و یا به عبارت دیگر بزرگترین نمایشگاه ...

نفیسه رحیمی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، زمان زیادی تا آغاز نمایشگاه CES 2021 و یا به عبارت دیگر بزرگترین نمایشگاه سالانه لوازم الکترونیکی در جهان باقی نمانده و در این بخش قصد داریم تا با پاسخ به سوال از نمایشگاه CES 2021 چه انتظاراتی داشته باشیم؟ به گمانه ‌زنی ‌ها و پیش‌ بینی‌‌ ها درباره محصولاتی که در این رویداد رونمایی می‌شود نگاهی بیندازیم.

برای مشاهده جدیدترین خبرهای نمایشگاه CES 2021 روی گزینه زیر کلیک کنید.

نمایشگاه CES 2021

انتظاراتی که از برندها در نمایشگاه CES 2021 داریم

 نمایشگاه CES 2021 چه انتظاراتی

نمایشگاه CES 2021 به طور رسمی از 11 ژانویه (22 دی ماه) آغاز می شود و تا 14 ژانویه 25 دی ماه میزبان بسیاری از غول های فناوری و لوازم خانگی دنیا است که البته نمایشگاه امسال به دلیل محدودیت های ناشی از کرونا متفاوت تر از هر سال و نمایشگاه ces 2020 برگزار خواهد شد و در واقع شاهد برگزاری یک رویداد مجازی و آنلاین خواهیم بود اما این موضوع مانع از این نمی شود که به بررسی انتظاراتی که از برندها در نمایشگاه CES 2021 داریم، نپردازیم. نخستین روز از نمایشگاه با عنوان روز رسانه شناخته می شود که بیش از 20 شرکت بزرگترین کنفرانس مطبوعاتی سالانه را برگزار می کنند و بازدید کنندگان می توانند در روزهای بعد به صورت آنلاین شاهد آخرین محصولات و دستاوردهای غول های تکنولوژی جهان باشند.

نمایشگاه CES 2021 و تی سی ال

نمایشگاه CES 2021 از روز دوشنبه با سخنرانی مدیر وریزون و هانس وستبرگ راه اندازی می شود که عمده گفته های آن ها مربوط به فناوری 5G و یا “5G به عنوان چهارچوب قرن بیست و یکم” می شود و از روز بعد یعنی سه شنبه شرکت هایی مانند سامسونگ، فاکس اسپرت و ATSC کار خود را با تمرکز بر معرفی نسل بعدی تلویزیون و ظهور 8K Ultra HD و نیز NEXTGEN TV آغاز می کنند. به نظر می رسد که انقلاب در صنعت تلویزیون در حال رخ دادن است و مصرف کنندگان شاهد ارائه فناوری های جدیدی باشند.

در همین رابطه بخوانید:

آخرین اخبار نمایشگاه CES 2021 + جزئیات

نمایشگاه CES توسط انجمن فناوری مصرف کنندگان (CTA) برگزار می شود و پیش بینی می شود که تعداد شرکت کنندگان در مقایسه با نمایشگاه ces 2020 و نمایشگاه سی ای اس 2019 افزایش پیدا کند. بیش از 1000 شرکت در این رویداد آنلاین حاضر خواهند شد که نام شرکت های بزرگی مانند سونی، سامسونگ، ال جی، فیلیپس، تی سی ال، هایسنس، پاناسونیک و پایونیر به چشم می خورد. البته برخی از شرکت ها در این نمایشگاه شرکت نکرده اند و به طور جداگانه محصولات خود را معرفی خواهند کرد. در ادامه لیستی از برندهای حاضر در این نمایشگاه گردآوری شده و در واقع انتظاراتی که از برندها در نمایشگاه CES 2021 داریم مورد بررسی قرار گرفته است.

ال جی

نمایشگاه CES 2021 و ال جی

شرکت کره ای ال جی پیش از آغاز نمایشگاه امسال موفق شد تا جایزه بهترین نوآوری CES را برای فناوری اولد خود در دسته بندی گیمینگ از آن خود کند. علاوه براین، پیش بینی می شود که آخرین فناوری های بخش سرگرمی این شرکت مانند ال جی اولد، ال جی نانوسل، NEXTGEN TVs و ایرباد TONE Free تمام توجهات خود را به سمت خود جلب کند اما برای اطلاع از جزئیات جدیدترین دستاوردهای این شرکت باید تا رونمایی آن ها در نمایشگاه CES 2021 باید منتظر ماند.

سونی

نمایشگاه CES 2021 و سونی

کنفرانس مطبوعاتی سونی در روز دوشنبه برگزار می شود و امیدواریم که این غول فناوری ژاپنی با دستی پر حاضر شود. انتظار می رود که تلویزیون های 2021 این شرکت و همچنین PS5 در اولویت باشند.

سامسونگ

نمایشگاه CES 2021 و سامسونگ

پیش بینی می شود که سال 2021 برای سامسونگ مهیج باشد و شاهد عرضه محصولات متنوعی از این شرکت بزرگ کره ای باشیم. در برنامه های شرکت سامسونگ عرضه تلویزیون های میکرو ال ای دی برای مصرف کنندگان در اوایل سال آینده وجود دارد و از طرفی دیگر علایم تجاری برای تلویزیون کیولد جدید خود را در ماه گذشته به ثبت رسانید. این برند قرار است که گوشی های هوشمند گلکسی S21 را از 17 ژانویه به بازار معرفی کند و البته نباید از عرضه ایرباد های وایرلس Galaxy Buds Pro جدید غافل ماند.

پاناسونیک

پاناسونیک و نمایشگاه CES 2021

این تولید کننده لوازم صوتی و تصویری ژاپنی قرار است که خط تولید تلویزیون های 2021 خود را یک هفته زودتر از موعد نمایشگاه CES 2021 به نمایش بگذارد و با توجه به این که محصولات پاناسونیک در لیست بهترین تلویزیون های ces 2020 قرار داشت انتظار می رود که شاهد تکنولوژی های جدید و ارتقا کیفیت در تلویزیون های این برند باشیم.  امیدوارم این بار از ویژگی های نسل بعدی HDMI برای گیمرها استفاده کند.

هارمن

نمایشگاه CES 202 و هارمن

هارمن به طور رسمی در این رویداد شرکت نکرده است و قرار است که طی یک پلتفرم جداگانه و مجازی با عنوان HARMAN ExPLORE جدیدترین دستاوردهای خود را معرفی کند و  برای اطلاع از جدیدترین محصولات دو برند هارمن کاردن و جی بی ال باید تا 7 ژانویه منتظر ماند. از طرفی دیگر سال 2021 تولد 75 سالگی برند JBL است که می توان انتظار معرفی تکنولوژی های فوق العاده و برگزاری یک جشن متفاوت را داشت.

بیشتر بخوانید:

تلویزیون های جدید سامسونگ در CES 2021 رونمایی می شوند

محصولات برجسته نمایشگاه CES 2020

نمایشگاه CES 2020

نمایشگاه CES 2020  عنوان پنجاهمین رویداد را به خود اختصاص داد که از محصولات برجسته و قابل توجه آن می توان از تلویزیون رول شونده 48 اینچی ال جی، تلویزیون پرچمدار 4K پاناسونیک و مدل های 8K سامسونگ، سونی و تی سی ال نام برد که نام این برند ها در لیست بهترین تلویزیون های ces 2020 وجود داشت و البته فناوری های مربوط به صنعت خودرو نیز حرف های زیادی برای گفتن داشت. خانه هوشمند و ربات ها همانند نمایشگاه سی ای اس 2019 توجه بسیاری از رسانه ها را به خود جلب کردند اگرچه به پررنگی دیگر محصولات و فناوری‌ها نیستند . ربات سرآشپز سامسونگ در میان ربات های 2020 سر خط اخبار را از آن خود کرد.

با پوشش اخبار نمایشگاه CES 2021 همانند نمایشگاه سی ای اس 2019 و  نمایشگاه ces 2020 تلاش می کنیم تا شما مخاطبان عزیز از تمامی اتفاق های مهم  و آخرین دستاورد و فناوری های جدید برترین شرکت های جهان با خبر شوید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟