اخبار لوازم خانگی

بهترین گجت های فناوری CES 2021 معرفی شدند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، زمان زیادی تا آغاز نمایشگاه CES باقی نمانده و شرکت های مطرح همچون سامسونگ، ...

زهرا سیاحی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، زمان زیادی تا آغاز نمایشگاه CES باقی نمانده و شرکت های مطرح همچون سامسونگ، ایسر، لنوو و … بهترین گجت های فناوری CES 2021 را معرفی خواهند کرد.

برای مشاهده جدیدترین خبرهای نمایشگاه CES 2021 روی گزینه زیر کلیک کنید.

نمایشگاه CES 2021

 

بهترین گجت های فناوری CES 2021 کدامند؟

هفته جاری پرخبرترین هفته در حوزه فناوری خواهد بود، زیرا با برگزاری نمایشگاه CES 2021 محصولات جدید شرکت ها نیز رونمایی و معرفی خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

تلویزیون نئو QLED سامسونگ در CES 2021 معرفی خواهد شد

Samsung Galaxy Chromebook 2

نسل دوم Galaxy Chromebook با نسخه قبلی خود که سامسونگ سال گذشته معرفی شد، تفاوت زیادی دارد. در واقع Chromebook جدید از نمایشگر 4K برخوردار نیست و ضخیم تر و سنگین تر بوده و با فضای ذخیره سازی و حافظه رم کمتر و کندتر ارائه شده است.

بهترین گجت های فناوری CES 2021

Samsung Galaxy Chromebook 2 با قیمت 549 دلار به فروش می رسد. سال گذشته Galaxy Chromebook تقریباً 1000 دلار بود و  دارای چرخش 360 درجه، دو پورت USB-C بوده و از Wi-Fi 6 نیز پشتیبانی می کند. این محصول در سه ماهه وال سال 2021 در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:

نگاهی به گجت های پوشیدنی در نمایشگاه CES 2021

JBL SA750 Integrated Amplifier

بهترین گجت های فناوری CES 2021

محصولات صوتی جدید که از ظاهر قدیمی برخوردار هستند از انتخاب های منحصر به فرد مشتریان به شمار می رود. شرکت JBL از این ترفند برای محصول جدید خود استفاده کرده و JBL SA750 Integrated Amplifier را روانه بازار می کند. ظاهر این آمپلی فایر از دهه 60 و 70 الهام گرفته و از اتصالات بی سیم مانند بلوتوث، کروم کست، و ایر پلی 2 بهره مند شده است.

بیشتر بخوانید:

از نمایشگاه CES 2021 چه انتظاراتی داشته باشیم؟

مانیتور بازی Acer Nitro XV28

بهترین گجت های فناوری CES 2021

امسال قرار است نمایشگرهای بازی بیشتری را در CES 2021 مشاهده کنید که برای همگام سازی با کنسول های نسل جدید بهینه شده اند و آخرین محصول ایسر دقیقاً همین است. این یک مانیتور 28 اینچی 4K است که از درگاه های HDMI 2.1 استفاده می کند و به این معنی که از بازی 4K با سرعت 120 فریم در ثانیه پشتیبانی می کند و دقیقاً همان چیزی که PlayStation 5 و Xbox Series X می خواهند.

بیشتر بخوانید:

آخرین اخبار نمایشگاه CES 2021 + جزئیات

ساندبار JBL 5.0 Multibeam

بهترین گجت های فناوری CES 2021

ساندبار JBL 5.0 Multibeam جدیدترین ساندبار این شرکت است و ویژگی مهم آن پشتیبانی از Dolby Atmos مجازی است. JBL Bar 5.0 Multibeam از چندین گزینه اتصالات بی سیم از جمله بلوتوث، Chromecast ، الکسا و AirPlay 2 پشتیبانی می کند و در بهار سال جاری روانه بازار خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

تیزرهای سامسونگ در CES 2021 منتشر شدند

Bose Sport Open Earbuds

بهترین گجت های فناوری CES 2021

Earbuds Bose Sport Open نسبت به هدفون های بی سیم این شرکت یعنی Bose Sport Earbuds و Bose QuietComfort Earbuds از طراحی کاملا جدیدی بهره می برد. ایرپادهای Bose Sport Open مانند Powerbeats Pro دارای یک قلاب گوش هستند که به دور گوش شما می پیچد. این برای دوندگان و دوچرخه سواران ایده آل است که به تناسب ایمن تری برسند. اکنون پیش فروش آن ها در دسترس است و انتظار می رود تا اواسط ژانویه به دست کاربران برسد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟