vc-a610 جاروبرقی تولیپس پلاس
اخبار لوازم خانگی

نگاهی به جاروبرقی تولیپس پلاس مدل vc-a610

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مشخصات جاروبرقی تولیپس پلاس مدل vc-a610 در این بخش برای مشتریانی که در تدارک ...

نفیسه رحیمی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مشخصات جاروبرقی تولیپس پلاس مدل vc-a610 در این بخش برای مشتریانی که در تدارک خرید یک جارو برقی برای منزل یا محل کار خود هستند بررسی شده است. البته تنها به معرفی این مدل بسنده نشده و این مطلب شامل موضوعات و سوالات پرتکرار مخاطبان نظیر جاروبرقی تولیپس ساخت کجاست و جاروبرقی تولیپس خوبه؟ می شود. در پایان این مقاله نیز به نمایندگی جاروبرقی تولیپس برای راهنمایی بهتر مشتریان اشاره شده است.

 مشخصات جاروبرقی تولیپس پلاس مدل vc-a610

مشخصات جاروبرقی تولیپس پلاس مدل vc-a610 در این بخش گردآوری شده است که با توجه به تنوع بالای مدل های جارو برقی در بازار لوازم خانگی می تواند کمک کننده باشد. بعد از بررسی این مدل به موضوعات نمایندگی جاروبرقی تولیپس خواهیم پرداخت تا مشتری با خیالی راحت و اطمینان از این تولید کننده لوازم خانگی به بازار برود. به طور کلی می توان گفت که در هنگام خرید سوالاتی مانند جاروبرقی تولیپس ساخت کجاست یا جاروبرقی تولیپس خوبه؟ ذهن مشتری را بیشتر درگیر می کند.

پیش از این به طور کامل تری به سوالات جاروبرقی تولیپس ساخت کجاست  و جاروبرقی تولیپس خوبه؟ پاسخ داده شده است که برای اطلاعات بیشتر می توانید به لینک ذیل مراجعه کنید. در این بخش ضمن اشاره به این سوالات قصد داریم تا بیشتر بر روی مواردی نظیر  نمایندگی جاروبرقی تولیپس و معرفی مشخصات جاروبرقی بدون کیسه مدل vc-a610 تولیپس پلاس تمرکز کنیم.

در همین رابطه بخوانید:

لوازم خانگی تولیپس ساخت کجاست ؟

 جدول ویژگی های جاروبرقی بدون کیسه مدل vc-a610 تولیپس پلاس

مشخصات جاروبرقی بدون کیسه مدل vc-a610 تولیپس پلاس در این جدول ذکر شده و در نهایت به بررسی هر کدام از قابلیت های آن به صورت جداگانه پرداخته ایم. اطلاعاتی در مورد قیمت این مدل در دسترس نیست زیرا هنوز به فروشگاه های این شرکت راه پیدا نکرده و در آینده ای نزدیک در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

عنوان نام ویژگی

نوع

بدون کیسه

قدرت موتور

2400 وات

فیلتر بهداشتی

دارد

نوع فیلتر

 هپا (HEPA)

لوله تلسکوپی قابل تنظیم

دارد

 تنظیم هوای خروجی

دارد

سیم جمع کن خودکار

دارد

سایر امکانات

مخزن شفاف، عملکرد دمنده، کلید تنظیم سرعت کشویی وقدرت مکش بالا

بررسی امکانات جاروبرقی تولیپس پلاس مدل vc-a610

برای آشنایی با هر کدام از امکانات ذکر شده در ادامه با ما همراه شوید.

  • فیلتر هپا (HEPA): تولیپس پلاس از سیستم فیلتر هپا (HEPA) استفاده کرده که در نتیجه  هوای خروجی از جارو برقی در حین کار تمیز است. فیلترهای هپا از قابلیت جذب ذرات بسیار ریز مانند گرد و غبار و مواد حساسیت زا برخوردار بوده و محیطی بسیار تمیزتر و سالم تر برای کاربر فراهم می کند که اهمیت این موضوع با توجه به شیوع بیماری هایی مانند کرونا دو چندان شده است.

فیلتر هپا جاروبرقی تولیپس پلاس

  • عملکرد دمنده: نحوه کار جارو برقی به این گونه است که با ایجاد خلا درون مخزن و انتقال اختلاف فشار، هوا از محیط بیرون به درون مخزن انتقال پیدا می کند و  آلودگی نیز وارد مخزن می شود. در نهایت هوای وارد شده از فیلتر عبور کرده و به محیط اطراف باز می گردد که از این هوا می توان به عنوان سیستم دمنده استفاده کرد. از کاربرد عملکرد دمنده می توان به  از بین بردن گرد و غبار از شیارها و درزهای فرش، زدودن آلودگی ها در کمترین زمان و تمیز کردن نقاط دور از دسترس  اشاره کرد.

 

  • مخزن شفاف: جاروبرقی بدون کیسه مدل vc-a610 تولیپس پلاس دارای مخزنی شفاف است که به راحتی می توان از زمان پر شدن آن مطلع شد. همچنین با بررسی مخزن می‌ توان از کارکرد صحیح جارو مطمئن شوید. از دیگر مزایای این مدل جاروبرقی می توان از عدم هزینه برای خرید کیسه،  عدم نیاز به تعویض کیسه، کاهش تخلیه مخزن به دلیل تجمع گرد و غبار و سازگاری با محیط زیست نام برد.

 

  • لوله تلسکوپی قابل تنظیم : وجود این قابلیت باعث می شود تا لوله را متناسب با قد خود تنظیم کنید و مجبور نباشید تا به کمر و ستون فقرات خود فشار وارد کنید. باید گفت که تنظیم ارتفاع لوله تلسکوپی به آسانی انجام می گیرد.

جاروبرقی تولیپس ساخت کجاست

در پاسخ به سوال جاروبرقی تولیپس ساخت کجاست می توان گفت که تولیپس و تولیپس پلاس یک برند ایرانی بوده و در نتیجه محصولات آن نظیر جارو برقی ساخت داخل بوده و در کشورمان تولید می شود. سبد کالاهای این شرکت متنوع بوده و شامل انواع لوازم خانگی نظیر آون توستر، چرخ گوشت، پنکه، آبمیوه گیری و … می شود.

برند تولیپس پلاس توسط شرکت صنایع الکتریکی ناسیونال ایران به بازار ایران معرفی شد که این شرکت پیش از این به عنوان نماینده انحصاری لوازم خانگی و سیستم های تهویه مطبوع پاناسونیک در ایران شناخته می شد.  به عبارت دیگر سابقه طولانی در این حوزه دارد.

جاروبرقی تولیپس خوبه؟

همان طور که اشاره شد، تولیپس و تولیپس پلاس به پشتوانه سال ها تجربه به بازار ایران معرفی شدند و طی این مدت توانستند تا رضایت مشتری را جلب کنند. اما در پاسخ به سوال جاروبرقی تولیپس خوبه؟ نمی توان به طور قطعی جواب داد زیرا در هنگام خرید موارد دیگری نظیر بودجه و نیازهای هر فرد باید مورد توجه قرار بگیرد. اگرچه جارو برقی تولیپس و تولیپس پلاس با امکانات به روز و طراحی شیک روانه بازار می شود و از جهت گارانتی و خدمات پس از فروش می توان مطمئن بود.

بیشتر بدانید:

چرا باید محصولات تولیپس را بخریم؟

در مورد جاروبرقی بدون کیسه مدل vc-a610 تولیپس پلاس می توان گفت که تمامی استانداردهای روز دنیا در این محصول تولیپس پلاس رعایت شده اما هنوز به بازار عرضه نشده و برای بررسی بهتر باید منتظر ماند.

 نمایندگی جاروبرقی تولیپس

شرکت نگین تک پرشیا در حال حاضر به ارائه خدمات پس از فروش برای برندهای تولیپس، پاناسونیک و همچنین گیگاست مشغول است. برای اطلاع از نمایندگی جاروبرقی تولیپس پلاس می توانید به بخش خدمات پس از فروش سایت این شرکت مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید:

چگونه با خدمات پس از فروش تولیپس ارتباط برقرار کنیم؟

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟