آغار فروش اسپيكر دی جی لومكس مدل باستل 12 اينچ -مشخصات
فناوری

آغاز فروش اسپيكر دی جی لومكس مدل باستل 12 اينچ -مشخصات

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت تولیدکننده لوازم صوتی و تصویری و لوازم خانگی لومکس از آغاز فروش ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت تولیدکننده لوازم صوتی و تصویری و لوازم خانگی لومکس از آغاز فروش اسپيكر دی جی لومكس مدل باستل 12 اينچ خبر داد.

اسپيكر دی جی لومكس مدل باستل 2 قرار است با 4 ووفر 12 اینچ چراغ دار در اختیار مشتریان قرار بگیرد. جالب است بدانید که اسپیکر Bustle 2 با بدنه 16 میل مقاوم از نوع هوشمند بوده و به کمک قابلیت اتصال به گوشی هوشمند به راحتی می توانید  تنظیمات نور و صدا را از دور کنترل و تنظیم کنید.

بیشتر بخوانید:

اسپیکر لومکس ساخت کجاست ؟ / مشخصات لوازم خانگی لومکس

قیمت و مشخصات دی جی اسپیکر لومکس مدل Bustle 2

اسپیکر لومکس ساخت کجاست

برند لومکس سالهاست که در حوزه تولید انواع اسپیکر فعالیت می کند و به تازگی به بخش لوازم خانگی مانند تلویزیون، ساندویچ ساز و … ورود کرده است. تنوع بالای اسپیکرهای این شرکت برای مشتریان قابل توجه است و مدل های دی جی اسپیکر این شرکت طرفداران زیادی دارد. نخستین ویژگی دی جی اسپیکر لومکس مدل Bustle 2 که در نگاه نخست جلب توجه می کند، رقص نور حرفه ای به در خارج و داخل ووفر به همراه پنل دیجی متفاوت با چندین ولوم است.

از دیگر قابلیت های این اسپیکر می توان به 6 نمونه پیش ساخته افکت صدا، نمایشگر بزرگ با اکولایزرهای آبی و نوشتار قرمز، قابلیت اتصال آلات موسیقی و قطع و وصل رقص نور اشاره کرد. به عبارت دیگر می توان گفت این محصول لومکس یک سیستم تمام عیار برای جشن و مهمانی ها تلقی می شود.

امکانات این مدل تنها به این جا ختم نمی شود و می توان به لیست قابلیت های این مدل، 2 تیوتر در بالا و 2 پنل تیوتر در وسط اسپیکر، ورودی اپتیکال و کواکسیال، اتصال بلوتوث، وجود درگاه فلش، كابل، رادیو و چند ولوم تدریجی و ولوم هایی برای میکروفون،بیس،تریبل و … اضافه کرد.

این شرکت ایرانی برای اسپيكر دی جی لومكس مدل باستل 12 اينچ یک ریموت کنترل و میکروفون وایرلس درنظر گرفته که به لطف جایگاه تعبیه شده در پشت دستگاه دیگر نگرانی برای گم شدن میکروفون وجود ندارد.

براساس اعلام شرکت لومکس، دی جی اسپیکر لومکس مدل Bustle 2 با قیمت 11 میلیون و 500 هزار تومان به فروش می رسد که دارای 24 ماه گارانتی است.

درباره لومکس

لومکس یک برند ایرانی است که شهرت آن به دلیل تولید انواع اسپیکر است اما در سال های گذشته با ورود به بخش لوازم خانگی و تولید انواع تلویریون، ساندویچ ساز، توستر و … فعالیت خود را گسترده کرده است. برای آشنایی بیشتر با محصولات این شرکت می توانید به آدرس اینستاگرام https://www.instagram.com/lumax.company/ مراجعه کنید.

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟