معرفی لوازم خانگی

معرفی یخچال فریزر های جدید پاکشوما/سبد محصولات پاکشوما متنوع تر شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت پاکشوما یکی از تولید کنندگان لوازم خانگی در ایران است که به تازگی ...

نفیسه رحیمی | 11 ماه قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت پاکشوما یکی از تولید کنندگان لوازم خانگی در ایران است که به تازگی یخچال های جدید خود را در مدل های دوقلو و کمبی به بازار معرفی کرده است. با ورود این دو محصول به سبد کالای پاکشوما، تنوع تولیدات این شرکت بیشتر شده و تمامی مدل های یخچال فریزر نظیر ساید بای ساید را برای عرضه و فروش دارد.

بیشتر بدانید:

پرفروش ترین یخچال فریزر های ایرانی کدامند؟ + لیست قیمت و ویدیو

یخچال و فریزر دوقلو با یخ‌ساز اتوماتیک و یخچال و فریزر کمبی فریزر پایین مدل RCP 495 دو محصول تازه وارد این شرکت است که از طراحی ساده و شیک برخوردار بوده و با ظرفیت مناسبی ارائه می شوند. پاکشوما انواع لباسشویی، ظرفشویی، جاروبرقی، کولر گازی و یخچال فریزر را تولید می کند و برای مشتریانی که به دنبال خرید لوازم برقی منزل خود از یک برند هستند، می تواند گزینه مناسبی باشد.ضمن این که تولیدات این شرکت با گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر ارائه می شوند.

یخچال و فریزر کمبی فریزر پایین RCP 495

یخچال و فریزر کمبی فریزر پایین پاکشوما مدل RCP 495 با ظرفیت 19 فوت به فروش می رسد و برای خانواده هایی که با کمبود جا مواجه هستند، ایده آل است. مدل های کمبی در مقایسه با نسخه های ساید بای ساید از ظرفیت پایین تری برخوردار بوده و دارای قیمت مناسب تری نیز هستند. خانواده های کم جمعیت با خرید نسخه های کمبی، می توانند از پرداخت هزینه های اضافی جلوگیری کنند.

بیشتر بخوانید:

نگاهی به قابلیت یخچال و فریزرهای پاکشوما + لیست قیمت و ویدیو

مدل RCP 495 پاکشوما در حجم 540 لیتر موجود است و از یک صفحه نمایشگر لمسی دایره ای شکل و منحصر به فرد بر روی درب و آبسردکن بهره می برد. از دیگر ویژگی های ظاهری این مدل می توان از دستگیره اهرمی و رنگبندی سفید نام برد.

یکی از ویژگی های قابل توجه این مدل قابلیت اتصال به وای فای و سیستم عیب یاب هوشمند است که در صورت بروز مشکل می تواند متخصصین و تعمیرکاران را برای تعمیر راحت تر کمک کند. پاکشوما تمام تلاش خود را به کار گرفته تا این مدل تازه وارد خود را به انواع و اقسام فناوری ها مانند تکنولوژی مصرف بهینه انرژی، حسگرهای هوشمند تشخیص دمای داخلی، سیستم خنک کننده همه جانبه، فیلتر کربنی جذب بو Deodorizer و … مجهز کند.

 

سیستم نوفراست

دارد

 حجم کل

540 لیتر

سیستم روشنایی LED کم مصرف

دارد

 یخ‌ساز اتوماتیک با قابلیت اتصال به آب شهری

 دارد

 تکنولوژی مدیریت مصرف انرژی ECO

دارد

 رتبه انرژی

A+

فیلتر کربنی جذب بو

دارد

هشدار باز بودن درب دارد

 آبسردکن

دارد

 سایر مشخصات

دارای دستگیره اهرمی، دارای طبقه شیشه‌ای 3 حالته، محفظه نگهداری میوه و سبزیجات، قابلیت حفظ تازگی و ماندگاری میوه و سبزیجات، دارای تکنولوژی مصرف بهینه انرژی، دارای حسگرهای هوشمند تشخیص دمای داخلی، دارای نوار درزگیر آنتی باکتریال با قابلیت تعویض، سیستم کنترل گردش هوای سرد هوشمند

 

یخچال و فریزر دو قلو مدل RTRA – RTFA 900

یخچال فریزرهای دوقلو به دلیل ظرفیت بالا طرفداران زیادی دارند اگرچه افرادی که با کمبود جا در آشپزخانه مواجه هستند، ترجیح می دهند تا مدل های کمبی را خریداری کنند. این محصول پاکشوما در دو رنگ سفید و سیلور موجود است و همانند نسخه کمبی از صفحه نمایشگر لمسی دایره ای شکل و دستگیره های اهرمی بهره می برد. به نظر می رسد این سبک طراحی و وجود صفحه نمایشگر منحصر به فرد به امضای برند پاکشوما تبدیل شده است.

حجم کل این یخچال فریزر دو قلو 900 لیتر است که به راحتی می توان مواد غذایی را در آن ذخیره کرد.یکی از ویژگی های ویژه این مدل وجود یخساز اتوماتیک با قابلیت اتصال به آب شهری است و دیگر نیاز نیست تا هر بار برای پر کردن مخزن اقدام کنید. از دیگر قابلیت های این مدل می توان به سیستم سرمایش سریع Power Cool، سیستم عیب یاب هوشمند با قابلیت اتصال به WIFI، سیستم خنک کننده همه جانبه، بدنه مقاوم در برابر اثر انگشت و … اشاره کرد.

 

سیستم نوفراست

دارد

 حجم کل

900 لیتر

سیستم روشنایی LED کم مصرف

دارد

 یخ‌ساز اتوماتیک با قابلیت اتصال به آب شهری

 دارد

 تکنولوژی مدیریت مصرف انرژی ECO

دارد

 رتبه انرژی

A+

تعداد طبقات یخچال

5

 تعداد طبقات فریزر

تعداد کشو فریزر

3

4

 آبسردکن

دارد

 سایر مشخصات

دارای دستگیره اهرمی، محفظه نگهداری میوه و سبزیجات، قابلیت حفظ تازگی و ماندگاری میوه و سبزیجات، دارای تکنولوژی مصرف بهینه انرژی، دارای حسگرهای هوشمند تشخیص دمای داخلی، دارای نوار درزگیر آنتی باکتریال با قابلیت تعویض، سیستم کنترل گردش هوای سرد هوشمند

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟

نظرات ثبت شده

  • ولی اله خوانساری | 28 مرداد 1402 در 7:55 ب.ظ

    باسلام یک ماه یخچال دو قلوی پاکشوما روخریداری کردم دستگیره فریزر توی یخچال نبود الان یک ماه قرار بفرستن خدمت پس از فروش شرکت پاکشوما الکیه اصلا پاسخگو نیستن نمیتونید تولید نکنید محصولات ایرانی رو زیر سوال نبریید

    • بهنام وحیدی | 30 مرداد 1402 در 5:46 ب.ظ

      سلام مخاطب گرامی. اگر مشکلتون حل نشد با من تماس بگیرید. بنده وحیدی هستم سردبیر ال کا ایران
      09124852208