طرز تهیه سوسیس با چرخ گوشت تولیپس
آموزش

طرز تهیه سوسیس با چرخ گوشت تولیپس

چرخ گوشت های برند تولیپس نیز علاوه بر زیبایی ظاهری و موتور قدرتمند مجهز به قطعه سوسیس ساز و کباب ساز نیز می باشند که با استفاده از آن ها می توان سوسیس خانگی درست کرد.

یاسمن داودیان | 2 ماه قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران « ال کا ایران»، چرخ گوشت های جدید با ابزارهای متفاوتی به بازار عرضه می شوند که به وسیله آن ها می توان سوسیس، کالباس، کباب و … تهیه کرد. چرخ گوشت های برند تولیپس نیز علاوه بر زیبایی ظاهری و موتور قدرتمند مجهز به قطعه سوسیس ساز و کباب ساز نیز می باشند که با استفاده از آن ها می توان سوسیس خانگی درست کرد. طرز تهیه سوسیس با چرخ گوشت تولیپس موضوع اصلی این مقاله است که در ادامه توضیحاتی درباره آن ارائه می دهیم.

طرز تهیه سوسیس با چرخ گوشت تولیپس

برای تهیه سوسیس خانگی به مواد زیر نیاز دارید:

  1. گوشت مرغ به میزان 500 گرم
  2. نصف پیمانه سویا
  3. سه حبه سیر
  4. 200 گرم آرد سفید
  5. یک عدد تخم مرغ
  6. یک قاشق غذاخوری سس کچاپ
  7. 50 گرم روغن مایع
  8. ادویه های دلخواه به میزان لازم
  9. 2 متر کاور سوسیس

برای طرز تهیه سوسیس با چرخ گوشت تولیپس باید از گوشت نیمه جامد استفاده کرد؛ بنابراین اگر گوشت تازه تهیه کرده اید حتما آن را در فریزر قرار دهید. گوشت مرغ نیمه منجمد را با استفاده از چرخ گوشت تولیپس چرخ کرده، سپس به آن آرد سفید، تخم مرغ، روغن مایع، سس کچاپ، سیر و باقی ادویه هارا اضافه کنید؛ به مدت 15 دقیقه مواد مخلوط شده را به خوبی ورز داده تا خمیری یکدست ایجاد شود.

پس از تهیه مواد سوسیس، نوبت به آماده سازی چرخ گوشت می رسد؛ قطعه سوسیس ساز را در دستگاه نصب کرده و سپس کاور سوسیس را جلوی لوله دستگاه قرار دهید. مواد سوسیس را در چرخ گوشت بریزید و پس از اینکه کاور پر شد سر و ته آن را به وسیله نخ، محکم ببندید.

بعد از انجام مراحل بالا سوسیس ها را در یک ظرف فلزی قرار دهید و سپس آن را به مدت 45 دقیقه در قابلمه آب جوش قرار داده تا با بخار آب پخته شوند. پس از اتمام مراحل پخت، روی آن ها آب سرد بگیرید تا خنک شوند و سپس به مدت 24 ساعت در یخچال قرار دهید.

مشخصات چرخ گوشت MK – 2000 – تولیپس

طرز تهیه سوسیس با چرخ گوشت تولیپس

چرخ گوشت تولیپس مدل MK – 2000 یکی از جدیدترین محصولات این شرکت است که با ظاهری زیبا و موتور قدرتمند 2000 به بازار عرضه شد. یکی از سیستم های قابل توجهی که در این مدل از چرخ گوشت تولیپس هم قرار گرفته، دکمه چرخش معکوس است و در صورت گیر کردن گوشت یا مواد غذایی در دستگاه از این دکمه استفاده می شود. وجود قطعاتی مثل سوسیس ساز و کباب ساز از جمله ویژگی های کاربردی این چرخ گوشت است.

جنس بدنهABS
جنس تیغهفولاد ضد زنگ
سیستم چرخش معکوسدارد
سیستم قطع کن خودکاردارد
محفظه نگهداری سیمدارد
محفظه نگهداری متعلقاتدارد
اقلام همراهقطعه سوسیس ساز
قطعه کباب سازقطعه کباب ساز
پنجره بزرگپنجره بزرگ
پنجره کوچکپنجره کوچک

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟