دکوراسیون منزل

ایده های جذاب برای استخرهای روباز رویایی

استخرهای خانگی همواره از ویژگی های جذاب و قابل توجه هر خانه محسوب می شود و بدون تردید طراحی آن ها از دغدغه های طراحان است.

admin | 6 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، استخرهای خانگی همواره از ویژگی های جذاب و قابل توجه هر خانه محسوب می شود و بدون تردید طراحی آن ها از دغدغه های طراحان است.

استخر های روباز از المان های اصلی دکوراسیون خارجی ویلا ها و باغ ها هستند و علاوه بر جنبه کاربردی برای شنا، از جنبه ی زیبایی برای فضای خارجی حیاط ها برخوردار است.

انتخاب محل استخر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. استخر باید حتی الامکان در طول روز از نور طبیعی برخوردار باشد و فقط در شب نیاز به نور مصنوعی داشته باشد. حفظ حریم خصوصی نیز نکته دیگری‌ست که باید در انتخاب محل استخر مورد توجه قرار گیرد، استخر باید در قسمتی طراحی شود که دید مزاحم نداشته باشد.

استخرهای رو باز تاثیر زیادی روی زیبایی نمای خارجی حیاط خانه های ویلایی دارند و علاوه بر این، باعث می شود تا محوطه حیاط ظاهری لوکس و جذاب پیدا کند. استخرهای کوچک در انواع طرح های مختلف نظیر استخرها با عرض کم و استخرهای جعبه ای کوچک و استخرهای نیم دایره ای و استخرهای مستطیل شکل کوچک و … طراحی می شوند که انتخاب هر یک از این طرح های استخر به ابعاد حیاط و میزان هزینه ای که شما برای ساخت استخر در حیاط منزل تان در نظر گرفته اید بستگی دارد.

اگر شما هم از علاقه مندان استخرهای خانگی هستید این ایده ها را در ال کا ایران از دست ندهید.

 

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟