دکوراسیون منزل

دکوراسیون بهاری خانه برای سال نو

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، دکوراسیون بهاری خانه مناسب فصل بهار است هر خانه و کاشانه ای برای روحیه ...

زهرا سیاحی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، دکوراسیون بهاری خانه مناسب فصل بهار است هر خانه و کاشانه ای برای روحیه بخشیدن به فضای زندگی خود گاهی اوقات نیاز به تغییرات دکوراسیون دارد. بهار فصل رویش گل و گیاهان است. فصلی خوش آب، هوا و بهاری که حس خوبی را به افراد منتقل می کند. دیدن گل و گیاهان بهار برای هر فردی فارغ از سن و جنسیت حس خوبی را به آن ها القا می کند. استفاده از طرح گل در دکوراسیون منزل در فصل بهار بسیار موثر است. این دکور می تواند شامل کوسن های با طرح گل، مبلمان زیبای گل دار، قالیچه هایی با گل های برجسته، رومیزی های گل دار و حتی دیوارهایی با طرح و نقش گل باشد که تمامی آن ها مناسب فصل بهار خواهند بود.

دکوراسیون بهاری

رنگ مناسب برای فصل بهار رنگ هایی است که با تابش نور خورشید به زیبایی رنگ خود را جلوه دهند. رنگ های سبز روشن، آبی روشن، خردلی روشن، گلبهی و یاسی که مناسب ترین رنگ ها برای فصل بهار هستند. حتی رنگ های سبز تیره و نارنجی روشن نیز بسیار توصیه می شود. دیوارها گزینه اول برای تغییر در دکوراسیون داخلی هستند که برای تغییرات روی دیوارهای خانه می توانید از کاغذ دیواری های زیبا و رنگ روشن متناسب با فصل بهار استفاده کنید. همچنین می توانید از چندین قاب عکس با عکس های رنگارنگ یا سیاه و سفید برای دکوراسیون بهاری خانه خود بهره ببرید که باعث شادابی و ایجاد نشاط در روحیه شما خواهد شد.

گلدان

اکسسوری های رنگارنگ در فضای نشیمن یا پذیرایی، جلوه خاصی به فضا می دهد. در فصل بهار که از شومینه استفاده ای نمی شود می توانید لوازم دکوری و اکسسوری هایتان را روی شومینه قرار دهید. سعی کنید لوازم جانبی سنگین مانند شمعدان های برنجی را جایگزین اکسسوری های رنگی و شمع های دکوری یا سبدهای حصیری کنید. همچنین اخیرا استفاده از ظروف و دکوری های مسی محبوبیت زیادی پیدا کرده است و دکور خانه را جذاب و پر زرق و برق نشان می دهد. گلدان، آباژور، لوستر، میزعسلی و دیگر دکوریجات مسی در کنار دیگر طرح های رنگی شاد، یکی از روش های مناسب برای دکوراسیون بهاری خانه است.

گلدان بهاری

برای کف خانه می توانید از سرامیک یا سنگ استفاده کنید یا برای تغییر، کف خانه را پارکت کنید تا از حالت یکنواختی خارج شود. اگر توانایی انجام این کارها را ندارید می توانید کف خانه را پوشیده از موکت های زیبا و شیک کنید که امروزه در طرح و رنگ های مختلفی در بازار فرش وجود دارند. سقف خانه نیز به اندازه کف و دیوارها از اهمیت خاصی برای دکوراسیون داخلی برخوردار است. استفاده از سقف کاذب علاوه بر زیبایی بخشیدن به دکوراسیون می تواند نگهدارنده ی خوبی برای لوازم اضافی باشد.

پارکت های بهاری

پرده ها نقش مهمی در زیبایی دکوراسیون منزل دارند، اکثر خانواده های ایرانی قبل از شروع سال نو، زمانی که مشغول خانه تکانی هستند، در کنار شستن فرش های خود پرده های منزل را نیز می شویند. گاهی اوقات پرده ها با گذشت زمان قدیمی و از نقش و نگار می افتند که با وجود تنوع در رنگ و پارچه و طرح پرده های بازار، می توانید اقدام به تعویض آن ها کنید. همچنین با فرارسیدن فصل بهار می توانید پرده های حریر را جایگزین پرده های ضخیم زمستانی کنید.

پرده های بهاری

برای زیباتر کردن فضای خانه می توانید از گل و گیاهانی با برگ های پهن به رنگ سبز یا صورتی کمک بگیرید. اگر قصد خرید گلدان برای منزلتان را دارید، حسن یوسف، سانسوریا، دراسنا و غیره می توانند انتخاب های خوبی در خریدتان باشند. اگر می خواهید از گل های شاخه دار ماند رز استفاده کنید آنها را در گلدان هایی به رنگ تیره قرار دهید تا گل ها جلوه بیشتری داشته باشند. گل و گیاهان روند و آویز دقیقا همان چیزی است که برای دکوراسیون بهاری لازم داریم فقط کافیست جای مناسب آن ها را پیدا کنید و با استفاده از قلاب و قفسه های فانتزی شاخه های رونده و پیچک را به آن آویزان کنید.

برای اینکه فضای دلبازتری داشته باشید و احساس آرامش را به اطرافیان منتقل کنید بهتر است از چیدن لوازم غیر ضروری  و اضافی خودداری کنید و سبک مینیمال و ساده را با رنگ های شاد و روشن در نظر بگیرید. استفاده از رنگ های تیره و گرم و پرانرژی مانند بنفش، تم بهاری دکوراسیون خانه شما را تکمیل می کند.

دکوراسیون بهار

مبل ها یکی از وسایل مهم و جلو چشم در زندگی روزمره انسان ها به شمار می رود و به همین دلیل ایجاد تغییر در آن ها برای بهاری شدن دکوراسیون خانه بسیار تاثیرگذار است.  تغییر مبلمان یا عوض کردن رنگ پارچه آن ها کار ساده ای نیست و بسیار هزینه بر است. برای تغییر مبلمان به حال و هوای بهاری، استفاده از کوسن ها و بالشت  های شاد بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟