اسپیکر های بوم بلستر جی وی سی در ایفا 2020
فناوری

معرفی بوم بلستر جی وی سی در ایفا 2020

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بیشتر کاربران هنگام گوش دادن به موسیقی با تلفن همراه و یا اسپیکر، به تنها ...

بهنام وحیدی | 4 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بیشتر کاربران هنگام گوش دادن به موسیقی با تلفن همراه و یا اسپیکر، به تنها نکته ای که توجه می کنند کیفیت پخش موزیک است. اکنون با معرفی اسپیکر های بوم بلستر جی وی سی در ایفا 2020 می توان از آخرین نسل سیستم های صوتی با کیفیت و قابل حمل بهره مند شد.

دو سری از اسپیکر های بوم بلستر جی وی سی در ایفا 2020 به نمایش گذاشته شدند و مورد استقبال طرفداران این کمپانی قرار گرفتند. این اسپیکر ها دارای قابلیت اتصال به بلوتوث است، علاوه بر این از یک آمپلی فایر قدرتمند 60 واتی و رادیو دیجیتال + DAB استفاده می کنند.

برای مشاهده جدیدترین خبر های نمایشگاه ایفا ۲۰۲۰ روی گزینه زیر کلیک کنید.

نمایشگاه ایفا ۲۰۲۰

اسپیکر های بوم بلستر جی وی سی در ایفا 2020 به خوبی درخشیدند و با امکانات ویژه ای که دارد می تواند موفقیت های زیادی را در بازار کسب کند. بر اساس گزارش برخی از خبرگزاری ها، این اسپیکر ها از هر آنچه که برای موفقیت لازم است، برخوردار هستند. این امکانات ویژه شامل چهار آمپلی فایر یکپارچه با توان خروجی 60 وات، دو ساب ووفر 160میلی متری و دو توییتر 100میلی متری میان برد می شود که می تواند شما را از کیفیت صدا در هر محیطی بهره مند سازد.

اسپیکر های بوم بلستر جی وی سی در ایفا 2020

جهت انتشار صدا از بوم بلستر جی وی سی با حداکثر قدرت، می توان آن را به کمک اکولایزر و تقویتی باس به صورت جداگانه تنظیم کرد. اسپیکر های بوم بلستر جی وی سی در ایفا 2020 با قابلیت رقص نور عرضه می شود که این LED های رنگی در اطراف بلندگو ها قرار گرفته اند و با فشار دادن یک دکمه جلوه های رنگارنگ و چشمگیری را به وجود می آورند.

بیشتر بخوانید:

اسپیکر هوشمند جدید گوگل معرفی شد

کاربردی ترین قابلیت اسپیکر های بوم بلستر جی وی سی در ایفا 2020، وجود روش های بی شماری برای اتصال و پخش موزیک است. این راه های ارتباطی و خروجی ها شامل اتصال با بلوتوث گوشی هوشمند یا کامپیوتر، CD ،USB و هارد اکسترنال می شود. علاوه بر این، امکان اتصال میکروفن و گیتار های الکتریکی به بوم بلستر جی وی سی وجود دارد.

مدل بزرگتر اسپیکر های بوم بلستر دارای تیونر + DAB است که این تیونر وظیفه پخش دیجیتالی برنامه های رادیویی با کیفیت صدای مطلوب و جستجو دقیق فرکانس های رادیویی را بر عهده دارد.

یکی از نکات جالبی که وجود دارد این است که هر دو اسپیکر بوم بلستر جی وی سی در ایفا  از قابلیت تولید بخار هنگام تامین برق از یک سوکت برخوردار شده اند. بر اساس ادعا های کمپانی جی وی سی، باتری های سری BN-R5000 به عنوان یک لوازم جانبی در دسترس است و به راحتی می توان بدون نیاز به کابل برق، اسپیکر را حمل کرد و در هر موقعیتی از گوش دادن به موسیقی لذت برد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟