راهنمای خرید تجهیزات سرویس بهداشتی و نکاتی که باید بدانید
دکوراسیون منزل

راهنمای خرید تجهیزات سرویس بهداشتی و نکاتی که باید بدانید

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، یکی از مهم ترین قسمت های هر محیطی سرویس بهداشتی آن است که باید به بهترین شکل ...

نهال وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، یکی از مهم ترین قسمت های هر محیطی سرویس بهداشتی آن است که باید به بهترین شکل دیزاین شود هم چنین امروزه توجه خیلی بیشتری نسبت به گذشته در رابطه با دکوراسیون داخل حمام و دستشویی می شود و همه علل خصوص افرادی که به خانه های جدید نقل مکان کرده اند به دنبال مناسب ترین و خرید تجهیزات سرویس بهداشتی هستند.

‌نکاتی که باید در مورد خرید تجهیزات سرویس بهداشتی باید بدانید

راهنمای خرید تجهیزات سرویس بهداشتی و نکاتی که باید بدانید

همانطور که گفته شد خرید تجهیزات سرویس بهداشتی  برای هر محیطی به ویژه خانه بسیار حائز اهمیت است و باید به خوبی به بهداشت آن توجه شود. در این مطلب قصد داریم با معرفی انواع برند های ایرانی و خارجی بهترین اجزای سرویس بهداشتی ارزان را به شما معرفی کنیم.

همانطور که می دانید لوازم و تجهیزاتی که در هر سرویس بهداشتی و حمامی وجود دارد عبارتند از روشویی، آینه، شلف، آویز حوله، پرده وان حمام و… هستند که ممکن است از جنس های متفاوتی مانند سرامیک، استیل، پلاستیک، مس و شیشه  باشند. در هر مورد از موارد گفته شده برند های متنوع ایرانی و خارجی با کیفیت های متفاوت از هر محصول تولید می کنند و با کمی گشتن در بازار می توانید جنس مورد نظر را با کیفیت و قیمتی مناسب پیدا کنید هر چند که امروزه با خرید های اینترنتی و کمی گشتن در فضای اینترنت می توانید محصول مورد نظرتان را پیدا کنید اما همواره بهترین راه برای تهیه کردن محصولات خانه و… خرید حضوری است.

امروزه دکوراسیون لوکس جایگزین طراحی های قدیمی شده و این امر در هر قسمت از خانه مخصوصا سرویس بهداشتی و حمام بسیار حائز اهمیت است به همین دلیل برای داشتن یک  تجهیزات سرویس بهداشتی لوکس باید از انواع وسایل مانند ست آینه و باکس سرویس بهداشتی و هم چنین اکسسوری سرویس بهداشتی و … برای زیبایی بیشتر آن استفاده کنید تا یک دیزاین لوکس و جذاب را در همه ی محیط خانه ی خود داشته باشید البته علاوه بر آن محیط های کار و شرکت ها نیز باید به این نکات توجه کنند.

معرفی برند های خارجی تجهیزات سرویس بهداشتی

راهنمای خرید تجهیزات سرویس بهداشتی و نکاتی که باید بدانید

 

فیکا

راهنمای خرید تجهیزات سرویس بهداشتی و نکاتی که باید بدانید

یک برند تایوانی به نام فیکا در زمینه تولید لوازم آشپزخانه، اکسسوری حمام – توالت و… فعالیت می کند بیش از پانصد شعبه در کشور های مختلف دارد و نمایندگی آن در ایران نیز موجود است و شما در بازار می توانید از محصولات این شرکت تهیه کنید. از مزایای این برند تنوع زیاد محصولات آن و هم چنین نصب بدون نیاز به ایجاد سوراخ روی محل مورد نظر است. این برند با طراحی های مدرن و خاص بسیار مناسب انواع دکوراسیون هایی با سبک مدرن است.

کوهلر

راهنمای خرید تجهیزات سرویس بهداشتی و نکاتی که باید بدانید

کوهلر یکی از برند های آمریکایی است که تولیدات لوازم بهداشتی ساختمانی را انجام می دهد اما بخش اصلی تولیدات این شرکت مربوط به روشویی های لوکسی است که به بازار عرضه می کند استفاده از این برند برای  سبک های  کلاسیک و لوکس بسیار مناسب بوده و محصولات آن از کیفیت خوبی برخوردارند.

در همین رابطه بخوانید:

وان هوشمند کوهلر در نمایشگاه CES2021 به نمایش گذاشته می شود

KWC

راهنمای خرید تجهیزات سرویس بهداشتی و نکاتی که باید بدانید

یکی از برند های سوئیسی به نام کی دبلیو سی در زمینه تولید شیرآلات تولیدات بسیار با کیفیتی دارد و شما می توانید برای حمام و توالت از شیرآلات این برند با قیمت و کیفیتی مناسب در بازار تهیه کنید.

گبریت

گبریت یک برند سوئیسی در زمینه تولید فلاش تانک است. نمایندگی این برند در ایران موجود است و شما می توانید در بازار های مخصوص تجهیزات بهداشتی آن را تهیه کنید از مزایای این محصول کیفیت و دوام فوق العاده آن است که طرفدار های بسیاری نیز دارد.

گسی

از برند های معروف ایتالیایی است که در زمینه شیرآلات و لوازم های دیگر سرویس بهداشتی فعالیت دارد این برند نیز مانند سایر برند های گفته شده در ایران نمایندگی دارد. از نکات مثبت تولیدات این برند ساخت محصولاتی با کمترین آسیب به محیط زیست است.

معرفی برند های ایرانی تجهیزات سرویس بهداشتی:

البرز روز

این برند ایرانی در زمینه تولید شیرآلات با کیفیت های فوق العاده و طراحی های خاص و هم چنین دارای استاندارد های بین المللی است معمولا طراحی های این برند مناسب اکثر سبک و سلیقه ها است. نمایندگی البرز روز در تمام استان های کشور وجود دارد و شما با مراجعه به بازار می توانید این محصول را تهیه کنید. علاوه بر کیفیت های عالی، این محصول ایرانی از قیمت مناسبی برخوردار است.

بلومیس

از برند های ایرانی در زمینه تولید روشویی و تجهیزات بهداشتی که از کیفیت و دوام‌ بالایی نیز برخوردار ، بلومیس است پس اگر به دنبال کابینت های روشویی پی وی سی هستید حتما به محصولات این برند سر بزنید از مزایای دیگر آن تنوع رنگ بندی و عایق گرما بودن محصولات این برند ایرانی است که می تواند گزینه مناسبی برای افرادی که به دنبال نصب آسان هستند باشد.

دی کی

کابینت روشویی دی کی از برند های ایرانی است که در این زمینه تولید محصول انجام می دهد. معمولا محصولات این برند از جنس پی وی سی روکش دار، تمام پی وی سی و چوبی است و از مزایای دیگر آن به گارانتی ۱۲ ماهه می توان اشاره کرد.

از چه سبکی برای دیزاین سرویس بهداشتی خود استفاده کنیم؟

راهنمای خرید تجهیزات سرویس بهداشتی و نکاتی که باید بدانید

یکی از انتخاب های دشوار هنگام دیزاین سرویس بهداشتی و حمام استفاده از سبک و رنگ های مناسب بوده و ممکن ‌است هر فردی هنگام انتخاب آن دچار مشکل شود و نتواند به خوبی برای دکوراسیون سرویس خود تصمیم گیری کند اما باید با توجه به سبک چیدمان خانه و اینکه از چه دکوراسیونی برای آن استفاده کردید توجه کنید به طور مثال اگر از سبک های کلاسیک و لوکس استفاده کرده اید برای چیدمان حمام و توالت از ست سرویس بهداشتی طلایی رنگ استفاده کنید. هم چنین ست سرویس بهداشتی سرامیکی برای دکوراسیون های مدرن مناسب بوده و می توانید طبق سلیقه خود آن ها را انتخاب کنید‌.

نکته مهم هنگام خرید لوازم تجهیزات سرویس بهداشتی این است که باید از نمایندگی تهیه شوند و هم چنین محصولاتی را انتخاب کنید که دارای ضمانت باشند تا بتوانید خریدی با خیال راحت را تجربه کنید و نگران خرابی و یا هر موضوع دیگری پس از خرید نباشید هم چنین بهتر  است از کالاهای ایرانی استفاده کنید تا از تولیدات داخلی هم حمایت کرده باشید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟