درشت ‌کردن چشم
خانم ها بخوانند!

نکات طلایی برای درشت کردن چشم

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، یکی از علاقه مندی های هر خانمی میکاپ و آرایش است که باعث تغییرات جزئی اما ...

نهال وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، یکی از علاقه مندی های هر خانمی میکاپ و آرایش است که باعث تغییرات جزئی اما موثر در صورت می شود به هر حال برای اینکه همین تغییرات جزئی در چهره ایجاد شود باید راز های این کار را بدانید و در آرایش روزانه و یا میهمانی از آن استفاده کنید زیرا این تغییرات باعث ایجاد حس بهتری در شما شده و در بسیاری از موارد با ترفند های آرایشی نیاز به انواع جراحی های دردناک نخواهد بود به طور مثال با یک کانتور دقیق و مناسب می توانید به راحتی ایرادات اجزای صورت مانند بینی را بپوشانید و در موارد دیگر هم هم چنین است. در این مطلب قصد داریم از ترفند های جالب و آسان برای درشت کردن چشم ها برای شما بگوییم. بسیاری از بانوان قطعا این سوال برایشان پیش آمده که چگونه با آرایش چشم را درشت کنیم و یا چگونه خط چشم بکشیم تا چشم درشت شود که در ادامه به پاسخ به این مطالب می پردازیم و با روش های جالب و متنوع برای افرادی که چشم‌هایی ریز دارند و یا می خواهند چشم هایشان درشت تر دیده شوند به راحتی با نکات آرایشی به این امر دست پیدا کنند.

ترفند های ساده برای درشت ‌کردن چشم

درشت ‌کردن چشم

ترفند های متفاوتی برای درشت کردن چشم ها وجود دارد و قرار است ما چند مورد از ساده ترین روش ها را برای شما بگوییم. نکاتی مانند کانتور چشم، استفاده از مژه، فر مژه، ریمل، خط چشم و… همگی تاثیر فراوانی در آرایش و میکاپ شما برای تبدیل چشم‌ شما به چشمانی درشت دارند.

مداد چشم سفید

ترفند های ساده برای درشت ‌کردن چشم

اولین و ساده ترین روش برای درشتی چشم استفاده از مداد چشم سفید است برای این کار با انگشت زیر چشم را بکشید و قسمت داخلی و پایین چشم‌ با مداد سفید بزنید این کار باعث می شود سفیدی داخل چشم‌ بیشتر شده و چشم‌ها بزرگتر از همیشه دیده شوند.

مژه مصنوعی کم پشت و کوتاه

ترفند های ساده برای درشت ‌کردن چشم

استفاده از مژه مصنوعی باعث می شود که چشم ها فرم گرفته و از حالت طبیعی زیبا تر دیده شود اما هر نوع مژه مصنوعی برای درشت کردن چشم مناسب نیست به طور مثال مژه های بلند و پر پشت و یا مژه هایی که گوشه های بلند دارند برای چشم هایی که دوست دارید درشت شود اصلا مناسب نیست پس به جای آن باید از مژه های کم پشت و کوتاه استفاده کنید تا حالت چشم ها درشت تر دیده شود.

خط چشم

ترفند های ساده برای درشت ‌کردن چشم

آرایش چشم درشت باید به گونه ای باشد که فرم چشم‌ ها را محدود نکند پس برای کشیدن خط چشم باید فقط قسمت بالای پلک و نصفه کشیده شود هم چنین باید نوک خط چشم به سمت بالا باشد تا چشم ها کمی درشت تر دیده شود. افرادی که چشمانی ریز دارند نیز باید به همین شکل خط چشم بکشند.

هایلایتر

ترفند های ساده برای درشت ‌کردن چشم

برای استفاده از هایلایتر ابتدا مقداری زیر ابرو، گوشه های چشم را با کانسیلر روشن فیت کنید سپس مداد چشم‌ سفید را داخل پلک پایین زده و با یک سایه براق یا هایلایتر گوشه داخلی چشم‌ را بکشید هم چنین در قسمت گوشه داخلی چشم خط چشم بزنید تا چشمان شما بزرگ تر و درشت تر دیده شود.

ابرو

اگر چشمان ریزی دارید بهتر است ابرو های نازک تری داشته باشید زیرا ابرو های پهن و پر سبب می شود تا چشم ها ریز و افتاده تر به نظر برسند اما ابرو های فرم دار سبب واضح تر نشان دادن چشم ها و در نتیجه درشت تر شدن آن می شود. یکی از مناسب ترین فرم‌ ابرو برای چشم‌ های ریز ابرو هشت و یا حلال است.

سایه روشن

سایه روشن

استفاده از رنگ های روشن برای آرایش چشم‌ سبب درشت تر شدن چشم ها می شود به همین دلیل حتما هنگام‌ میکاپ چشم ها از سایه هایی با رنگ روشن استفاده کنید تا چشمانی برجسته تر داشته باشید. به طور مثال رنگ های سفید، صورتی، طلایی، نقره ای، زرد، نارنجی و…. همگی سبب می شود چشمانی درشت داشته باشید.

صابون ابرو

ترفند های ساده برای درشت ‌کردن چشم

همانطور که می دانید ارتباط عمیقی بین چشم و ابرو ها وجود دارد هنگامی که ابرو هایی منظم داشته باشید چشم های شما بیشتر از هر زمانی خودش را نشان می دهد پس‌ یک‌ برس ابرو تهیه کنید و مقداری صابون ابرو را با برس روی ابرو ها بکشید و ابتدا به سمت پایین سپس به سمت بالا شانه کنید تا ابرو های مرتبی داشته باشید هنگامی که ابرو ها حالت لیف پیدا می کند چشم های  شما به خوبی نمایان می شود اگر صابون ابرو ندارید از یک صابون‌ گیلیسیرین استفاده کنید برای استفاده از این صابون ۲ قطره آب روی آن ریخته و برس را روی آن بکشید.

با موارد گفته شده در بالا حال زمان این است که به طور کلی یک مرور ساده انجام دهیم پس ابتدا از ابرو ها شروع می‌ کنیم با صابون ابرو و یا حتی وازلین شروع به برس کشیدن ابرو ها کنید اگر می خواهید ابرو های شما حالت ایستاده تری داشته باشد مقداری تافت روی برس اسپری کنید (البته همیشه توصیه نمی شود زیرا ممکن است باعث ریزش ابرو شود) سپس نوبت به کانسیلر است گوشه های چشم و زیر آن را هم چنین روی استخوان ابرو را با کانسیلر بپوشانید سپس از یک سایه رنگ‌ روشن برای قسمت پشت پلک و یک سایه تیره برای گوشه های بالا  استفاده کنید به جای سایه تیره نیز می توانید از خط چشم استفاده کنید حال نوبت مداد سفید است که در قسمت های داخلی چشم‌ باید بزنید سپس با یک فر مژه، مژه ها را فر کرده و از ریمل یا مژه مصنوعی استفاده کنید در نهایت هایلایتر را روی استخوان ابرو و سپس گوشه داخلی چشم بزنید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟