گلکسی S23؛ طراحی برتر برای امروز و هر روز
فناوری

گلکسی S23؛ طراحی برتر برای امروز و هر روز

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت سامسونگ الکترونیکس امروز از سری جدید گوشی‌های گلکسی خود در نسخه‌های  گلکسی ...

نفیسه رحیمی | 1 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت سامسونگ الکترونیکس امروز از سری جدید گوشی‌های گلکسی خود در نسخه‌های  گلکسی S23 Ultra، گلکسی S23+ و گلکسی S23 رونمایی کرد.

دوربین پیشرفته این گوشی‌ها به کاربر اجازه می‌دهد تا با کمک هوش مصنوعی تصاویر Nightography را با کیفیت سینمایی واقعی ثبت کند. پلتفرم Gen 2 Mobile پردازنده اسنپدراگون برای گلکسی، تجربیاتی عالی و متمایز از جمله هوش مصنوعی پیشرفته و سریع‌ترین پردازش گرافیکی روی موبایل را به شما ارائه می‌دهد. این پلتفرم با ترکیب قابلیت‌های بی‌نظیر هوش مصنوعی، توانایی عالی در بازی موبایلی و سریع‌ترین پردازنده گرافیک بازی، عالی‌ترین تجربه ممکن را در دسترس شما می‌گذارد. گلکسی S23 Ultra همچنین مجهز به قلم S Pen است که مورد علاقه هواداران قدیمی سامسونگ و ابزاری مناسب برای افزایش بهره‌وری، یادداشت‌برداری و غیره است. تمامی نوآوری‌های بی‌سابقه در همه نسخه‌های سری جدید گلکسی S23 در یک طراحی جذاب قرار داده شده است که متناسب با پایبندی سامسونگ به پایداری محیط زیست و استفاده بیشتر از مواد بازیافتی در مقایسه با دیگر گوشی‌های هوشمند این شرکت تولید شده‌اند.

گلکسی S23؛ طراحی برتر برای امروز و هر روز

تی‌ام رو، مدیرعامل سامسونگ موبایل می‌گوید «ارزش تاثیرگذاری هر فناوری نه صرفا بر اساس قابلیت‌های امروز، که براساس توانایی ایجاد آینده‌ای بهتر، تعیین می‌شود.  کل سری گلکسی S23 نمونه‌ای استاندارد از برترین و قابل‌اعتمادترین تجربه ممکن از گوشی‌های هوشمند را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. ماموریت ما این است که با ترکیب قدرت و نوآوری پایدار، و تولید گوشی‌هایی با کمترین تاثیر بر محیط زیست، به بالاترین حد از بهره‌وری برسیم».

 

دوربینی با تعداد پیکسل بیشتر و کنترل‌های خلاقانه برای روز یا شب

گلکسی S23 Ultra به تمامی عکاسان با هر از سطح تبحر امکان می‌دهد تا محتوایی چشمگیر ثبت کنند. این گوشی مجهز به پیشرفته‌ترین دوربین سری گلکسی سامسونگ است که می‌تواند در هر شرایط نوری، بالاترین جزییات ممکن را ثبت کند. بهبود قابلیت‌های Nightography در سری گلکسی  Sتوانسته است کیفیت عکس و فیلم ثبت شده در شرایط کم‌ نور را تا حد زیادی ارتقا دهد. فیلمبرداری از آهنگ موردعلاقه‌تان در کنسرت، گرفتن سلفی در آکواریوم، یا گرفتن عکس دسته‌جمعی در مراسم شام با دوستان، در هر شرایطی عکس یا فیلم‌تان با جزییات بیشتر ثبت خواهد شد. الگوریتم پردازش سیگنال تصویر (ISP) با کمک هوش مصنوعی می‌تواند نویز تصویر را که معمولا باعث خراب شدن عکس در محیط‌های کم‌نور می‌شود، تصحیح کند و در نتیجه رنگ و جزییات اشیا در نتیجه نهایی بسیار دقیق‌تر می‌شوند.

برای اولین بار در سری گلکسی سامسونگ، از حسگر 200 مگاپیکسلی جدید با پیکسل‌های تطابق‌پذیر (Adaptive Pixel) استفاده شده است که لحظات خاص شما را با دقتی بسیار بالا ثبت می‌کند. این حسگر با استفاده از ترکیب چند پیکسل، می تواند بصورت همزمان، پردازش را در چند سطح با رزولوشن بالا انجام دهد. از آنجایی که امروزه اهمیت دوربین سلفی در ارتباطات ما با دیگران بیشتر شده است، سری گلکسی S23 به یک دوربین سلفی Super HDR با فوکوس خودکار مجهز شده است که به راحتی از حالت 30 فریم بر ثانیه به 60 فریم در ثانیه تغییر پیدا کرده و عکس و ویدیوی ذخیره شده با این دوربین را تا حد زیادی ارتقا می‌دهد.

کاربرانی که به دنبال بالاترین میزان کنترل و شخصی‌سازی همراه با خلاقیت هستند، سری گلکسی S23 اکنون مجموعه‌ای از ابزارها را در اختیار شما قرار می‌دهد که تجربه عکسبرداری‌تان را تا حد زیادی متمایز می‌کند. اپلیکیشن  Expert RAWکه بصورت اختصاصی روی سری گلکسی سامسونگ عرضه شده امکان عکاسی به سبک DSLR و ویرایش آن در حالت RAW و JPEG را فراهم می‌کند، در نتیجه برای این کارها دیگر نیازی به دوربین‌های عکسبرداری حجیم DSLR ندارید. همچنین با استفاده از حالت Astrophoto  و پس از دانلود اپلیکشین Expert RAW، کاربر می‌تواند از داخل دوربین گوشی، تصویربرداری با اندازه دیافراگم متفاوت را تجربه کرده و یا تصویری کاملا واضح از کهکشان راه شیری بگیرند. در عین حال قابلیت زوم جدید که به اپلیکیشن کنترل دوربین گلکسی Watch5 اضافه شده، به کاربران امکان می‌دهد تا صرفا با استفاده از ساعت روی مچ‌شان، یک عکس بسیار واضح بگیرند.

دیگر موارد بهینه‌سازی در دوربین سری جدید گلکسی عبارتند از:

  • در محیط‌های کم‌نور یا شرایطی که معمولا عکس تار می‌‍‌شود، با استفاده از لرزشگیر تصویر اپتیکال (OIS) در همه زوایا روی گلکسی S23 Ultra، ویدیویی بدون لرزش ثبت کنید
  • قابلیت بهینه ویدیوی 8K با سرعت 30 فریم در ثانیه و زاویه بازتر، ویدیویی سینمایی‌تر را در اختیار کاربر نهایی قرار می‌دهد
  • نسخه پیشرفته هوش مصنوعی شیء-محور، جزییات هر فریم را تا حد ریزترین جزییات مانند مو و چشم‌ها تحلیل کرده و خصوصیات متغیر چهره فرد را بصورت کامل منعکس می‌کند
  • قابلیت جدید ضبط صدای 360 روی گلکسی Buds2 Pro صدایی چندبعدی را ذخیره کرده و تجربه شما از ویدیوی نهایی را ارتقا می‌دهد.

ظاهر دوربین گلکسی سامسونگ روی گوشی‌های S23+ و S23 هم ارتقا پیدا کرده است. طراحی برآمده و چهارگوش، کنار گذاشته شده و به طراحی حداقلی گلکسی برگشته است تا ظاهر این دستگاه را از نمونه‌های دیگر متمایز کند.

برترین عملکرد در خدمت آینده بازی موبایلی

تمایل تولیدکنندگان و گیمرها به عبور از محدودیت‌ها و رسیدن به ناممکن‌ها، نیازمند فناوری است که بتواند از حد انتظار ما فراتر برود. سامسونگ و کوالکام با کمک یکدیگر پلتفرم Gen 2 Mobile پردازنده اسنپدراگون 8 را برای گلکسی بهینه‌سازی و آن را تبدیل به قدرتمندترین و کارآمدترین پلتفرم موجود روی گوشی‌های گلکسی و البته سریع‌ترین اسنپدراگون موجود در بازار کردند. در عین حال بدون ایجاد تغییر در ابعاد و اندازه دستگاه، در گلکسی S23 Ultra از باتری 5000 میلی‌آمپری بهره گرفته شده تا انرژی مورد نیاز دوربینی بزرگتر از مدل گلکسی S22 Ultra را تامین کند.

میکرومعماری CPU که به تازگی طراحی شده، توانایی پردازش سری گلکسی S23 را تا 30% افزایش داده است. عکسبرداری در شرایط کم‌نور نیازمند چندین تریلیون محاسبه در ثانیه است و به همین دلیل معماری بسیار کارآمد NPU سامسونگ تا 49 درصد بهینه‌سازی شده تا توازن میان قدرت و عملکرد را ارتقا داده و همزمان با استفاده از الگوریتم هوش مصنوعی به کاربران کمک کند عکس‌ها و ویدیوهای جذاب‌تری ثبت کنند. یکی از جذاب‌ترین ارتقاها در سری گلکسی S23 در بخش GPU است که حدود 41% سریعتر از سری گلسی S22 بوده و بصورت خاص برای کاربرانی طراحی شده که به دنبال بالاترین میزان قدرت هستند.

با توجه به پیش‌بینی رسیدن به بالاترین شکل از رئالیسم دیجیتالی در آینده نزدیک، گلکسی S23 Ultra قابلیت‌های لازم برای پشتیبانی از رهگیری زنده اشعه‌ها، در صورت استفاده در حوزه بازی‌های موبایلی را داراست. با استفاده از فناوری شبیه‌سازی و رهگیری هر اشعه نور، کاربران رندرهای واقعی‌تری از صحنه‌ها مشاهده خواهند کرد. اتاقک بخار خنک‌کننده گلکسی سامسونگ روی مدل‌های سری گلکسی S23 بزرگتر شده تا تجربه شما از بازی روی موبایل دچار نقص نشود.

همه این قدرت زیر نمایشگر 6.8 اینچی گلکسی S23 Ultra با لبه‌های خمیده قرار گرفته است که البته زاویه انحنای آن کاهش پیدا کرده تا سطح دید صاف کاربر افزایش یافته و تجربه بصری بهتری روی گوشی‌های گلکسی سامسونگ ایجاد شود. قابلیت منحصربه‌فرد Enhanced Comfort روی سری جدید گلکسی به شما امکان می‌دهد تا تن رنگ و میزان کنتراست را به شکلی تغییر دهید که خستگی چشم در نتیجه نگاه به نمایشگر در شب به حداقل برسد. قابلیت Vision Booster هم، اکنون به جای دو سطح تنظیم نور، مجهز به چهار سطح شده تا از روشنایی بیش از حد یا انعکاس نور در روز جلوگیری کند.

 

توسعه پایدار مبنای گلکسی سامسونگ

سری گلکسی S23 استاندارد طراحی فناوری‌های برتر با توجه به حفظ محیط زیست را یک پله ارتقا داده است. در ساخت سری جدید گوشی‌های گلکسی میزان استفاده از مواد بازیافتی در مقایسه با سری S22 افزایش یافته که شامل آلومینیوم و شیشه بازیافتی در مبدا، پلاسیتک بازیافتی در مقصد از تورهای ماهیگیری، بشکه‌های آب و بطری‌های پلی‌اتیلن ترفتالیت (PET) می‌شود.

جدیدترین گوشی‌های سری S اولین محصولاتی هستند که با شیشه Corning Gorilla Glass Victus 2 به بازار عرضه می‌شود و با استفاده از 22 درصد مواد بازیافتی بیشتر، ماندگاری آن در استفاده‌های طولانی مدت، افزایش پیدا می‌کند. در ضمن تمامی نسخه‌های گلکسی S23 با جعبه‌های جدید عرضه می‌شوند که بصورت کامل با کاغذ 100% حاصل از مواد بازیافتی تهیه شده ‌است.

شرکت سامسونگ تلاش دارد در تولید سری گلکسی S23، بدون افت کیفیت یا زیبایی محصول، میزان تاثیرگذاری منفی خود بر محیط زیست را به حداقل برساند. سری گلکسی S23 دارای گواهینامه UL ECOLOGO است به این معنی که این محصول از نظر کاهش تاثیرگذاری بر محیط زیست، مورد تایید است.

برای کاربرانی که به دنبال افزایش عمر مفید دستگاه‌های خود هستند، امکان بروزرسانی سیستم عامل و بسته‌های امنیتی تا 5 سال، این امکان را فراهم می‌کند تا تجربه عالی روی سری گلکسی S23 را تا سال‌ها ادامه دهند. کاربران همچنین می‌توانند از انواع برنامه‌ها مانند Samsung Care+ برای افزایش طول عمر دستگاه استفاده کنند. این اپلیکیشن خدمات مرتبط با صدمات تصادفی و تعمیر آنها را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

تجربه‌ای شفاف بدون تضعیف امنیت و حفظ محرمانگی

داشتن یک تجربه‌ امن و حفظ حریم خصوصی مبنای طراحی سری گلکسی S23 است. تمامی گوشی‌های تولید شده مجهز به حفاظت ناکس از مبدا تا مقصد هستند و توانسته‌اند بیش از هر دستگاه همراه، پلتفرم یا راهکار دیگری در بازار، تاییدیه‌های دولتی و صنعتی دریافت کنند. داشبورد امنیت و حریم خصوصی روی محصولات گلکسی سامسونگ امکان مشاهده کامل افرادی را به شما می‌دهد که امکان دسترسی به داده‌ها و نحوه استفاده از آنها را دارند. تنها با یک نگاه به راحتی می‌توان هرگونه خطر احتمالی برای داده‌های شخصی را مشاهده کرده و تنظیمات لازم برای ارتقای امنیت آنها را انجام داد. کاربران همچنین می‌توانند بصورت دقیق تعیین کنند که کدام اپلیکیشن‌ها یا برنامه‌ها به داده‌هایشان دسترسی خواهند داشت و چطور می‌توانند از آنها استفاده کنند.

فناوری Knox Vault که برای اولین بار در سری گلکسی S21 معرفی شده بود، با جداسازی اطلاعات مهم داخل گلکسی S23 از بقیه دستگاه (از جمله سیستم عامل روی دستگاه) میزان حفاظت از آنها را ارتقا و آسیب‌پذیری آنها را کاهش می‌دهد.

آزادی و انعطاف بیشتر در زندگی متصل

نوآوری‌های برجسته گلکسی اولترای سامسونگ، مبنای ایجاد یک تجربه عالی در سری گلکسی S هستند. اما قدرت و خلاقیت در گلکسی اولترای سامسونگ محدود به گوشی‌های هوشمند نمی‌شود. در محصولات جدید گلکسی Book3 Ultra و Tab S8 Ultra، کاربران می‌توانند برتری توانمندی‌های اکوسیستم گلکسی سامسونگ را تجربه کنند.

در هر مدل‌ جدید از محصولات گلکسی S سامسونگ، قابلیت‌های جدیدی هم به تجربه متصل با این محصولات اضافه می‌شود. قابلیت Multi Control سامسونگ که صفحه کلید و موس را به لپ‌تاپ و تبلت سامسونگ اضافه می‌کند، اکنون وارد گوشی‌های گلکسی S23 Ultra، S23+ و S23 شده است تا بالاترین سطح از انعطاف‌پذیری بین این محصولات ایجاد شود. در عین حال افزایش قابلیت استفاده از متن در این گوشی‌ها، امکان ارسال اطلاعاتی مانند URL از یک دستگاه به دستگاه دیگر را افزایش می‌دهد. ترکیب Google Meet با برنامه Samsung Notes و قلم S Pen در گوشی گلکسی S23 Ultra همکاری در حین تماس‌های ویدیویی را در این دستگاه ارتقا داده است. با استفاده از اشتراک‌گذاری در Google Meet، شرکت کنندگان در یک تماس ویدیویی می‌توانند بصورت همزمان یک سند را هر کدام روی دستگاه خودشان ادیت کنند و دیگر نیاز نیست صرفا تصویر اشتراک‌گذاری شده توسط فرد دیگر را مشاهده کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سری جدید گلکسی S23 لطفا به وبسایت‌های www.samsungmobilepress.com، news.samsung.com/global یا www.samsung.com/global/galaxy مراجعه نمایید.

جدول مشخصات گلکسی S23 Ultra :

 

 

گلکسی S23 Ultra
 

 

نمایشگر  

6.8 اینچ* Edge QHD+

Dynamic AMOLED 2X Display

نرخ تازه‌سازی فوق‌العاده 120 هرتز (1~120Hz)

سرعت تشخیص لمس 240 هرتز در حالت گیم

Vision booster

Enhanced comfort

*اندازه‌گیری به شکل مورب انجام شده است؛ سطح قابل مشاهده، به دلیل گوشه‌های گرد بدنه و حفره دوربین کمتر از این مقادیر است.
ابعاد و وزن78.1 X 163.4 X 8.9mm

234 گرم

 

 

 

 

دوربین

دوربین اصلی :

12MP Ultra-Wide Camera

F2.2, FOV 120˚

 

200 MP Wide Camera

F1.7, FOV 85˚

 

10MP Telephoto Camera

3x Optical Zoom, F2.4, FOV 36˚

 

10MP Telephoto Camera

10x Optical Zoom, F4.9, FOV 11˚

 

دوربین سلفی :

12MP Front Camera

F2.2, FOV 80˚

100* برابر Space Zoom  شامل زوم ۱۰ برابری اپتیکال و زوم ۱۰ برابری دیجیتال با فناوری هوش مصنوعی Super Resolution می‌شود.  زوم بیشتر از ۱۰ برابر ممکن است باعث اختلال در تصویر شود.
پردازندهSnapdragon® 8 Gen 2 Mobile Platform for Galaxy
 

 

حافظه

12GB + 1TB

12 + 512GB

12 + 256GB

8 + 256GB

*حافظه واقعی قابل استفاده بسته به نرم‌افزار از پیش نصب‌شده متفاوت است.

*گزینه‌های حافظه بسته به کشور متفاوت است.

 

باتری

5000 میلی‌آمپر بر ساعت
* ظرفیت اسمی تحت شرایط آزمایشگاهی شخص ثالث آزمایش شده است. مقدار متوسط تخمین زده شده با در نظر گرفتن انحراف در ظرفیت باتری در بین نمونه های باتری تست شده تحت استاندارد IEC 61960 است. ظرفیت اسمی (حداقل) 4855 میلی آمپر بر ساعت است. عمر واقعی باتری ممکن است بسته به محیط شبکه، الگوهای استفاده و سایر عوامل متفاوت باشد.
 

 

 

 

 

 

شارژر

شارژ سیمی* : تا 65 درصد شارژ در 30 دقیقه با آداپتور 45 وات**و کابل 5A USB-C  ***

شارژ سریع بی‌سیم 2.0 ****

Wireless PowerShare *****

*شارژ سیمی سازگار با QC2.0 و AFC
** آداپتور 45 وات به صورت جداگانه فروخته می‌شود. فقط از شارژرها و کابل های مورد تایید سامسونگ استفاده کنید.
***آزمایش‌های انجام شده آزمایشگاه‌های داخلی سامسونگ با آداپتور مسافرتی 45 وات متصل به نسخه در حال توسعه گلکسی S23 Ultra  صورت گرفته است. این آزمایش‌ها در حالی که شارژ دستگاه صفر درصد بوده و با صفحه نمایش خاموش انجام شده است. سرعت واقعی شارژ ممکن است با توجه به شرایط استفاده واقعی، نوع شارژ و سایر عوامل متفاوت باشد.
****شارژ بی‌سیم سازگار با WPC
*****محدود به گوشی‌های هوشمند سامسونگ یا برندهای دیگر با شارژ بی‌سیم Qi، مانند S23 Ultra, S23+, S23, Z Fold 4, Z Flip4, S22 series, Z Fold3 5G, Z Flip3 5G, S21 FE 5G, S21 series, Z Fold2, Note20 series, S20 series, Z Flip, Note10, Note10+, S10e, S10, S10+, Fold, S9, S9+, S8, S8+, S8 Active, S7, S7 edge, S7 Active, S6, S6 edge, S6 Active, S6 edge+, Note9, Note8, Note FE و Note5. فقط با برخی پوشیدنی‌های Samsung Galaxy مانند Buds2 Pro, Buds2, Buds Pro, Buds Live, Watch5, Watch 5 Pro, Watch4, Watch4 Classic, Watch3, Watch Active2, Watch Active, Gear Sport, Gear S3, Galaxy Watch و گلکسی Buds در دسترس است. اگر توان باتری کمتر از 30 درصد باشد، Wireless PowerShare ممکن است کار نکند. ممکن است با لوازم جانبی خاص، کاورها، دستگاه‌های برند دیگر یا برخی از پوشیدنی‌های سامسونگ کار نکند. بسته به اپراتور شبکه ممکن است بر دریافت تماس یا خدمات داده تأثیر بگذارد.
سیستم عامل   اندروید 13

رابط کاربری One UI 5.1

 

 

 

شبکه و ارتباطات

5G*, LTE**, Wi-Fi 6E***, Wi-Fi Direct Bluetooth® v 5.3
*استفاده از شبکه 5G به اتصال بهینه نیاز دارد که در بازارهای منتخب در دسترس است. برای اطلاع از دسترس بودن آن با اپراتور مخابراتی خود تماس بگیرید. سرعت دانلود و استریم بسته به شرکت ارائه دهنده محتوا، اتصال به سرور و سایر عوامل می‌تواند متفاوت باشد.

**در دسترس بودن مدل LTE بسته به کشور و شرکت مخابراتی متفاوت است. سرعت واقعی ممکن است بسته به بازار، شرکت مخابراتی و محیط کاربر متفاوت باشد.

*** در دسترس بودن شبکه Wi-Fi 6E ممکن است بسته به بازار، اپراتور شبکه و محیط کاربر متفاوت باشد. به اتصال بهینه و روتر Wi-Fi 6E نیاز دارد.

امنیت                  Samsung Knox, Samsung Knox Vault
ضد آبIP68
* تست‌ها در شرایط آزمایشگاهی انجام شده است. مطابق با استاندارد IP68، دستگاه در برابر نفوذ آب شیرین تا عمق 1.5 متر به مدت 30 دقیقه و گرد و غبار، خاک و شن و ماسه مقاوم است. در صورت خیس شدن آن را خشک کنید. برای استفاده در ساحل یا استخر توصیه نمی‌شود. مقاومت دستگاه در برابر نفوذ آب و گرد و غبار دائمی نیست و ممکن است به مرور زمان کاهش یابد.

 

جدول مشخصات گلکسی S23  و گلکسی S23+ :

 

گلکسی S23  و گلکسی S23+
 گلکسی S23گلکسی S23+
 

 

نمایشگر  

6.1 اینچ* FHD+

Dynamic AMOLED 2X Display

نرخ تازه‌سازی فوق‌العاده 120 هرتز (48~120Hz)

سرعت تشخیص لمس 240 هرتز در حالت گیم

Vision booster

Enhanced comfort

6.6 اینچ* FHD+

Dynamic AMOLED 2X Display

نرخ تازه‌سازی فوق‌العاده 120 هرتز (48~120Hz)

سرعت تشخیص لمس 240 هرتز در حالت گیم

Vision booster

Enhanced comfort

*اندازه صفحه نمایش گلکسی S23 با اندازه گیری مورب، 6.1 اینچ در مستطیل کامل و 5.9 اینچ با احتساب گوشه های گرد، اندازه صفحه نمایش گلکسی S23+ در مستطیل کامل 6.6 اینچ و با احتساب گوشه های گرد 6.4 اینچ است. سطح قابل مشاهده واقعی به دلیل گوشه های گرد بدنه و حفره دوربین کمتر از این مقادیر است.
ابعاد و وزن70.9 X 146.3 X 7.6mm

168 گرم

76.2 X 157.8 X 7.6mm

196 گرم

 

 

 

 

دوربین

دوربین اصلی :

12MP Ultra-Wide Camera

F2.2, FOV 120˚

 

50 MP Wide Camera

F1.8, FOV 85˚

 

10MP Telephoto Camera

3x Optical Zoom, F2.4, FOV 36˚

 

دوربین سلفی :

12MP Front Camera

F2.2, FOV 80˚

پردازندهSnapdragon® 8 Gen 2 Mobile Platform for Galaxy
 

 

حافظه

8 + 512GB

8 + 256GB

8 + 128GB

8 + 512GB

8 + 256GB

*حافظه واقعی قابل استفاده بسته به نرم‌افزار از پیش نصب ‌شده متفاوت است.

*گزینه‌های حافظه بسته به بازار ممکن است متفاوت باشد.

 

باتری

3900 میلی‌آمپر بر ساعت4700 میلی‌آمپر بر ساعت
* ظرفیت اسمی تحت شرایط آزمایشگاهی شخص ثالث آزمایش شده است. مقدار متوسط تخمین زده شده با در نظر گرفتن انحراف در ظرفیت باتری در بین نمونه‌های باتری تست شده تحت استاندارد IEC 61960 است. ظرفیت اسمی (حداقل) برای گلکسی S23  3785 میلی آمپر بر ساعت  و گلکسی S23+ 4563 میلی‌آمپر بر ساعت است. عمر واقعی باتری ممکن است بسته به محیط شبکه، الگوهای استفاده و سایر عوامل متفاوت باشد.
 

 

 

 

 

 

شارژر

شارژ سیمی* : تا 50 درصد شارژ در  حدود 30 دقیقه با آداپتور 25 وات**و کابل 3A USB-C***

شارژ سریع بی‌سیم 2.0 ****

Wireless PowerShare *****

شارژ سیمی* : تا 65 درصد شارژ در  حدود 30 دقیقه با آداپتور 45 وات**و کابل 5A USB-C***

شارژ سریع بی‌سیم 2.0 ****

Wireless PowerShare *****

*شارژ سیمی سازگار با QC2.0 و AFC
** آداپتور برق و کابل داده به صورت جداگانه فروخته می‌شود. توصیه می‌شود برای گلکسی S23+ از آداپتور 45 واتی و برای گلکسی S23 از آداپتور 25 واتی به همراه کابل داده اصلی سامسونگ استفاده شود.
***آزمایش‌های انجام شده آزمایشگاه‌های داخلی سامسونگ با آداپتور مسافرتی 45 وات متصل به نسخه در حال توسعه گلکسی S23+ و برای گلکسی S23 با آداپتور مسافرتی 25 واتی صورت گرفته است. این آزمایش‌ها در حالی که شارژ دستگاه صفر درصد بوده و با صفحه نمایش خاموش انجام شده است. سرعت واقعی شارژ ممکن است با توجه به شرایط استفاده واقعی، نوع شارژ و سایر عوامل متفاوت باشد.
****شارژ بی‌سیم سازگار با WPC
*****محدود به گوشی‌های هوشمند سامسونگ یا برندهای دیگر با شارژ بی‌سیم Qi، مانند S23 Ultra, S23+, S23, Z Fold 4, Z Flip4, S22 series, Z Fold3 5G, Z Flip3 5G, S21 FE 5G, S21 series, Z Fold2, Note20 series, S20 series, Z Flip, Note10, Note10+, S10e, S10, S10+, Fold, S9, S9+, S8, S8+, S8 Active, S7, S7 edge, S7 Active, S6, S6 edge, S6 Active, S6 edge+, Note9, Note8, Note FE و Note5. فقط با برخی پوشیدنی‌های Samsung Galaxy مانند Buds2 Pro, Buds2, Buds Pro, Buds Live, Watch5, Watch 5 Pro, Watch4, Watch4 Classic, Watch3, Watch Active2, Watch Active, Gear Sport, Gear S3, Galaxy Watch و گلکسی Buds در دسترس است. اگر توان باتری کمتر از 30 درصد باشد، Wireless PowerShare ممکن است کار نکند. ممکن است با لوازم جانبی خاص، کاورها، دستگاه‌های برند دیگر یا برخی از پوشیدنی‌های سامسونگ کار نکند. بسته به اپراتور شبکه ممکن است بر دریافت تماس یا خدمات داده تأثیر بگذارد.
سیستم عامل   اندروید 13

رابط کاربری One UI 5.1

 

 

 

شبکه و ارتباطات

5G*, LTE**, Wi-Fi 6E***, Wi-Fi Direct Bluetooth® v 5.3
*استفاده از شبکه 5G به اتصال بهینه نیاز دارد که در بازارهای منتخب در دسترس است. برای اطلاع از دسترس بودن آن با اپراتور مخابراتی خود تماس بگیرید. سرعت دانلود و استریم بسته به شرکت ارائه دهنده محتوا، اتصال به سرور و سایر عوامل می‌تواند متفاوت باشد.

**در دسترس بودن مدل LTE بسته به کشور و شرکت مخابراتی متفاوت است. سرعت واقعی ممکن است بسته به بازار، شرکت مخابراتی و محیط کاربر متفاوت باشد.

*** در دسترس بودن شبکه Wi-Fi 6E ممکن است بسته به بازار، اپراتور شبکه و محیط کاربر متفاوت باشد. به اتصال بهینه و روتر Wi-Fi 6E نیاز دارد.

امنیت                  Samsung Knox, Samsung Knox Vault
ضد آب     IP68
*تست‌ها در شرایط آزمایشگاهی انجام شده است. مطابق با استاندارد IP68، دستگاه در برابر نفوذ آب شیرین تا عمق 1.5 متر به مدت 30 دقیقه و گرد و غبار، خاک و شن و ماسه مقاوم است. در صورت خیس شدن آن را خشک کنید. برای استفاده در ساحل یا استخر توصیه نمی‌شود. مقاومت دستگاه در برابر نفوذ آب و گرد و غبار دائمی نیست و ممکن است به مرور زمان کاهش یابد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟